Gå til innhold

AngelFairy`s Lille dagbok om hennes dag!


Angelfairy

Anbefalte innlegg

er det forresten noen som ser på cæsar her? om noen evt har bilde av kjolen/kjolene som Eva har / skulle giftet seg i??? hun har hatt fine kjoler!!!

nå er jeg ikke helt på hjemmebane, men jeg har hørt at det var en Rembo Styling kjole som ble brukt i et bryllup i hotell cæsar (men har ikke sett det selv, så jeg vet ikke om det er riktig).

hvis det jeg har hørt er riktig finner du kjolen her: Rembo Styling

Rembo Styling er yndlingskjolene mine sammen med Linea Raffaelli.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå har jeg litt flere sp.mål å komme med...

- hvor mye kommer dere til å bruke til klær / brud og brudgom samt undertøy!

- har dere noen tips til hva slags hårfrisyre jeg kan ha, jeg har kort hår, og holder på å spare...

- hvor skal bryllupet deres stå og når?

regner med (håper på) å bruke 4-5000 på alt (kjole, undertøy og sko). Da kjøper jeg rimelig undertøy og rimelige sko, og en kjole brukt.

jeg har hår ned til skuldrene, men har det vanligvis til rundt haka. Jeg hadde tenkt å få noen tips av frisøren min, også farge og klippe håret en uke før bryllupet.

Hadde egentlig tenkt å ha det løst, men få det stylet litt på selve dagen, det bør ikke koste så mye.

Jeg gifter meg på "landsbygda" i England, 20 april 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynt å trene.... begynte for 2 dager siden, og denne gangen skal jeg holde på det..... virkelig...

tar 20 situps, 10 rompeløft, 20 opp og ned på huk, 10 armhevinger, og påan igjen når jeg har gjort alt dette.... 2 runder morran og kveld.... hver dag skal jeg dette... OG ikke minst legge om kostholdet!

NÅ skal jeg ha flat mage til sommeren.. jeg vil se bra ut i bikini, uten at noen tror jeg er gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg begynt å trene....  begynte for 2 dager siden, og denne gangen skal jeg holde på det..... virkelig...

tar 20 situps, 10 rompeløft, 20 opp og ned på huk, 10 armhevinger, og påan igjen når jeg har gjort alt dette.... 2 runder morran og kveld.... hver dag skal jeg dette... OG ikke minst legge om kostholdet!

NÅ skal jeg ha flat mage til sommeren.. jeg vil se bra ut i bikini, uten at noen tror jeg er gravid....

Pass på å ta sit ups på skrå også, så får du med magemusklene på siden. Det er de som gjør magen flatere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Da har jeg begynt å trene....  begynte for 2 dager siden, og denne gangen skal jeg holde på det..... virkelig...

tar 20 situps, 10 rompeløft, 20 opp og ned på huk, 10 armhevinger, og påan igjen når jeg har gjort alt dette.... 2 runder morran og kveld.... hver dag skal jeg dette... OG ikke minst legge om kostholdet!

NÅ skal jeg ha flat mage til sommeren.. jeg vil se bra ut i bikini, uten at noen tror jeg er gravid....

Det er ikkje nødvendig å trene kvar dag, og I ALLE FALL ikkje to gonger om dagen! Musklane treng kvile, når du trenar bryt du ned musklane, det er under restitusjonen at muslane får bygge seg og, og kan forbrenne fett!

Dersom det er fettforbrenning og stram kropp som er målet, vil eg anbefale eit par dagar med skikkeleg styrketrening, og eit par dagar utholdenhetstrening i veka. Ta gjerne små-øvelsar om morgon eller på kvelden, men pass på at du aldri trener samme muskelgruppe to dagar på rad! Lukke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Sånn, da har jeg begynt å planlegge litt igjen... hehe.. nå er gjestelisten gått fra litt over 80 stk og ned til 54.. DET VAR DEILIG! fikk ordnet det her om dagen.

i løpet av denne, eller neste mnd skal vi kikke litt på kirker, og evt lokaler i nærheten.

Jeg kommer til å foreslå at vi har festen på det hotellet vi møttes (gjennom aetat kurs) må bare høre litt om priser og litt sånn først men det er så fint der, og det er sjø utsikt, og t.o.m overnattingsmuligheter, så kanskje vi kan få litt rabatt om vi har overnatting, selskap, leie, mat, drikke, osv... det hadde vært kjempe fint!

Litt luksus, men det er jo det alle bruder vil, er det ikke?

Ellers er det ikke gjort så mye..ei venninne av meg som flytter til Nederland denne mnd, skal tegne kjolen til meg, og kjøpe stoff der nede. er visst veldig billig med stoffer der nede, så hun tegner et par kjoler til meg, og jeg plukker ut en jeg faller veldig for..

Jeg gleder meg i allefall eldig masse til å se tegningene, og se om hun har skjønt hva jeg har ment.. jeg har sagt jeg vil ha en litt sexy kjole samtidig ikke så veldig dristig med tanke på familie og sånn, og det skjønte hun.. og en kjole som passer til lille meg. kanskje jeg kan se litt høyere ut enn jeg gjør til vanlig.

så det blir spennende!

ha en fin dag, så kommer jeg snart igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Må bare informere om at Gubben og jeg ikke er sammen lenger....

vi har gått til hvert vårt, og han har fått ny leil.. kjipe greier, men det måtte bare bli sånn... mye som ikke virket riktig og føler meg (som singel) veldig fri til å gjøre det jeg vil, og mer åpen for til å finne på.....

jeg har det faktisk bedre enn forventet... samt at det var meg som gjorde det slutt... det var veldig vanskelig, men bedre før, enn for sent i allefall.. så jeg er glad jeg gjorde det nå, og ikke senere...

så Gubben og jeg er i allefall veldig gode venner, og vi har det faktisk bedre nå som venner enn før som samboere.... vi krangler ikke, og vi nyter hverandres selskap bedre nå, enn før... så det er bra...

så da bare melder jeg meg ut herfra, og lykke til til dere andre som skal gifte dere! Håper alt går bra med dere i det minste...!!! stå på jenter....

heier på dere! :ironi::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...