Gå til innhold

Hastekeusersnitt og svigers fikk møte baby før jeg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, du overreagerer litt. Men det er ok, du har akkurat født. 

Her er det forresten mannen din som bærer ansvaret. Han informerte, sa hun kunne komme, lot henne sende snap. 

Ikke gjør dette til en big deal..

Anonymkode: bc54d...bbd

Er du svigermor selv siden du mener dette?

Anonymkode: 755e3...40e

  • Liker 8
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok hormoner (og det er forståelig, jeg var selv der etter første fødsel 😅), men la det ligge. Nyt hellet tiden med den lille nyfødte, hvem som holdt barnet først spiller tross alt ingen rolle. Her og nå er viktig ☺️ 

Anonymkode: bb2eb...44b

  • Liker 35
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke reagert på det. Hvem som holdt baby aller først har ingenting å si. Gratulerer så mye

Anonymkode: f959a...0f7

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noku telukkende vært glad for at det gikk bra med ungen. Babyen din er babyen til far også, han var vel stolt og ivrig.

Anonymkode: 6d4e7...b1c

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noe vil jeg tro det er mannen du skal være irritert på, han var heftig rask på labben om du ikke en gang var ute av narkose.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke blitt sur for besøket, men for snap. Det er så unødvendig og lite gjennomtenkt. 

Anonymkode: 20867...ace

  • Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du reagert på samme måte hvis det var din mor, far eller norn andre i DIN familie

Anonymkode: d4a1c...5b1

  • Liker 21
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spør mannen hvordan han ville følt det hvis du lot din mor møte babyen før han fikk muligheten. 

Jeg kan forstå at det har hendt. Han satt plutselig der på sykehuset og var sykt stolt over sin fantastiske nye baby, og hadde ønske om å snakke med noen om det. 
At hans mor da kastet seg i bilen og kom, var kanskje ikke noe han forutså. 

Han planla nok ikke for dette, og tenkte nok heller ikke på at dette kom til å såre deg, selv om han burde ha tenkt det. 

Anonymkode: c8d02...6f0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde du reagert på samme måte hvis det var din mor, far eller norn andre i DIN familie

Anonymkode: d4a1c...5b1

Selvsagt hadde hun ikke det. Mange kvinner er dødlig sjalu på svigermødrene/svigerdøtrene sine. Fatter ikke at de gidder å bruke tid på sånt.

Anonymkode: 6d4e7...b1c

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner at dette er sårt for deg, klart du ville holde baby først selv. Men tenk også på hvor heldig du er som har en svigermor som kaster seg i bilen, ikke for å komme før deg men for å se sitt nyfødte barnebarn.

En får en ufattelig trang til å beskytte sitt nyfødte avkom, det ser vi hos alle dyrearter. Jeg bestemte selv at ingen fikk holde min nyfødte fordi jeg syntes han så stresset ut. Så der satt de, glade og forventningsfulle mens jeg klynget meg til ham. En eldre, klok jordmor fortalte meg hvor heldig jeg, og den nyfødte var som var omfattet av SÅ mye kjærlighet. Det var tankevekkende.

Hilsen ER svigermor og HAR svigermor.

  • Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er et grovt overtramp. Hatt keisersnitt med narkose selv, og ville blitt lei meg. Men ville likevel latt det ligge for din egen del. Nyt tiden med lille. 

Anonymkode: bc045...083

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men legene holdt babyen først av alle og passet på å holde den i live. De er den første babyen møtte.

Svigermor mente antagelig godt,men er kanskje litt kort i huet siden hun sender snap, sønnen også.

Tror kanskje det kan hjelpe deg å endre fokus; du og ikke minst babyen overlevde, og babyen har ingen minner om hvem som gjorde hva først. 

Det at det ikke ble som du hadde forestilt deg, med å få babyen opp på brystet og far er rørt ved siden av, må vike for at du har en levende unge hos deg.

 

Anonymkode: 86718...bac

  • Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette var ikke greitt i det hele tatt!! Eier ikke din svigermor sosiale antenner? Jeg hadde blitt skikkelig forbanna! 

Anonymkode: 313a6...808

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...