AnonymBruker Skrevet 15. april #1 Del Skrevet 15. april Beskyttet etternavn = under 200 bærere. Har du et slikt? Anonymkode: 697fe...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #2 Del Skrevet 15. april Ja Anonymkode: 0eaf2...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #3 Del Skrevet 15. april Ja Anonymkode: 66827...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 15. april #4 Del Skrevet 15. april Ja, to😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 15. april #5 Del Skrevet 15. april (endret) Ja 🥸 mellom 80 - 100 har det samme etternavnet, vi har samme stamfar, med unntak av dem som er giftet inn da. Endret 15. april av tånegla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zondaar Skrevet 15. april #6 Del Skrevet 15. april Ja 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #7 Del Skrevet 15. april Ja. Det er kun jeg, barna mine og 2 mennesker til som har navnet. Anonymkode: 67990...f28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 15. april #8 Del Skrevet 15. april Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 15. april #9 Del Skrevet 15. april Ja, under 50 som har det samme som etternavn 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #10 Del Skrevet 15. april Nei Anonymkode: 427f1...790 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 15. april #11 Del Skrevet 15. april Ja, vi er fire stk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #12 Del Skrevet 15. april Måtte sjekke da jeg ikke hører så mange som har etternavnet mitt, og ja. Jeg har beskyttet etternavn. Så artig ☺️☺️ Anonymkode: dd4b8...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #13 Del Skrevet 15. april Ja. Anonymkode: 53de2...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #14 Del Skrevet 15. april 33stk har mitt etternavn Anonymkode: 49e6f...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 15. april #15 Del Skrevet 15. april Ja🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #16 Del Skrevet 15. april Ja, vi er 8 som har etternavn fra farsslekta. Jeg vuderer å legge til morsslekta også, der er det hele 26 som har dette navnet. Anonymkode: 080b3...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #17 Del Skrevet 15. april Mellomnavnet mitt (mors pikenavn) er det. Anonymkode: 2db9f...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15. april #18 Del Skrevet 15. april Jepp 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #19 Del Skrevet 15. april Måtte sjekke, og nesten, 210 har samme etternavn Anonymkode: ef65a...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #20 Del Skrevet 15. april Nei, jeg har ikke, men mannen min har. De er mellom 50 og 60 stykker som heter det, og alle stammer fra en bondegård med samme navn. Anonymkode: 0e763...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå