Gå til innhold

AngelFairy`s Lille dagbok om hennes dag!


Angelfairy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da har vi fått pratet litt fram og tilbake, og vi er blitt enige om at vi IKKE skal gifte oss... og det er heeeeelt greit.... akk nå er vi bare kjærester, og er førnøyd med det... så vi får se hva som skjer om jeg kommer tilbake her igjen snart eller ikke..... ellers er jeg å se på generell dagbok K-O

AngelFairy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

HØH, hei igjen gifte klare jenter!!!

DA er jeg mer eller mindre tilbake igjen...

Elskede og jeg pratet igjen om div ting igjen, og nå er vi igjen blitt enige om at vi fortsatt satser på datoen vi satt.. hehe... ting er litt op og ned, men etter en uke fri fra hverandre har det hjulpet veldig for oss begge!! godt å være borte, men kjempe herlig å komme hjem til elkseden min!!! tihi...

datoen befinner seg fortsatt den 14 juli 2007, så får vi se hva som skjer etterhvert!

Mange lykke klemmer fra AngelFairy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei sann jenter!

Enda en nyhet... Elskede og jeg har blitt enige om å bli Prøvere!!!

woohoo... endelig sier jeg bare... det har vært mye snakk om OM vi får bar osv osv osv, men nå er det NÅR, og han er veldig ivrig når jeg har eggløsning! tihi...

Så nå er det hompetitten hompetatten! Dette blir bra! hehe

er bare så sinnsykt happy om dagen, og alle legger merke til det... så er det så morsomt oxo, for folk lurer så på hva det er med meg.. hehe.

Ellers er alt bare fint... Nå har jeg begynt å trene oxo....

har en merkelig kropp som ikke ligner grisen...

jeg er 157 høy, veier 60 kg, og er 85 cm rundt magen... helt teit...

så nå er det bare å trene som f***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei sann jenter!

lurer på en ting... hvor mye har dere tenkt å bruke til bryllup og hvor mye til hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
hei sann jenter!

lurer på en ting... hvor mye har dere tenkt å bruke til bryllup og hvor mye til hva?

Budsjett du lurer på?

Hos oss går det 15ooo til mat og 15ooo til drikke og snacks, ca 10ooo til klede, og ca 10ooo til resterande småting (betaling av lokale, servitørar, bartender, barneakter, osv...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budsjett?

20.000 til mat, 10.000 til drikke, 10.000 til lokale, 10.000 til klær og utstyr, 10.000 til fotograf.

Ellers koster ikke ting så mye, for vi får mye hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok... ser nå at bryllup virkelig koster for å si det sånn... klær trenger jeg ikke å tenke på pris, for jeg har en biologisk far som syr brudekjoler osv.. Forograf kommer vi bare til å bruke noen kjente med bra cam, maten kjøper vi i sverige med tanke på at vi ikke bor så langt unna, og det samme med alkoholen. Lokale kan vi få til ganske fine rabatter da bestemora til Elskede er deleier i et lokale ikke så langt unna...

Så jeg håper vi slipper billig unna for å si det sånn... eneste som vil koste mye er maten og drikken.

oxo lurer jeg på om vi skal ha koltbord.. om det er mulig å ha i et bryllup da.. jeg har aldri sett de, men er det mulig? så hadde nok det vært det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med prøving! Så spennende!

Blir gøy å følge med deg, siden dagen din er bare en mnd før vår så blir det vel innspurt omtrent samtidig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei sann jenter!

lurer på en ting... hvor mye har dere tenkt å bruke til bryllup og hvor mye til hva?

Vi har budsjett på max 60 000 for alt, men det inkluderer 10 dagers bryllupsreise

Vi blir 25-30 stk til sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal ikke inkl reiser.. tror vi.. har ikke helt bestemt oss for enten hvor eller når... og gjestlista vår er på nærmere 80 stk.... han har en veldig stor familie, og siden hans er så stor og min liten, ber jeg noen av mine få venner...

og fellesvenner....

så jeg aner ikke på ca pris i budskjett engang... syns det er litt vanskelig å tenke seg til også, med tanke på at kjolen min og dressen hans blir så gratis som det går ann å få det, og det samme med fotograf... musikk tror jeg at jeg ikke trenger å tenke på, for jeg kjenner mange som driver med musikk til daglig... så det treor jeg ikke skal være noe problem det heller når jeg tenker meg om...

Det som kan bli litt Kjinky er overnatting for de som reiser langt... pappa og kjerringa hans kommer fra arendal, så det blir jo 4 timer for dem å reise, og om fam til Elskede kommer fra nord må de jo ta fly og evt overnatte hos faren til gubben, og han bor i drammen og ikke lappen... så det blir veldig vanskelig det der...

Og jeg regner heller ikke med at vi kommer til å reise hjem på bryllupsnatta, så vi tar oss inn på et hotell... sp da må jeg jaggu meg inkl det i budskjettet også...

uff... kanskje jeg ikke skal gifte meg... detta blir dyrt.. hehe...

joda, jeg skal nok gifte meg... og vi har jo god tid på oss.. bare jeg får meg jobb nå, så ordner alt seg......... håper jeg...

Klem AngelFairy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nå har jeg litt flere sp.mål å komme med...

- hvor mye kommer dere til å bruke til klær / brud og brudgom samt undertøy!

- har dere noen tips til hva slags hårfrisyre jeg kan ha, jeg har kort hår, og holder på å spare...

- hvor skal bryllupet deres stå og når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
nå har jeg litt flere sp.mål å komme med...

- hvor mye kommer dere til å bruke til klær / brud og brudgom samt undertøy!

- har dere noen tips til hva slags hårfrisyre jeg kan ha, jeg har kort hår, og holder på å spare...

- hvor skal bryllupet deres stå og når?

Vi reknar ca 10 000 på klede til meg og mannen.. Eg kjøpte meg korsett og truse på KappAhl til 200,- og strømper til ein 100-lapp..

Hårsveis er det vanskeleg å anbefale, sidan vi ikkje veit noko om korleis hår du har, men spør frisøren din neste gong du klipper deg, h*n har nok mange gode tips!!

Vi giftar oss på vestlandet 24. juni!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det forresten noen som ser på cæsar her? om noen evt har bilde av kjolen/kjolene som Eva har / skulle giftet seg i??? hun har hatt fine kjoler!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten.. for dere som ikke skal ha så mye kirke sang, som heller kanskje vil spille spesielle sanger på cd eller får noen til å synge har jeg verdens fineste sang å spille..... Den heter "how beautiful" til Twila Paris!!!! last den ned... den er rå fin.. mamma brukte den i bryllupet sitt... jeg stod da for musikken og valgte den som inngangs-musikk.... den sangen rørte alle i kirken, og tar jeg ikke feil så så det ut som om presten ble litt rørt til tårer.. hør på texten og melodien så skjønner dere meg.... se for dere hvordan bryllupet ditt blir og hvordan det er å gå ned gulvet og ta siste sted som ugift!! helt fantastisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...