Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han Audun tror jeg er blitt litt hausa opp, sikkert fordi han er en søt gutt og vil trekke mange unge jenter som stemmer. Jeg synes ikke han var så bra, mye halvdårlig i dag. Håper på Stine og Oda. Oda var helt klart den beste i dag og har fått såpass mye tid på skjermen i forkant at jeg tror hun går greit videre. Hun Stine har jo vært såpass anonym at det blir spennende å se!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Synes hun som sang sist sang utrolig bra.Håper hun går videre

Oda sang sist.

Jeg er også spent på hvem som går videre... Har ingen klare favoritter i kveld...

Stine?

Oda?

*Venter i spenning*

Skrevet

Håpar på dei to siste...trur eg :)

Skrevet

Synes Stine og Oda fortjener å gå videre- de var best.

Skrevet

Når blir det avgjort? Jeg kjenner Stine H og heier på henne, men har ikke TV så nå er jeg spent!

Skrevet

Neste gang er det mange gode med.

Jeg synes gruppene var dårlig sammensatt. De kunne godt ha blandet litt bedre...

Skrevet

Takk, Ugla!

Gøy at Stine kom videre, hun er en sympatisk jente!

Skrevet

Jeg synes gruppene var dårlig sammensatt. De kunne godt ha blandet litt bedre...

Eg tenkte akkurat at det blir lett match for Aleksander, det var jo så mange ukjente med...?

Skrevet

Jeg håper Aleksander går videre!

Men det var mange andre flinke med, hun asiatiske f.eks. Husker ikke hva hun heter....

Skrevet
Jeg håper Aleksander går videre!

Men det var mange andre flinke med, hun asiatiske f.eks. Husker ikke hva hun heter....

Cindy tror jeg hu heter.Tror ikke det skal være vanskelig for Aleksander å gå videre nei

Skrevet

Har de ikke trukket gruppene da?? :klø:

Hvis ikke synes jeg det blir kjempeurettferdig.

Skrevet

Jeg synes liksom det er så mange ukjente hver gang jeg, ikke mange av de som har fått noe særlig tv-tid, i går var det vel bare Audun og Oda.

Skrevet

Jeg synes gruppene har vært skikkelig rart fordelt.. I går var det jo ingen som skilte seg noe særlig ut.. Da kunne nesten en til gått videre onsdag som var eller fredag for en uke siden.. Syntes rett og slett at det ikke var noen som fortjente å gå videre i går...

Skrevet

Enig med mixci... var jo mange som var flinke å synge, det er jo nesten alle - men som dommerne gjentok - ganske kjedelig...

Giddet ikke å stemme en gang jeg...

Skrevet
Jeg synes gruppene har vært skikkelig rart fordelt.. I går var det jo ingen som skilte seg noe særlig ut.. Da kunne nesten en til gått videre onsdag som var eller fredag for en uke siden.. Syntes rett og slett at det ikke var noen som fortjente å gå videre i går...

Jeg synes det var verre på onsdag som var. Da syntes jeg ingen fortjente å gå videre!

Skrevet

Hittil synes jeg bare Wisnu har vært bra nok. Jeg heier på han.

Skrevet
Hittil synes jeg bare Wisnu har vært bra nok. Jeg heier på han.

Han sang jo falsk og j***** :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...