Gå til innhold

AngelFairy`s Lille dagbok om hennes dag!

Angelfairy

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen...

24 januar i år var Elskede og jeg sammen i 2 år.

Vi møttes i november 2003 på Jobbsøkerkurs gjennom aetat i holmestrand. hehe..

Bodd sammen mesteparten av tiden vi har vært sammen, og nå har vi endelig satt dato..

14/07-2007 blir den store dagen, og jeg har allerede sett etter kjole, satt gjestelise, og foreløpig er vi 75 stk..

Jeg tenker kun bryllup om dagen, og jeg blir jo nesten litt sliten av det... men, men... sånn er det..

Har sett på div kjoler i alle slags typer, og klarer ikke å finne en type som kan passe til meg...

Jeg er 157 liten, og må da han kjole som gjør at jeg ikke ser mindre ut, men kanskje litt høyere..

også har jeg jo 2 tattoveringer på på overarmen som jeg vil at ikke skal syns den dagen, og de fleste kjolene som er på markede idag er stroppløse...

Jeg vil jo ikke ha stroppløs, for det syns ikke jeg er noe fint... ikke til meg..

så enten må jeg klare å sminke over eller så må jeg finne en kjole som dekker dem...

vel vel, vi får se hva jeg finner...

har masse sider på nettet med kjoler, men jeg ser på utenlandske steder for der er det så mye mer enn man får her hjemme i norge...

Biologiske faren min syr brydekjoler, så han skal jo sy, så jeg slipper å tanke pris på kjolen.. hehe...

Jeg må bare prøve div kjoler å se hva som fungerer i forhold til høyden min, SÅ kan jeg begynne å se etter kjoler jeg vil ha, ikke bare de som er fine å se på.. hehe..

__AngelFairy___

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med dagbok og frieri!! ;)

Dette er den beste plassen du kan få råd og tips til bryllupet.

Hadde ikke klart meg uten KG!

:klem:

Har du vært på weddingchannel & theknot.com på nettet?

Der kan du søke etter kjoler, feks m/ ermer ;)

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Epica

Skal sjekke den med en gang..

En ting jeg lurer på her...

Hvor gamle er dere som skal gifte dere?

Elskede er 22 år og jeg er 23 år..

Hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei og gratulerer med både bryllup og dagbok ;)

Alltid spennende å lese og snike i andres bøker etter ideer etc etc :)

Både jeg og sambo blir 29 i løpet av i år - og vi har vært sammen i 7.5 år :hjerter:

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå føler jeg meg litt snål, for dere som har skrivd tilbake her har vært sammen 4 år, 5 år, 7 år osv, og når jeg og Elskede gifter oss har vi vært sammen i 3 år....

LITT tidlig ute kanskje??? eller hva syns dere?

også kanskje tidlig ute med alder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt unge MEN, føler dere at dere er voksne nok til å vite hvem dere vil dele livet deres med, er det jo ingen som kan si dere er FOR unge ;)

Jeg har vert singel, ville leve livet & reise, feste.. så møtte jeg min kjære for 4 år siden, da jeg var klar for forhold. det er derfor VI ikke gifter oss før nå ;)

Alle er forskjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er tidlig med 3 år - det kommer alt ann på forholdet.

For oss feks....vi ble sammen da vi var 21 - 1 år etterpå hadde vi en sønn sammen (ikke planlagt). Vi bestemte oss for å roe det hele ned. Forlovet oss men satte ingen dato. Så var det noen år med litt "tubulens" for å si det sånn......så begynte berg og dalbanen å gå oppover igjen og vi bestemte oss for å få ett barn til. Hun er nå snart 1 år. Også gifter vi oss neste år.

Min saboer har dessuten hatt litt gifte skrekk. Henger nok sammen med at alt annet (barn, hus og bil) skjedde så fort for oss. Og ingen av kompisene hans er i nærheten av så etablerte som vi er. Tror han følte for å holde seg unna den siste tingen som heller ikke vi hadde......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og 22 er kanskj litt ungt - men det føler dere best selv. Det er ikke aldern men forholdet det kommer ann på syns jeg. Er jo folk som gifter seg når de er 40 og som skilles igjen like etterpå ;) At man er ung er ikke noen forutsetning for at det skal gå i dass :)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 24 år begge to nå vi gifter oss, og har bare fått fine kommentarer, ikke en eneste som har syntes det var for tidlig eller at vi var for unge. Har vært sammen 6 år da... og bodd sammen i 5 av dem. Synes ikke dere bør bry dere om alder jeg. Dere gifter der vel fordi dere føler at det er det riktige å gjøre og noe dere har lyst til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sant....

Vi har ikke fått noen komentarer på at det er for tidlig eller for at vi er for unge... men i forhold til de andre som er her, så virker vi litt unge og litt tidlig i forhold...

men, men... jeg syns ikke selv det er tidlig... har ei venninne i arendal som giftet seg etter 2 år med type, og var 18 da de giftet seg.... det er 3 år siden eller no... og de har også to barn...

Elskede og jeg har vært sammen i 2 år, og har ingen barn... syns folk er rimelig kjappe med å få barn, men har jo sinnsykt lyst på selv da....

har ikke brukt prev siden vi ble sammen,. og har enda ikke skjedd noe.... syns det er litt merkelig...

nå har vi jo hele tiden sagt at vi tar det som det kommer, men, begynner å bli litt bekymret.... kanksje ikke noe å være bekymret for, men...

Elskede er ikke så bekymret som meg, men.... sikkert fordi han er et hannkjønn.. hehe....

vel, nå skal jeg handle litt,... stikker innom å kikker på dere andre som er her.,... oppdaterer meg på deres side...

___AngelFairy___

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de ikkje går aktivt inn for å prøve på baby-laging syns eg ikkje det er nokon grunn til bekymring..

De er nok ikkje for unge til å gifte dykk, modenhet har ikkje noko med alder å gjere - og dersom de veit at de vil ha kvarandre, så veit de jo det!!

Vi forlova oss etter to år, og kunne gifte oss samme sommar, hadde det ikkje vore for at vi ville ha litt tid litt planlegging og penge-sparing...

Ikkje bry dykk om andres meiningar, det går nok så fint så!!

Lykke lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei sann jenter...

Dagen etter Valentine og greier.......

Fikk langstilket Rose av Elskede igår når han kom hjem fra jobb. kjempe fin var den.

Jeg, mamma og Nabon var ute litt igår, da mamma skulle til legen å hente medesiner, og alle tre skulle handle...

Møtte ei jeg ikke hadde sett på lenge, har jo riktig nok flytta tilbake hit for 1 mnd siden da, men.. hehe,

fortalte at vi skulle gifte oss, og hun ble kjempe glad...

så gikk vi ned en tur innom blomsterbutikken, så nabon kjøpte en liten blomst til meg i hjertevase.. hehe... morsomt...

Hun er kjempe kul, og kjempe jente. Hun kjøpte den for hun trodde ikke at Elskede kom til å kjøpe noe til meg.. hehe.. så da fikk jeg 2 valentine gaver igår.. hehe... morsomt..

Ellers er det blitt veldig lite planlegging i det siste... har vært veldig opp og ned med forholdet i det siste, men det ender alltid godt igjen...

Er egentlig ikke så mye å planlegge akkurat nå, det eneste jeg har lyst til om dagen er å reise inn til Drammen for å se på kjoler og prøve, for å se hva slags kjole jeg KAN bruke, men det er jo ikke så lett med bilen til mamma som ikke fungerer som den skal da, så da må jeg bare vente... har jp veldig god tid på meg, men... JEG VIL PRØVE NÅÅÅÅ... hehe..

Også MÅ mamma være med, vi har en kjempe kontakt, og det er jeg veldig glad for. og hun må være med som min store støtte...

Ellers har det skjedd veldig lite her, men...

ttt...

___AngelFairy___

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en koselig Valentines ;)

Forholdet går opp og ned, noe spesiell grunn?

Håper du får prøvd kjoler snart & finner drømmekjolen! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har funnet maaange kjoler jeg vil ha, men skal jo liksom bare gifte meg 1 gang da.... hehe...

forholdet går opp og ned av grunner til at jeg er noe sjalu på hans xer som han prater med på nett, og han vet veldig godt hva jeg mener... men jeg skal ikke legge så mye vekt på det egentlig... jeg vet jo at det er meg han vil ha, siden vi er enig om bryllup osv, men jeg er så veldig usikker om dagen...

Skal kanskje ikke si så mye om xer osv.. har god kontakt med mine xer, og noen av de er jo bestevenner... og her om dagen snakket jeg med en som jeg har veldig store vansker med å legge laaangt opp på hylla.. vi er ungsomskjærester, og vært veldig fram og tilbake...

vi snakker veldig mye om det vi hadde sammen, og han savner det vi hadde og det gjør jeg oxo, men likevel er det minner og er brent opp...

Jeg er jo kjempe glad i han, men jeg Elsker jo han jeg skal gifte meg med..

Jeg har enda ikke fortalt xen at vi skal gifte oss, og jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle det med tanke på hva jeg har sagt til han, så jeg tror jeg drøyer den...

jeg er i et kjempe dilemma, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre..

Jeg er jo ikke verden beste til å prate om følelser face to face, og hater det, men det må jo bare gjøres på en måte...

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre, men noe må jeg jo gjøre..

Elskede vet hvilken fortid xen og jeg har, og på en måte skulle jeg ønske at han kunne være som xen på noen måter, men vet jo at det ikke går, for det er 2 vidt forskjellige personer, men.....

aner ikke hva jeg skal gjøre, er så langt nede om dagen, og.. ja... det er liksom ingen jeg kan prate om det med, for alle mener at jeg skal droppe elskede og bli sammen med xen igjen, men jeg har vært der, og jeg aner ikke hvordan det blir, og er kjempe redd for å gå inn i noe nytt, og livredd for å bli alene igjen...

Jeg for min del, kan ikke leve uten elskede, men på en annen måte ønsker jeg at ting forandrer seg på alle måter....

jeg trenger seriøst noen å prate med, og jeg vet at jeg kan komme hit med hva jeg føler, tenker, osv....

vel, nok om det... nå må jeg ha meg noe frokost.. hehe..

___AngelFairy___

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da.. Høres ikke enkelt ut dette nei..

Tror du kanskje dere skulle utsette bryllupet?

Eller er du 100% sikker på at du vil ha han du gifter deg med?

: virker kanskje som du er litt tvilende..?

Eller kanskje bare vanlige kalde føtter før du skal gifte deg?..

Hm... Det er bare du som kan finne ut av det ;)

Lykke til! :klem:

Det er DU som skal bli lykkelig, og det blir du ikke før du vet hva du vil tror jeg..

Sambo og jeg har ikke kontakt med våre exer, hadde aldri klart det..

Men sikkert ikke lett for samboeren din å kutte ut kontakt med ekser om du fremdeles har god kontakt med dine?. ;)

Jeg kunne aldri vert sammen med sambo bare fordi jeg var redd for å bli alene, eller stresset med å møte en ny.

Den eneste grunnen for at jeg er med sambo er at livet mitt er såmye bedre med ham, enn uten ham & han er den ENESTE for meg.

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke jeg kan kutte ut kontakten med dem, har kjent de i nesten 10 år, og er bestevenner....

og jeg ser ikke på dem som exer.. men... jeg må jo bare finne ut av det...

må nok ta en prat med Elskede og høre hva han egentlig vil... om det er dette han vil eller om ahn vil fly rundt i drammen sammen med folka sine der...

nå har jeg glemt meg bort.... satte meg inn på dagboken min på K-O og glemte hele maten min.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nok ta en prat med Elskede og høre hva han egentlig vil... om det er dette han vil eller om ahn vil fly rundt i drammen sammen med folka sine der...

Flyr han på byen med vennene, det du mener?

Ja dere trenger nok å snakke endel ja..

Ganske stort steg å gifte seg..

Og dumt hvis du ikke blir lykkelig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er ikke mye i drammen om dagen, men jeg kjenner fortiden hans, og jeg er redd han går tilbake til den...

men, kan ikke ta sorgene på forskudd heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...