Cuba Skrevet 9. februar 2006 #61 Skrevet 9. februar 2006 Litt misunnelig kanskje? Jentene sang bedre en gutta. Jeg synes Jonas helt klart sang best, jeg var på kjøkkenet og måtte gå ut i stua for å se hvem som sang. ← Ja, samme her! Jeg satt ved TV å leste i et blad og da han sang tittet jeg opp! Eneste gangen! Fra dagbladet.no: Yolanda:- Det er tydelig at det er mange jenter i fjortis-alderen som stemmer. To gutter videre synes jeg var i overkant mye. Vi var flere jenter som gjorde en god figur, og minst én av oss burde gått videre. Det kunne forsåvidt vært hvem som helst. Eh.. hun kan vel ikke mene at det bør gå en gutt og en jente videre fra hver runde? To gutter var i overkant mye? Joa.. det var vel de beste da!
Gjest Piper Skrevet 9. februar 2006 #62 Skrevet 9. februar 2006 Det var nå ikke de to beste som gikk videre, for Anders har jo en kjempe kjedelig stemme. Utrolig tragisk rett og slett, så det er nok småjentene som har stemt han frem.
suzie Skrevet 9. februar 2006 #63 Skrevet 9. februar 2006 Enig - Anders var kjedelig. Heier heller på Yolanda - synes hun hadde mye kulere stemme, selv om hun også ble litt kjedelig i går...
Aquarius Skrevet 9. februar 2006 #64 Skrevet 9. februar 2006 Jonas gikk fortjent videre! Men Anders ville jeg ha byttet ut med Gabrielle..
Impala Skrevet 10. februar 2006 #65 Skrevet 10. februar 2006 Jonas gikk fortjent videre! Men Anders ville jeg ha byttet ut med Gabrielle.. ← Helt enig
Sun Mei Skrevet 10. februar 2006 #66 Skrevet 10. februar 2006 Ja, det må vel bli Vivian og Ørjan i dag
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2006 #67 Skrevet 10. februar 2006 Vivian sang utrolig vakkert, og Ørjan er en kul kar med fin stemme- jeg sendte en sms for dem begge
Lealaus Skrevet 10. februar 2006 #68 Skrevet 10. februar 2006 Seriøst, ga de oss de beste først og søplet i dag? Jeg likte omtrent ingenting av det jeg hørte i dag. De første var nervøse, kjedelige, så kom Solveig og hun har en sjarmerende barnestemme - men helt feil sang for den stemmen. Vivian har sikkert en pen stemme dersom hun hadde tatt en sang som passet henne, jeg er synes ikke hun gjorde den sangen i det hele tatt (skuffet ja) og Ørjan.. Tja, han kommer vel vidre fordi han er fjortisenens idol.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #69 Skrevet 10. februar 2006 Synes Vivian sang litt kjedelig jeg. har kanskje noe med at låten hennes var helt ukjent for meg. Jeg håper på Ørjan og hun som var litt rockete.
Ugla Skrevet 10. februar 2006 #70 Skrevet 10. februar 2006 Ja, det må vel bli Vivian og Ørjan i dag ← Enig... ...jeg sendte en sms for dem begge ← Me too...
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2006 #71 Skrevet 10. februar 2006 Vivian var klart best i dag, sammen med Sara syns jeg. Ørjan skuffa, men går nok videre likevel...
pusla Skrevet 10. februar 2006 #73 Skrevet 10. februar 2006 Det var vel greit at de to gikk videre, men med han Ørjan var det liksom opplagt hele tida at han skulle til finalen, synes jeg. Han er jo blitt vist masse fra før Idol starta, og i tillegg sang han tilslutt i dag. Synes han er kul og har noe ved seg, men synes ikke han sang såååå bra i dag egentlig. Vivian var kjempebra og fortjente finaleplass, synes jeg.
gladidag Skrevet 10. februar 2006 #74 Skrevet 10. februar 2006 gleder meg til de skal klippe, barbere og style Ørjan eg...... ikke bra med sånn pjuskeskjegg...
Gjest Sukkerert Skrevet 10. februar 2006 #75 Skrevet 10. februar 2006 Bra reklame for den klarsynte dama, må jeg si.
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2006 #76 Skrevet 10. februar 2006 Liker Easy-sangen jeg, og måtte vri meg i flauhet da han apekatten sto og presset den fram på norskengelsk! Og hun lille burde heller ha sunget noe av hun what's in it for me-dama.
midnatt Skrevet 10. februar 2006 #77 Skrevet 10. februar 2006 Uff, stakar Solveig i dag. Gikk visst ikke så bra. Hun er veldig flink, men er best på ballader som "The Rose" o.l. Må være fælt å komme tilbake hit til bygda igjen når alle hørte kommentarene hun fikk. :-/
Gjest KATTAstrofe Skrevet 10. februar 2006 #78 Skrevet 10. februar 2006 Liker Easy-sangen jeg, og måtte vri meg i flauhet da han apekatten sto og presset den fram på norskengelsk! Og hun lille burde heller ha sunget noe av hun what's in it for me-dama. ← Enten det eller noe av Britney.
mixci Skrevet 10. februar 2006 #79 Skrevet 10. februar 2006 Hm.. Jeg synes Ørjan har en veldig bra stemme jeg.. Ikke sånn typisk fløtepus stemme.. Det samme gjelder Jonas. Synes begge de guttene fortjente å gå videre fordi de sang bra og hadde noe ekstra, ikke fordi de er fjortiss-idoler.. Jeg elsker sangen Vivian sang idag og jeg syntes hun sang den helt strålendes. Syntes derimot at hun mangla litt innlevelse eller noe.. Kan ikke sette helt fingern på det, men noe mangla bittelitt, men fortjent var det vel uansett De andre var elendige...
fiesta Skrevet 10. februar 2006 #80 Skrevet 10. februar 2006 Anders fortjente å gå videre i idol onsdag. Han var veldig bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå