Gå til innhold

Se deres menn snapstorien din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, da måtte han skaffet seg Snapchat og jeg vært flittig bruker.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke, da må jeg jo sjekke hvem som har sett storien, og det gidder jeg ikke å følge med på. Har bedre ting å bruke tiden på.

Anonymkode: 66975...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Har tatt det opp utallige ganger med han , at jeg trenger mer snap og oppmerksomhet. Så blir det bedre litt, men så dabber det av igjen. Jeg må vel enten akseptere det, eller gå i fra han . Han bryr seg tydeligvis ikke nok om meg til å holde  meg lykkelig og glad. Jeg føler meg dårligere når han er slik og det går ut over psyken min, men det bryr han seg tydeligvis ikke om. Så jeg føler vel at forholdet går mot slutten nå for min del. Dette også fordi vi har avstandsforhold og da er det viktigere for meg, for når vi er sammen, er han kjempesøt mot meg. Men jeg blir usikker når han er så fraværende når vi ikke er sammen om du skjønner.

Anonymkode: de77b...aeb

Fordi han ikke sjekker storyen din? Er det ikke viktigere ting du bør vektlegge? Ikke alle bryr seg om SoMe og det kan man ikke "tvinge" dem til heller. Så lenge han på andre måter viser at han bryr seg, bør jo det være en indikator på at han er glad i deg? Hva gjør han ellers for å vise at han bryr seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sjekket hvem som har sett storyene mine, skal jeg være ærlig. Har aldri brydd meg. Ønsker jeg at visse folk absolutt skal se noe sender jeg snap til dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...