AnonymBruker Skrevet 24. april #121 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Opprettet arbeidsleire på finnmarksvidda der ALLE politikere som har jukset på eksamen skulle blitt sendt for å hugge stein på livstid. Jeg er så lei skinnhellige politikere som i bunn og grunn bare er svindlere! Det neste jeg skulle gjort er å gjort et generelt forbud mot at kvinner kan ikle seg crocs og joggebukse, samt forbud mot sigaretter. Tror en del folk da ville emigrert til en eller annen svensk campingplass. Anonymkode: 4f260...2f8 Konsentrasjonsleire altså. Anonymkode: 709ff...b9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #122 Del Skrevet 24. april Strammet kraftig inn på trygd, du får ikke snylte på felleskapet fordi du har vondt i viljen. Er ikke ute å ta de som er genuint syke. Vi har en gjeng rullingstyggende pepsimax-marinerte idioter som har godt av å trimme flesket litt og bidra til samfunnet som alle andre. Deportert alle som ikke har gyldig statsborgerskap/fått avslag på asyl. Stengt grenser for ikke vestlige innvandrere. De er nesten umulig å integrere og suger statskassa tom samtidig som de elsker vold, narkotika og æres/partnerdrap. Shoutout til Polen, kaktus til Sverige. Slutte å subsidiere feite folk. Har du spist deg ned i avgrunnen er det ditt problem. Ansvar for egne handlinger osv. NULL gratis slankesprøyter/piller mao. Spis mindre beveg deg mer. Kunne fortsatt sånn i det uendelige, vi sløser så latterlige mengder penger på vas i dette landet at det er tragisk. Gi meg budsjettet og jeg skulle ha kuttet 50% av utgiftene, staten er den feiteste av de alle.. 😉 ✂️✂️✂️ Anonymkode: 9c2f9...f6d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #123 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Som sagt bør du nok flytte fra vårt kristne land med trosfrihet, dine hatefulle holdninger hører ikke hjemme her. Ateister er heldigvis en ubetydelig minoritet i europa som det vil bli færre av de neste tiårene. Anonymkode: 1d974...fa6 https://www.euronews.com/2023/10/08/meet-the-nones-an-ever-increasing-group-across-europe-with-little-to-no-religious-affiliat Så nei, fjollete primitiv overtro er på vikende front. Anonymkode: aca2a...35a 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #124 Del Skrevet 24. april Jeg hadde forbudt vedfyring og parfymerte produkter... slik at det hadde vært mulig å ferdes ute i samfunnet... Anonymkode: 0d2e7...1f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #125 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (På 20.4.2024 den 9.26): Første jeg hadde gjort - Norge ut av EØS. Deretter prioritert oppbygging av militæret og bedret eldreomsorgen. Deretter gitt mer resurser til skole, helse og politi. Anonymkode: 6908c...9db Det første du hadde gjort er antsånle av det dummeste man kan gjøre. Jaja... Anonymkode: 0d2e7...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #126 Del Skrevet 24. april K.B. skrev (På 23.4.2024 den 14.17): Når jeg ser svarene i denne tråden, så er jeg veldig glad vi ikke har en diktator i Norge.. Folk lar seg styre av sine personlige kjepphester, ofte basert på feilaktig eller manglende kunnskap. Ganske skummelt egentlig. Men det er vel nettopp det som kjennetegner en diktator, eller? Anonymkode: 0d2e7...1f4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 24. april #127 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Men det er vel nettopp det som kjennetegner en diktator, eller? Anonymkode: 0d2e7...1f4 Sant nok, men hadde håpet folk hadde litt mindre totalitære tendenser i seg da.. Så mange av svarene er jo i praksis "jeg har fordommer mot X og Y, hadde jeg hatt sjansen hadde jeg deportert/utryddet/satt de på gata" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #128 Del Skrevet 25. april 19 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor i all verden ønsker du å tilrettelegge for økt eksport av strøm? Om det er noe som er problemet så er det at vi eksporterer for mye strøm slik at vår egen strøm blir dyr. Anonymkode: c37b7...a65 På grunn av det som står i første halvdel av setningen du siterte. Anonymkode: 8385f...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #129 Del Skrevet 25. april Sørget for masse penger til barnehager og skole, slik at de ikke bare kan bli forsvarlige, men også gode forebyggende arenaer for ungene våre. Anonymkode: 92646...820 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #130 Del Skrevet 25. april Lagt ned Kvinneguiden. Anonymkode: c0967...323 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 25. april #131 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sørget for masse penger til barnehager og skole, slik at de ikke bare kan bli forsvarlige, men også gode forebyggende arenaer for ungene våre. Anonymkode: 92646...820 Og hvor skulle du ta pengene til dette fra? Økte skatter og avgifter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 25. april #132 Del Skrevet 25. april Freyja Valkyrie skrev (På 19.4.2024 den 17.24): Sendt alle mordere, dyremishandlere, barnemishandlere, kvinnemishandlere. pedofile og voldtektsmenn/kvinner til ei øde øy uten tilgang til ressurser for å overleve. Gjort religion forbudt. Snake Island neste for de du nevner. Om det hadde vært en realistisk straff, så tenker jeg folk ville vurdert kriminalitet en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #133 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 17.47): Stoppet alle trygdeutbetalinger,og be de om å søke på nytt. I mellomtiden ville kravet for å bli ufør blitt hevet betraktelig, ingen med milde psykiske lidelser under 45 ville fått trygd. Anonymkode: dbc38...61f Det må da være svært trist å hate syke folk så mye.... Anonymkode: ddeb9...d61 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermerry Skrevet 28. april #134 Del Skrevet 28. april Halvert offentlig sektor. Gjeninnført tidligere universalistiske prinsipper og fjernet de fleste særrettigheter for særskilte grupper - hovedsakelig for å styrke/berge oppslutningen om demokratiet vårt, og grunnidéen om likebehandling. Gjeninnført retten til å stryke kandidater ved valg. Endret valgloven for Stortingsvalg til at én stemme er én stemme, samme hvilket fylke man bor i. Innført tidsbegrensninger for stortingspolitikere for å stanse problemet med arvelige politiske dynastier og familier i Norge. Sørget for at kriminalitet hos våre folkevalgte ble håndhevet/straffet like strengt som for Helga på Sagene, som får ubetinget fengsel ved NAV-svindel på relativt lave beløp (lavere enn våre politikere slipper straff for). Stanset all innvandring fra ikke-kompatible kulturer, og økt bevilgningene til politiet voldsomt, ikke minst for å håndtere kriminalitetsproblemene med den ikke-fungerende innvandringen vi allerede har hatt. Redusert den nye flommen av halvdårlige "universiteter" og opprustet yrkesfag. Større fokus på teknologiske fag på de universitetene som ble igjen. Fjernet det meste - ikke all - offentlig kulturstøtte. Gjeninnført fritt sykehusvalg. Opprustet eldreomsorgen og helsevesenet. Sørget for at ingen innsatte i norske fengsler noen gang igjen vil få bedre boforhold enn beboere på sykehjem, slik vi lenge har hatt det (en av de største skamplettene). Og ikke minst: stanset all støtte til trossamfunn, men nedfelt i Grunnloven - hvis jeg var diktator - at landet skal drives som en human, vestlig rettsstat som oppsummert i Kardemommeloven: "Du skal være grei og snill, ikke plage andre, men ellers kan du gjøre som du vil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konser Skrevet 28. april #135 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 15.52): Hva er den første bestemmelsen du ville ha utført dersom du ble diktator i Norge? Jeg? Jeg hadde bygget jernbane til Tromsø. Anonymkode: 9a4bf...031 Slutt på dyrehager og dyrebutikker og dyr i fangenskap, slutt på eksperimenter på dyr også. Slutt på akvariumer, fuglebur, slutt på veterinærer som tvinger dyr til operasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermerry Skrevet 28. april #136 Del Skrevet 28. april Supermerry skrev (4 minutter siden): Halvert offentlig sektor. Gjeninnført tidligere universalistiske prinsipper og fjernet de fleste særrettigheter for særskilte grupper - hovedsakelig for å styrke/berge oppslutningen om demokratiet vårt, og grunnidéen om likebehandling. Gjeninnført retten til å stryke kandidater ved valg. Endret valgloven for Stortingsvalg til at én stemme er én stemme, samme hvilket fylke man bor i. Innført tidsbegrensninger for stortingspolitikere for å stanse problemet med arvelige politiske dynastier og familier i Norge. Sørget for at kriminalitet hos våre folkevalgte ble håndhevet/straffet like strengt som for Helga på Sagene, som får ubetinget fengsel ved NAV-svindel på relativt lave beløp (lavere enn våre politikere slipper straff for). Stanset all innvandring fra ikke-kompatible kulturer, og økt bevilgningene til politiet voldsomt, ikke minst for å håndtere kriminalitetsproblemene med den ikke-fungerende innvandringen vi allerede har hatt. Redusert den nye flommen av halvdårlige "universiteter" og opprustet yrkesfag. Større fokus på teknologiske fag på de universitetene som ble igjen. Fjernet det meste - ikke all - offentlig kulturstøtte. Gjeninnført fritt sykehusvalg. Opprustet eldreomsorgen og helsevesenet. Sørget for at ingen innsatte i norske fengsler noen gang igjen vil få bedre boforhold enn beboere på sykehjem, slik vi lenge har hatt det (en av de største skamplettene). Og ikke minst: stanset all støtte til trossamfunn, men nedfelt i Grunnloven - hvis jeg var diktator - at landet skal drives som en human, vestlig rettsstat som oppsummert i Kardemommeloven: "Du skal være grei og snill, ikke plage andre, men ellers kan du gjøre som du vil. PS. Jeg glemte det viktigste: Forbud mot sport på TV. Samt å snakke om sport på jobben/offentlig sted hvor andre ferdes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #137 Del Skrevet 28. april Jeg hadde tilbudt å gi fra meg makten i bytte mot et hus på Hawaii eller annet varmt og flott sted. Anonymkode: c37b7...a65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #138 Del Skrevet 28. april 8 hours ago, Supermerry said: Halvert offentlig sektor. Blir mange ekstra på NAV da. Anonymkode: c0967...323 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #139 Del Skrevet 28. april Satt inn militæret mot gjengene i Oslo. Anonymkode: c0967...323 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #140 Del Skrevet 28. april Konser skrev (9 timer siden): Slutt på dyrehager og dyrebutikker og dyr i fangenskap, slutt på eksperimenter på dyr også. Slutt på akvariumer, fuglebur, slutt på veterinærer som tvinger dyr til operasjoner Mange dyrehager jobber intensivt for å redde dyrearter fra utrydning. Anonymkode: 709ff...b9f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå