Montezuma Skrevet 9. februar 2006 #41 Skrevet 9. februar 2006 (endret) jepps - Ørjan er han pene med lua. Tipper han og Vivian går videre neste gang jeg også ← jajajajajajaJAAAAA! ørjan Green day! ørjan Greenday!!!!!!! heia, heia, heia, heia!!!!!! *gammel husmor har gått fra konseptene og til barndommen* Endret 9. februar 2006 av Montepulciano
Pearl Skrevet 9. februar 2006 #42 Skrevet 9. februar 2006 Enig med mange her , tror at Ørjan og Vivian går videre i morgen. Men jeg håper faktisk at vi får oss overraskelse, at noen andre slår til skikkelig. Uansett gleder jeg meg veldig til neste gang når Iselin fra Nærbø skal synge, blir spennende å se om hun takler å stå på scenen med publikum, hun har ivertfall en utrolig spesiell og fin stemme.
Gjest Catwoman Skrevet 9. februar 2006 #43 Skrevet 9. februar 2006 Jonas var kjempebra! han vant jo med ganske mange stemmer forran andreplassen og da. Likte Anders og. Gleder meg til å se Audun jeg, synes han virker til å være veldig flink pluss at han er veldig sympatisk og søt. Tror han kommer neste onsdag eller fredag.
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #44 Skrevet 9. februar 2006 For en gangs skyld så vant de som presterte best! Endelig litt rettferdighet i Idol! Var sikker på at Yolanda - som ikke sang bra i det hele tatt i går - skulle gå videre bare fordi hun var såpass i fokus tidligere. Bra at det ikke ble sånn! Men jeg frykter vel også at hun er en av de som dommerne kommer til å plukke fram igjen når den tid kommer... Jeg er nok rimelig sikker på at Ørjan går videre i neste runde.
*Emma* Skrevet 9. februar 2006 #45 Skrevet 9. februar 2006 Yolanda kommer sikkert inn igjen. Tidligre har de hatt 5 runder hvor 10 har sunget også har 10 gått til finale (+ eventuelle wil card) I år er det 4 runder med 8 som synger og dermed 8 videre...... Skal de bare ha 8 i finalen i år?! Neppe.....
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #46 Skrevet 9. februar 2006 Bra at Yolanda gikk ut, og at Jonas vant så klart. Fint at publikum kan stemme omvendt av hva TV2 prøver å manipulere oss til. Yolanda har blitt profilert til de grader, mens Jonas hadde jeg overhodet ikke registrert tidligere.
Gjest Catwoman Skrevet 9. februar 2006 #47 Skrevet 9. februar 2006 Yolanda kommer sikkert inn igjen. Tidligre har de hatt 5 runder hvor 10 har sunget også har 10 gått til finale (+ eventuelle wil card) I år er det 4 runder med 8 som synger og dermed 8 videre...... Skal de bare ha 8 i finalen i år?! Neppe..... ← De har fem runder med åtte som synger. Det var førti igjen. 5 ganger 8 er 40
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #48 Skrevet 9. februar 2006 Jeg tipper det blir to wildcards og 10 i finalen.
kallamilla Skrevet 9. februar 2006 #49 Skrevet 9. februar 2006 jajajajajajaJAAAAA! ørjan Green day! ørjan Greenday!!!!!!! heia, heia, heia, heia!!!!!! *gammel husmor har gått fra konseptene og til barndommen* ← Åh, er vi flere i denne klubben? Takk og pris. *enda en gammel husmor som går fra konseptene og skulle ønske hun var 19 år igjen!!!!*
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #50 Skrevet 9. februar 2006 Jeg tipper det blir to wildcards og 10 i finalen. ← Sliter du litt med matte?? Når 5 semifinaler à 8 deltakere(tilsammen 40), hvor 2 av de 8 kvalifiserer seg til finale hver gang, så har man 10 i finalen(2x5). Hvis det blir wild card på 2 deltakere, så blir det 12 som går til finalen.
Arwen Skrevet 9. februar 2006 #51 Skrevet 9. februar 2006 Er det ikke bare fire semifinaler da? Var hvertfall bare åtte finaleplasser i det fianlehjulet de viste i går.
Arwen Skrevet 9. februar 2006 #52 Skrevet 9. februar 2006 Litt misunnelig kanskje? Jentene sang bedre en gutta. Jeg synes Jonas helt klart sang best, jeg var på kjøkkenet og måtte gå ut i stua for å se hvem som sang.
Sun Mei Skrevet 9. februar 2006 #53 Skrevet 9. februar 2006 Litt misunnelig kanskje? Jentene sang bedre en gutta. Jeg synes Jonas helt klart sang best, jeg var på kjøkkenet og måtte gå ut i stua for å se hvem som sang. ← Litt primadonna kanskje? Hun blir i allefall ikke bedre i mine øyne etter slike uttalelser og om hun kommer inn igjen som Wild Card blir det ikke stemmer herfra
midnatt Skrevet 9. februar 2006 #54 Skrevet 9. februar 2006 Ja, kanskje vi får oss en overraskelse ala Jonas neste gang også. ← Ja, sjekk etter Solveig Nymoen i morgen, hehe. 16 år gammel, hun er kjempeflink. Utrolig synd hun har fått så lite TV-tid. Hun skal synge Jamelia - Stop, tror jeg.
Sun Mei Skrevet 9. februar 2006 #55 Skrevet 9. februar 2006 Ja, sjekk etter Solveig Nymoen i morgen, hehe. 16 år gammel, hun er kjempeflink. Utrolig synd hun har fått så lite TV-tid. Hun skal synge Jamelia - Stop, tror jeg. ← Sam Brown - Stop
midnatt Skrevet 9. februar 2006 #56 Skrevet 9. februar 2006 (endret) Sam Brown - Stop ← Bare leste det som sto i lokalavisa her jeg bor, jeg. Hehe. Journalisten har vel ikke fått artistnavnet helt rett da, antar jeg. Nuvel. Stem på Solveig iallefall. Ørjan fortjener også å gå videre. Han er heit og flink, en god kombinasjon, hehe. Edit: Står forøvrig "Jamelia - Stop" på tv sine idolsider. http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/0...eig_230379h.jpg 5. Solveig Nymoen (16) Fra: Bø i Telemark Skal synge: "Stop" (Jamelia) Stem: Ring xxxxxxxx eller send SMS 5 til xxxxx Bildet er fjernet da det i henhold til Kvinneguidens regler bare er registrerte supermedlemmer som kan legge bilder i inleggene. Her kan du lese om fordelene ved å være superbruker og hvordan du registrerer deg. Har også fjernet telefonnummeret da vi heller ikke tillater det. Arwen (mod) Endret 9. februar 2006 av Arwen
Gjest gjest1 Skrevet 9. februar 2006 #57 Skrevet 9. februar 2006 Jamelia har en cover av Sam Brown - Stop. Johnny Cash - Hurt som Jonas sang, er en cover av Nine Inch Nails. De som synger velger vel den versjonen som ligger nærmest dem selv.
midnatt Skrevet 9. februar 2006 #58 Skrevet 9. februar 2006 Jamelia har en cover av Sam Brown - Stop. Johnny Cash - Hurt som Jonas sang, er en cover av Nine Inch Nails. De som synger velger vel den versjonen som ligger nærmest dem selv. ← Nine Inch Nails gjør etter min mening låta bedre enn Johnny Cash. Likevel litt underlig at de ikke kan påpeke hvem som egentlig har sangen, i stedet for å si navnet på artisten som kun har covret låta. Irriterende.
Sun Mei Skrevet 9. februar 2006 #59 Skrevet 9. februar 2006 Ja, for meg er det Sam Brown som synger STOP. Det må være for jeg begynner å bli gammel
Gjest gjest1 Skrevet 9. februar 2006 #60 Skrevet 9. februar 2006 Nine Inch Nails gjør etter min mening låta bedre enn Johnny Cash. Likevel litt underlig at de ikke kan påpeke hvem som egentlig har sangen, i stedet for å si navnet på artisten som kun har covret låta. Irriterende. ← De gjør den veldig forskjellig, men jeg synes begge versjonene er gode. For meg så er det N.I.N som "eier" denne låten, men den er nok ikke like kjent for folk flest. Sam Brown er vel heller ikke like kjent for Idol-generasjonen som Jamelia; er vel derfor de velger å skrive slik de gjør. Men litt irriterende, ja .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå