suzie Skrevet 11. februar 2006 #81 Skrevet 11. februar 2006 Syns Vivian var kveldens desidert beste. Synes hun var den eneste som klarte mer enn å bare fremføre en sang - hun formidlet den på en måte ingen av de andre fikk til. Ellers er jeg enig i Ørjan, sjøl om falsetten hans var helt grusom..... Syns kanskje egentlig rocke-Mari var hakket bedre... Skulle vært forbud mot å velge a-ha... ingen burde frivillig la hele norge sammenligne seg med Morten Harket.....
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2006 #82 Skrevet 11. februar 2006 Jeg syns både Mari og Sara var bedre enn Ørjan, men han har nok en større "idol-faktor" enn de to har... Han virka bedre på audition enn han klarte å prestere i går syns jeg. Og så er det et eller annen ved han jeg ikke liker...muligens det fløtepus-ansiktet. :klø:
suzie Skrevet 11. februar 2006 #83 Skrevet 11. februar 2006 Han har nok det de liker å kalle "x-faktoren"... syns han er kjekk jeg da
Gjest Lea Skrevet 11. februar 2006 #84 Skrevet 11. februar 2006 Om Ørjan er fjortisenes sitt Idol, så er jeg fjortis. Han er et premie-eksempel på "Det lille ekstra" synes jeg. Uten at jeg klarer å sette fingeren på det. Han er ikke super-kjekk (i mine øyne da) og har heller ikke en superduper-stemme, men likevel er det noe som gjør meg helt
Gjest Gjest_montepulciano_* Skrevet 11. februar 2006 #85 Skrevet 11. februar 2006 yezz, yezz, yezz!!!!! heia Ørjan! Denne fjortis-gamlehusmoren her fikk ihvertfall viljen sin!!!!!!! heeeelt betatt av Ørjan green Day, og synes også Vivian er flott!
hilli Skrevet 11. februar 2006 #86 Skrevet 11. februar 2006 Jeg syns både Mari og Sara var bedre enn Ørjan, men han har nok en større "idol-faktor" enn de to har... Han virka bedre på audition enn han klarte å prestere i går syns jeg. Og så er det et eller annen ved han jeg ikke liker...muligens det fløtepus-ansiktet. :klø: ← Helt enig. Ørjan er det noe veldig merkelig med, jeg liker han ikke i det hele tatt, syns han er litt creepy. Tror det har noe med håret og smilet hans å gjøre.
orakel Skrevet 13. februar 2006 #87 Skrevet 13. februar 2006 Om Ørjan er fjortisenes sitt Idol, så er jeg fjortis. Han er et premie-eksempel på "Det lille ekstra" synes jeg. Uten at jeg klarer å sette fingeren på det. Han er ikke super-kjekk (i mine øyne da) og har heller ikke en superduper-stemme, men likevel er det noe som gjør meg helt ← Samme her. Han er utrolig sjarmerende.
Sommerfugl83 Skrevet 13. februar 2006 #88 Skrevet 13. februar 2006 Bra reklame for den klarsynte dama, må jeg si. ← Synes både Ørjan og Vivian er gode kandidater jeg da så gjør ikke meg noe
Ugla Skrevet 15. februar 2006 #89 Skrevet 15. februar 2006 Hvem gikk videre i kveld?? Fikk ikke sett resultatet...
Gjest Chrizzy Skrevet 15. februar 2006 #90 Skrevet 15. februar 2006 Iselin som nummer 1, og Siri (tror jeg det var) som nummer 2
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #91 Skrevet 16. februar 2006 Forferdelige greier, han bad day-karen bob!
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2006 #92 Skrevet 16. februar 2006 Ja, det var grusomt... Ellers syns jeg det var veldig overraskende at Iselin gikk videre, men VELDIG gledelig for min del - syns hun har masse sjarm og utstråling og en fin, spesiell stemme. Kanskje ikke helt heldig i går, så jeg hadde egentlig ikke trodd at hun skulle gå videre... Men det var jammen ikke mange som gjorde det bra i går syns jeg... :klø: Melanie var vel rimelig sikker på at hun skulle gå videre eller...så i hvertfall sånn ut i sekundene før vinnern ble avslørt - da det var Iselin (som satt ved siden av og holdt henne i handa) som ble ropt opp så hun mildt sagt overraska ut!
MiniMjau Skrevet 16. februar 2006 #93 Skrevet 16. februar 2006 Ja, vi liker Iselin! Hun er kjempekul. Hun hadde virkelig blitt mer utadvent enn hun var i de tidligere episodene?
Siam Skrevet 16. februar 2006 #94 Skrevet 16. februar 2006 Jeg synes også det var kjempekult at Iselin gikk videre, men jeg hadde absolutt ikke forventet det. Hun sang ikke noe bra i går. Det var egentlig ikke så veldig mange gode i går i det hele tatt. Bortsett fra Siri Helene. Hvis det blir wild card igjen i år (og det blir det vel?), hvem tror dere blir plukket opp igjen? Jeg tror kanskje Yolanda og Melanie.
Ugla Skrevet 16. februar 2006 #95 Skrevet 16. februar 2006 Jeg synes også det var kjempekult at Iselin gikk videre, men jeg hadde absolutt ikke forventet det. Hun sang ikke noe bra i går. Det var egentlig ikke så veldig mange gode i går i det hele tatt. Bortsett fra Siri Helene. ← Ble det disse to som gikk videre?? Bra!!
pusla Skrevet 16. februar 2006 #96 Skrevet 16. februar 2006 Ja, det passet meg bra også, to sjarmtroll de jentene der. Hun Siri Helene kan virkelig synge også virker hun så sympatisk. Ellers var det mye halvdårlig i går, synes jeg. Iselin sang ikke veldig bra, men hun fortjener å gå videre likevel. Vi trenger noen personligheter i finalen!!
nat26 Skrevet 17. februar 2006 #97 Skrevet 17. februar 2006 Hvem tror dere går videre i kveld?Synes hun som sang sist sang utrolig bra.Håper hun går videre
Siam Skrevet 17. februar 2006 #98 Skrevet 17. februar 2006 I dag var det mye dårlig!! Jeg synes Stine og Oda bør gå videre.
suzie Skrevet 17. februar 2006 #99 Skrevet 17. februar 2006 Det var ikke mye bra i dag.... tror Oda og hun første går videre... Skjønner ikke at dommerne mente Audun var så bra...? Helt håpløst... Kanskje de hadde bestemt seg før sending...?
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #100 Skrevet 17. februar 2006 Synst ingen var noe særlig bra i dag, kjedelig gruppe det der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå