Gå til innhold

Ønsker dere at barna deres skal få barn tidlig? Så dere blir spreke unge, engasjerte besteforeldre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 16.4.2024 den 19.09):

Eller ikke?

Jeg kjenner jeg ikke har noe hastverk med å få barnebarn jeg altså, er rundt 50 år og det gjør ingenting om det drøyer 20 år tenker jeg nå.

Ungene er i ungdomsskole/videregåendealder. Og det er klart, kommer en av dem hjem om noen år og sier de skal ha baby så støtter jeg dem alt jeg kan.

Men det jeg ønsker for dem er en lang ung voksentid med reiser, utdanning, bo i kollektiv og leve sorgløst og kun tenke på seg selv😅 Kanskje bytte retning, bytte utdannelse, bo i utlandet, sånne ting som er lettere å gjøre når du kan har egen behov og tenke på.

Anonymkode: 4ee4a...088

Det "eneste" jeg ønsker for mine barn er at de skal være lykkelige og fornøyde. Om det innebærer at de er gifte, single, homofile, snekkere, advokater, tynne, tykke, om de får 0 eller 10 barn når de er 20 eller 40 år er meg revnende likegyldig. Jeg vil at de skal ha det bra, og så skal jeg gjøre mitt beste for å bry meg om og ikke med 💗

Anonymkode: d5090...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei ! Jeg hadde blitt fortvilt om hun fikk barn nå,det er flere år om noen til hun kan tenke den tanken.

Anonymkode: d39d8...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk barn som veldig ung og føler at jeg må ha litt tid  for meg selv og frihet først før jeg må stille opp som barnevakt osv. Hvis jeg vil reise rundt i verden og barnet mitt nettopp har fått barn så blir livet satt litt på vent igjen.  Håper barnet mitt «lever livet» litt først, finner en bra mann som far til barnet slik at om det blir slutt så har han barnet endel slik at jeg ikke behøver å få dårlig samvittighet om jeg ikke skulle orke/ ha tid til å være barnevakt veldig ofte. Når man nærmer seg 60 kan jeg se for meg at det er fint å bli en besteforelder. 

Anonymkode: 587d6...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå så håper jeg ikke at mine barn får barn før de evt er helt, helt sikre på at de vil ha det. Og jeg kjenner meg dessverre utslitt og deprimert som mor, så det frister ikke å bli bestemor og kanskje måtte avlaste/stille opp masse… Jeg har lagt så mye av meg selv og eget liv til side for barna … Vil bare at de skal bli lykkelige og leve sine liv slik de ønsker, være fri og ta utdanning, reise, oppleve verden osv, i mange år før de evt får barn…

Anonymkode: 527a2...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...