Gå til innhold

Se deres menn snapstorien din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hvor lenge har dere vært sammen? Synes det er så rart at min ikke sjekker storyen min. Har vært sammen i 7 mnd.Han sjekket den alltid når vi datet, men nå blir det bare mindre og mindre at han gidder å se den. Kun i helgene om jeg er ute med jentene , at han sjekker.

Vi bor ikke sammen. Sjekker deres kjærester den? Føler at han ikke er intr i meg når han ikke sjekker den 🤣 Det kan og gå opptil 7 timer og mer før han jekker en snap fra meg. Føler meg ikke betydningsfull lengre.

Anonymkode: de77b...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så definitivt ikke.

Sammen 21 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har ikke snap og sjekker følgelig ikke storyen min heller. I den grad jeg legger ut story. Snap har blitt litt som da vi la ut middagen vår på face synes jeg. Merkelig måte å leve livet sitt på egentlig. Er kjæresten din aktiv på snap ellers da? 

Anonymkode: c4bf1...c3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han bruker å se storyer jeg legger ut. Vi har vært sammen i 25 år (vi var veldig unge da vi ble sammen). Det er stort sett natur, blomster, dyr og sånt jeg legger ut😅

Anonymkode: 00935...4b3

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger, andre ganger ikke. Samme andre vei. Det er vel samme det, livet skjer ikke på snap. 

Anonymkode: 5b2cf...073

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg ikke slik er viktig, men hvis det er det for deg så ville jeg sagt i fra - at det får deg til å ikke føle deg viktig, som du skrev over. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det gjør han, vi har vært sammen i 20 år

Anonymkode: 1c5a3...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten bruker knapt Snap. Ser innimellom på FB stories. Er generelt lite på SoMe🤷🏻‍♀️

Vi prater hver dag på chat eller tlf da så er begrenset hvor spennende en story er når han vet alt jeg gjør🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke. Jeg går aldri inn og sjekker hvem som ser det lille jeg legger ut der. Er ikke noe jeg bryr meg om. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå legger jeg ikke ut stories, og eksen min kunne gå en uke uten å åpne snap engang, en travel og godt voksen mann så han er bare ikke veldig på sosiale medier. Så nei.

Men: da vi holdt på så sjekket han snap oftere og snappet også selv, siden jeg likte å bruke snap. Så jeg skjønner hva du mener. Jeg merket det jo da det tok lengre tid før han åpnet dem, mot slutten.... og det ble jo slutt også, men det var IKKE fordi han mistet noe interesse altså, det bruddet handlet om alt annet enn det.

Det er jo en naturlov at man er mye mer "på" i starten pga forelskelse, knuller til man får gnagsår og tenker så mye på den andre personen at man hverken klarer å jobbe eller spise, og så går man med tid over i en annen fase når forelskelse blir til kjærlighet, som noen vil si er tryggere og bedre mens andre føler er kjedelig eller altfor "av". Så det er vanlig at oppførsel endres, at den på en måte går tilbake til et slags normal-nivå fra å ha vært på et forhøyet nivå. 

Når det er sagt - jeg vil nå si det er helt normalt å sjekke hverandres snap stories (gitt at man har snap og driver med det) om man så har vært gift i 20 år....

MEN (nå merker jeg at jeg går veldig mye frem og tilbake her): For min eks tror jeg det hadde vært litt byrde om jeg drev med stories, da hadde han enda en ting han måtte sjekke, enda et varsel og en oppgave å forholde seg til. Flere og flere av mine venner, har slått av alle varsler og til og med slettet noen sosiale medier, fordi de ble slitne av at de følte de "måtte" se alle storyene på insta og snap hver dag.

Anonymkode: edbdd...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er utrolig sjelden - bare flaks om han har vært innom i løpet av de 24 timene. Ikke alltid han åpner direktesnap heller, må ofte si fra at jeg har sendt når jeg kommer hjem og han spør hvordan jeg har hatt det. Han er så lite på telefonen sin at han ikke alltid har den i nærheten, da får jeg heller ikke tak i han om jeg ringer. 

Vært sånn hele veien, også i datingfasen. Skal innrømme det var litt vanskelig da, nå er det kun irriterende om jeg må ha tak i han og han ikke svarer noe sted. Vært sammen i rundt 6 mnd, datet leeenge før det.

Endret av Ellah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er sjeldent. Men han bruker snap sjeldent og jeg legger heler ikke så mye ut i storie.  Bruker snap nesten som mld mellom meg og et par venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Og hvor lenge har dere vært sammen? Synes det er så rart at min ikke sjekker storyen min. Har vært sammen i 7 mnd.Han sjekket den alltid når vi datet, men nå blir det bare mindre og mindre at han gidder å se den. Kun i helgene om jeg er ute med jentene , at han sjekker.

Vi bor ikke sammen. Sjekker deres kjærester den? Føler at han ikke er intr i meg når han ikke sjekker den 🤣 Det kan og gå opptil 7 timer og mer før han jekker en snap fra meg. Føler meg ikke betydningsfull lengre.

Anonymkode: de77b...aeb

Mannen min bruker lite tlf, har bare snap ikke annet sosiale medier, sjekker sjeldent alle sine. Men sjekker snap jeg sender, men får ikke varsel på storyer. Mange år sammen.

Anonymkode: d81e9...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en fast partner, ikke kjæreste, og han har alltid sett stories (om jeg husker å sjekke hvem som har sett.

Eksen har som regel også sett.

Anonymkode: 1b652...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Og hvor lenge har dere vært sammen? Synes det er så rart at min ikke sjekker storyen min. Har vært sammen i 7 mnd.Han sjekket den alltid når vi datet, men nå blir det bare mindre og mindre at han gidder å se den. Kun i helgene om jeg er ute med jentene , at han sjekker.

Vi bor ikke sammen. Sjekker deres kjærester den? Føler at han ikke er intr i meg når han ikke sjekker den 🤣 Det kan og gå opptil 7 timer og mer før han jekker en snap fra meg. Føler meg ikke betydningsfull lengre.

Anonymkode: de77b...aeb

Nei vi ser ikke story til hverandre. Sender hverandre 1-3 snaper i året. 

I motsetning til deres 7 mnd som par, så har vi bodd sammen i 20 år, så det forklarer forskjellen.

Anonymkode: b8ff8...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellah skrev (34 minutter siden):

Nei, det er utrolig sjelden - bare flaks om han har vært innom i løpet av de 24 timene. Ikke alltid han åpner direktesnap heller, må ofte si fra at jeg har sendt når jeg kommer hjem og han spør hvordan jeg har hatt det. Han er så lite på telefonen sin at han ikke alltid har den i nærheten, da får jeg heller ikke tak i han om jeg ringer. 

Vært sånn hele veien, også i datingfasen. Skal innrømme det var litt vanskelig da, nå er det kun irriterende om jeg må ha tak i han og han ikke svarer noe sted. Vært sammen i rundt 6 mnd, datet leeenge før det.

Ja men dere bor sammen eller? Min bor et stykke unna meg, er derfor jeg synes det er rart han ikke sjekker storien. Jeg vet at han er mye på tlf og sosiale medier, men ikke aktiv med å skrive der. Likevel vet jeg jo at han ofte er på tlf. Han har alltid vært litt sånn at det kan gå tid før han sjekker fra meg og,men synes det har endret seg til det verre nå. Vet ikke om jeg orker å ha det sånn. Er vant med kjærester som er veldig på .

Anonymkode: de77b...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ja men dere bor sammen eller? Min bor et stykke unna meg, er derfor jeg synes det er rart han ikke sjekker storien. Jeg vet at han er mye på tlf og sosiale medier, men ikke aktiv med å skrive der. Likevel vet jeg jo at han ofte er på tlf. Han har alltid vært litt sånn at det kan gå tid før han sjekker fra meg og,men synes det har endret seg til det verre nå. Vet ikke om jeg orker å ha det sånn. Er vant med kjærester som er veldig på .

Anonymkode: de77b...aeb

Vi bor sammen nå ja, men det har vært sånn hele tiden. Han var bedre helt i begynnelsen av datinga, men det dabbet fort. Tok det opp med han et par ganger, men fikk vel bare svar om at han var sånn og ikke kom til å bli bedre. Innså at det ikke er så viktig at han var på når vi var fra hverandre så lenge han ville møtes og var på når vi var sammen.

Er det kun stories din kjæreste ikke sjekker? Og har du snakket med han om det? Man kan ikke forvente at en person er på en viss måte, når du ikke engang har kommunisert hvordan du vil ha det. Det kan godt hende din kjæreste ikke tenker over at du vil han skal sjekke stories engang, og det behøver ikke bety at han ikke er på ellers. 

Endret av Ellah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snap har han ikke. Hvis jeg legger ut noe på instastories hender deg jeg sier "har du sett det jeg la ut på insta nå eller" hvis det er noe jeg mener burde fatte hans interesse eller hvis jeg er fornøyd med noe jeg har lagt ut 😅 Vært sammen i over 20 år. 

Anonymkode: ed2f2...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke unaturlig at han sjekker mindre, nå som dere er sammen. Sånn ble det i mitt forhold også, ser det bare som et tegn på tillit og trygghet 😊 helt ærlig så syns jeg det er tullete hvor mye vekt vi legger ved sosiale medier, i dating og forhold. Har den påtatte verdenen i SoMe blitt viktigere enn den virkelige? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellah skrev (49 minutter siden):

Vi bor sammen nå ja, men det har vært sånn hele tiden. Han var bedre helt i begynnelsen av datinga, men det dabbet fort. Tok det opp med han et par ganger, men fikk vel bare svar om at han var sånn og ikke kom til å bli bedre. Innså at det ikke er så viktig at han var på når vi var fra hverandre så lenge han ville møtes og var på når vi var sammen.

Er det kun stories din kjæreste ikke sjekker? Og har du snakket med han om det? Man kan ikke forvente at en person er på en viss måte, når du ikke engang har kommunisert hvordan du vil ha det. Det kan godt hende din kjæreste ikke tenker over at du vil han skal sjekke stories engang, og det behøver ikke bety at han ikke er på ellers. 

Har tatt det opp utallige ganger med han , at jeg trenger mer snap og oppmerksomhet. Så blir det bedre litt, men så dabber det av igjen. Jeg må vel enten akseptere det, eller gå i fra han . Han bryr seg tydeligvis ikke nok om meg til å holde  meg lykkelig og glad. Jeg føler meg dårligere når han er slik og det går ut over psyken min, men det bryr han seg tydeligvis ikke om. Så jeg føler vel at forholdet går mot slutten nå for min del. Dette også fordi vi har avstandsforhold og da er det viktigere for meg, for når vi er sammen, er han kjempesøt mot meg. Men jeg blir usikker når han er så fraværende når vi ikke er sammen om du skjønner.

Anonymkode: de77b...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...