Gå til innhold

Tv-serien "Evig singel" og karakteren Kennet. Inspirert av incel fra Kvinneguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Dette ladies and gentlemenn kalles kverulering. Menn har lagt igjen fakta basert på forskning og fakta fra forskere i biologi om at menn liker yngre kvinner og nå prøver ts å overdrive 300 prosent med å si at 65 åringer bare vil ha 16 åringer  og at menn sier alle over 25 er drittstygg osv

For det første så er det fakta, statistikk, forskning og biologi som viser at menn liker yngre kvinner. Fakta fornuft og statistikk er vell ikke kvinners sterke sider ? Heller følelser , vill gjetning og egne meninger ?

Ang 42 år gammle kvinner så er ikke de ofte aktuelle for 40 årige menn da de kan få seriøse forhold med 10-15 år yngre kvinne og utseende gjelder når menn velger dame.

Hvor mange ganger må menn gjenta dette?

Anonymkode: 76dba...823

⬆⬆⬆

Vi har han blandt oss, her er enn sånn vi prater om. Se dere som ikke tror på oss.

Faktaen vi skurrer på er ikke om menn liker unge kvinner, men om unge kvinner liker eldre menn. Hvordan kan du si at du er fornuftig når du går glipp av den delen av regnestykket? Hørt om creep før? Det er en grunn til at menn lyver på alderen eller holder den skjult. Det er også en grunn til at vi klager, om jeg likte eldre menn, hvorfor skulle jeg klagd på sinnte menn som sutrer over eldre kvinner? Jeg kunne sakt: Vel ta meg gamlefar. Om 40 årige kvinner liker eldre menn, hvorfor har det vært en krangel om kvinners utsendet? Fordi kvinner ikke egentlig liker eldre menn like mye som de liker dem nærmere sin alder. Å hvorfor skal det bare gå en vei? Skal menns preferanser få bestemme? Skal damers? Nei til begge, det er et samspill. Ingen får viljen sin uten at den andre samtykker, takk og lov. Å det finnes jo variasjoner, så du kan finne ei som tollerer alderen din og jeg kan finne en på egen alder. 

Egne meninger om hva vi liker er det forskning begrunnes på, så jeg vet ikke hvorfor du tenker det gjelder når en manns mening er dokumentert, men ikke en kvinnes. Ser du ikek at det er det samme? Skal du alldri ta til deg intrykk fra omgivelsne i tilegg til forskning? Lukter sexist og ulogisk, for gjett hva, følelser er en massiv del av verden, å de betyr nærmest alt når det kommer til sex og kjærlighet. Hva jeg som kvinne føler for en mann brister og berger hele akten. 

Anonymkode: 31626...7fe

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg synes det minnet meg mye om han rikingen jeg. Som hadde serie på Dagbladet.

Anonymkode: 90458...a6e

Her er du god! 100% at de har hentet mye inspirert fra han😂 Like Harry og liker like unge damer😂

Anonymkode: 5b82c...c3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en del drøye damer i serien og altså, der de overdriver oppførselen til noen damer ganske mye :P Men jeg hang meg mest opp i karakteren Kennet fordi jeg syntes det var så morsomt og tatt på kornet. Husker selv da jeg var 19-20 år og det kom sånne gamle karer på 30+ som skulle spandere på meg på byen. Det var totalt uaktuelt å rote meg borti gamle menn for å si det sånn. 

Så det som er gøy med serien er å se den totale mangelen på selvinnsikt, og at han nekter å innse at jentene bare svarer han for å være høflig. Og at han reagerer med "ÆSJ" hvis en jevnaldrende dame smiler til han :D 

Anonymkode: 48d83...cd9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har dere sett denne serien? Den er helt fantastisk,  jeg lo :D Karakteren Kennet som er 50 år og bare vil ligge med 18-åringer minner meg om holdningene til mange menn her på KG. Nesten sånn at de som har laget serien har fått inspirasjon fra selveste KG!

Han drar på date med en dame på 42 og sier hun er stygg og gammel. Litt som mange menn skriver om damer her på forumet. Så det var bare et serie-tips fra meg. 

Anonymkode: 48d83...cd9

Kennet er jo ikke incel, han er jo desperat. Tror du bør google hva incel faktisk betyr!

Endret av Grüner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (Akkurat nå):

Kennet er jo ikke incel

Nei, men han har jo litt de samme holdningene som en incel. Man ser jo at han syns alle damer over 25 er æsj og at han mener han fortjener en ung vakker jente. Også forstår han ikke at disse unge jentene bare syns han er patetisk. 

Anonymkode: 48d83...cd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har du egentlig lest her inne? Jeg har sett mange tråder skrevet av incels her inne, der de bla skriver om ting ta nevner.

Anonymkode: e0154...6b1

Det er flere femcels/mannehatere på kg enn incels. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, men han har jo litt de samme holdningene som en incel. Man ser jo at han syns alle damer over 25 er æsj og at han mener han fortjener en ung vakker jente. Også forstår han ikke at disse unge jentene bare syns han er patetisk. 

Anonymkode: 48d83...cd9

Nei, det har han ikke. Han er desperat, harry og patetisk som henger med ungdommen og tror han har draget, litt sånn Charter-Svein, men det er ikke det samme som incel. Det virker ikke som du vet hva incel er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (6 minutter siden):

Det er flere femcels/mannehatere på kg enn incels. 

Da forstår du incel, om du syns femcel er mannehatende. Det har blitt et ord for de som hater kjønn, og sprer drit. Det blir feil å si at incel er cølebate alene nå, fordi de som har skapt denne diskusjonen og bragt den til et hysterisk nivå ikke nødvendigvis er cølebat. Men vi må ha et ord for å hinte til andre hva det handler om, uten å måtte beskrive det. Når vi sier incel, så skjønner mange greia. Sexisme. det er bare uheldigvis noen som ikke har sex som ble det som ga sexisme debatten bensin på bålet. 

Anonymkode: 31626...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ihvertfall igjen alle disse single-typene i serien. 😂

Anonymkode: 4dd66...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...