Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #1 Skrevet 7. februar 2006 jeg er så spent! Satser på at Anders går videre for alle fjortisene stemmer på han! Nr.2 som bør gå videre er Yolanda! og siden begge disse 2 har lagt egene fan sider på nettet er de mest pop og kommer til og få en haug av stemmer!! det er de som virkelig vil noe!!! Har egentlig ikke sett de andre deltagerne jeg så vet liksom ikke hvem som er med! Hva med dere?? noen favoritter?
Gjest Sukkerert Skrevet 7. februar 2006 #2 Skrevet 7. februar 2006 Jeg synes Iselin har en vakker, særegen stemme.
Gjest Sukkerert Skrevet 8. februar 2006 #3 Skrevet 8. februar 2006 (endret) Men ingen favoritter fra semifinalen i morgen, nei. Endret 8. februar 2006 av Sukkerert
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. februar 2006 #4 Skrevet 8. februar 2006 Er veldig spent på morgen dagen. Må se det, bare må se det!
Cuba Skrevet 8. februar 2006 #5 Skrevet 8. februar 2006 jeg er så spent! Satser på at Anders går videre for alle fjortisene stemmer på han! Nr.2 som bør gå videre er Yolanda! og siden begge disse 2 har lagt egene fan sider på nettet er de mest pop og kommer til og få en haug av stemmer!! det er de som virkelig vil noe!!! Har egentlig ikke sett de andre deltagerne jeg så vet liksom ikke hvem som er med! Hva med dere?? noen favoritter? ← Nettopp! Det er derfor de går videre og! Det er jo nesten allerede bestemt at de vinner! De andre kan nesten gi opp for de en gang har sunget! Jeg skal i allefall ikke stemme, om jeg skulle gjøre det hadde det i allefall ikke blitt på en av dem! Teit opplegg!
Impala Skrevet 8. februar 2006 #6 Skrevet 8. februar 2006 Er veldig spent på morgen dagen. Må se det, bare må se det! ← Me too
Ugla Skrevet 8. februar 2006 #7 Skrevet 8. februar 2006 ...Og det går rykter om at to av deltagerene er innhentet av TV2 for å "sikkre kvaliteten" i årets Idol...
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #8 Skrevet 8. februar 2006 ...Og det går rykter om at to av deltagerene er innhentet av TV2 for å "sikkre kvaliteten" i årets Idol... ← Det skjønner jeg godt for nivået i år er etter min mening utrolig labert
Pimbila Skrevet 8. februar 2006 #9 Skrevet 8. februar 2006 ...Og det går rykter om at to av deltagerene er innhentet av TV2 for å "sikkre kvaliteten" i årets Idol... ← Hvem er det?
Gjest gjesten Skrevet 8. februar 2006 #11 Skrevet 8. februar 2006 Tror nok det at to er innhentet bare ernrykter og det er litt kjipt at de svirrer rundt på nettet, før man har sikre kilder. Min personlige mening er at de to (Yolanda & Anders) har fått ett skikkelig ufortjent favoritt stempel for det er deltakere i kveldens gruppe som er utrolig sterke. Nivået i denne gruppen er alt annet enn lavt. Det har vært mye oppstyr rundt Andreas og Yolanda mest p.g.a at de er så flotte og blah blah blah, men jeg tror at til syvende og sist er ikke det norske folk så dumme at de stemmer pga av dette! Syns de to deltagerne har fått en ekstra klatt selv tilitt som de ikke trenger (mer av..) det gjør de litt klysete..men meg om det.. Tror det norske folk kan vente seg et lite sjokk i kveld for jeg vet at flere av deltagerne i kveld kommer til og overaske, og det skulle ikke forundre meg om tv2 med vilje ikke har vist de andre som er med så mye på tv for å sjokkere litt. Det blir spennende!!
midnatt Skrevet 8. februar 2006 #12 Skrevet 8. februar 2006 Heia Solveig Nymoen! En jeg kjenner i bygda som synger i andre semifinalerunde. Stem på henne, folkens, hehe. Det er jo rett og slett urettferdig at personer som Yolanda, Anders og Vivian får såpass mye mer eksponering enn mange av de andre semifinaleartistene. Jeg har jo ikke sett (eller hørt) halvparten av dem. Denne favoriseringen av deltakere er jo ikke rettferdig ovenfor de andre. Det fører jo også til at flere stemmer på de vi har sett mest av.
fiesta Skrevet 8. februar 2006 #14 Skrevet 8. februar 2006 Jeg håper at Anders Mjaaland går videre. Han er fra samme by som jeg. Og så håper jeg Maria går videre.
Gjest BagLady Skrevet 8. februar 2006 #16 Skrevet 8. februar 2006 Jeg syns ikke Yolanda sang noe fint, jeg
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #17 Skrevet 8. februar 2006 Yolanda kan synge, men hun har egentlig ikke noen sjelfull og spesielt fin stemme. Det har derimot Gabrielle! Hun som sang først ikveld.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #18 Skrevet 8. februar 2006 Synes at Gabrielle, Jonas og Anders sang bra i kveld.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #19 Skrevet 8. februar 2006 Hun første og han Cash-fyren! Heia!!!
tommeline Skrevet 8. februar 2006 #20 Skrevet 8. februar 2006 Enig i at han som sang Cash var bra (Jonas?). Og så likte jeg hun som sang "call me" eller noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå