Gå til innhold

Hun fikk følelser. Du stakk. Har du noen samvittighet rundt etterspillet hun gjennomgår pga av deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange kvinner tabber seg ut på å ha intime relasjoner med menn som kun ser dem som sex og selskap, paralellt med mannens hodeløs jakt på "Drømmekvinnen". Menn på sin side gjemmer seg bak at de er ærlige dritsekker og mener de ikke kan lastes for å utnytte kvinners følelser for dem om kvinnen er opplyst om at han ikke mener de er bra nok som kjæreste. Sånne relasjoner ender som regel med drama, et knust kvinnehjerte, og en mann som snur ryggen til og ikke tar noe ansvar for sorgen han påfører andre med sin egoisme.

Du mann som setter kvinner i slike situasjoner: tenker du noen gang over hvilke følelser du setter i sving i kvinnene du utnytter? Følelsen av ikke være bra nok, ikke bli respektert, ikke få følelser validert eller tatt alvorlig, følelsen av å være en mindreverdig kvinne som bare er bra nok til sex, å gå gjennom en kjærlighetssorg uten at man har ett forhold å avslutte, at man må tåle å bli kastet på båten fra en dag til en annen fordi man ble for lei seg til å ikke si noe..Tenker du noen gang over hvordan det går med disse kvinnene du forlater sekundet de gir deg ubehag? Vier du det en tanke hvor skremmende å utrygt det er at et annet menneske snur ryggen deg til fordi du har normale følelser og viser det?

Anonymkode: 48b0d...57b

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn. Fikset den for deg:

Mange menn tabber seg ut på å ha emosjonelle relasjoner med kvinner som kun ser dem som selskap, paralellt med kvinnens hodeløs jakt på "Drømmemannen". Kvinner på sin side gjemmer seg bak at de er ærlige og mener de ikke kan lastes for å utnytte menns følelser for dem om mannen er opplyst om at hun ikke mener de er bra nok som kjæreste. Sånne relasjoner ender som regel med drama, et knust mannehjerte, og en kvinne som snur ryggen til og ikke tar noe ansvar for sorgen hun påfører andre med sin egoisme.

Du kvinne som setter menn i slike situasjoner: tenker du noen gang over hvilke følelser du setter i sving i mennene du utnytter? Følelsen av ikke være bra nok, ikke bli respektert, ikke få følelser validert eller tatt alvorlig, følelsen av å være en mindreverdig mann som bare er bra nok til sex, å gå gjennom en kjærlighetssorg uten at man har ett forhold å avslutte, at man må tåle å bli kastet på båten fra en dag til en annen fordi man ble for lei seg til å ikke si noe..Tenker du noen gang over hvordan det går med disse mennene du forlater sekundet de gir deg ubehag? Vier du det en tanke hvor skremmende å utrygt det er at et annet menneske snur ryggen deg til fordi du har normale følelser og viser det?

Anonymkode: 2fc44...227

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Mange kvinner tabber seg ut på å ha intime relasjoner med menn som kun ser dem som sex og selskap, paralellt med mannens hodeløs jakt på "Drømmekvinnen". Menn på sin side gjemmer seg bak at de er ærlige dritsekker og mener de ikke kan lastes for å utnytte kvinners følelser for dem om kvinnen er opplyst om at han ikke mener de er bra nok som kjæreste. Sånne relasjoner ender som regel med drama, et knust kvinnehjerte, og en mann som snur ryggen til og ikke tar noe ansvar for sorgen han påfører andre med sin egoisme.

Du mann som setter kvinner i slike situasjoner: tenker du noen gang over hvilke følelser du setter i sving i kvinnene du utnytter? Følelsen av ikke være bra nok, ikke bli respektert, ikke få følelser validert eller tatt alvorlig, følelsen av å være en mindreverdig kvinne som bare er bra nok til sex, å gå gjennom en kjærlighetssorg uten at man har ett forhold å avslutte, at man må tåle å bli kastet på båten fra en dag til en annen fordi man ble for lei seg til å ikke si noe..Tenker du noen gang over hvordan det går med disse kvinnene du forlater sekundet de gir deg ubehag? Vier du det en tanke hvor skremmende å utrygt det er at et annet menneske snur ryggen deg til fordi du har normale følelser og viser det?

Anonymkode: 48b0d...57b

Betyr meg ikke, det er ikke mitt problem om hølet får følelser for meg.

Anonymkode: fcaa0...5f4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Betyr meg ikke, det er ikke mitt problem om hølet får følelser for meg.

Anonymkode: fcaa0...5f4

Wtf. Hvordan kan hun få følelser for noen som sier sånnt som dette? Hvordan får du i det hele tatt sex?

Anonymkode: 58867...9e2

  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig i situasjonen du nevner, så tenker nok generellt verken menn eller kvinner veldig mye på hvordan den andre har det! 
 

Som du og post nr 2 fra Anonymkode: 2fc44...227 sier;

Den som stikker har jo vært ‘’ærlig’’ fra starten av at de IKKE har følelser🤷‍♀️

Sagt det før og sier det igjen;

NÅR NOEN FORTELLER DEG HVORDAN DE ER ELLER HVA DE FØLER= TRO PÅ DEM!!

Sier de;

-Jeg kommer til å såre deg

-Jeg er redd for å ikke kunne gi deg det du vil ha

-Jeg er ikke klar for ett forhold

Etc, etc…. 
Så, mener de det! Sånn generellt!!

Har spart meg for mye kjipt, etter jeg lærte dette! 
For min del og, føler jeg behovet for å si noe sånt, så avlutter jeg det heller! Bedre å være ærlig OG TA ANSVAR, enn å ‘’være ærlig’’ for å unngå å ta ansvar senere, eller bruke det som en unnskyldning for å være drittsekk ‘’med god samvittighet’’ senere💁‍♀️

 

Anonymkode: 38b6f...0dc

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Betyr meg ikke, det er ikke mitt problem om hølet får følelser for meg.

Anonymkode: fcaa0...5f4

Nice try nettroll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Wtf. Hvordan kan hun få følelser for noen som sier sånnt som dette? Hvordan får du i det hele tatt sex?

Anonymkode: 58867...9e2

Jeg sier det jo åpenbart ikke til henne, da. Det burde du vel skjønne.

Anonymkode: fcaa0...5f4

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mange kvinner tabber seg ut på å ha intime relasjoner med menn som kun ser dem som sex og selskap, paralellt med mannens hodeløs jakt på "Drømmekvinnen". Menn på sin side gjemmer seg bak at de er ærlige dritsekker og mener de ikke kan lastes for å utnytte kvinners følelser for dem om kvinnen er opplyst om at han ikke mener de er bra nok som kjæreste. Sånne relasjoner ender som regel med drama, et knust kvinnehjerte, og en mann som snur ryggen til og ikke tar noe ansvar for sorgen han påfører andre med sin egoisme.

Du mann som setter kvinner i slike situasjoner: tenker du noen gang over hvilke følelser du setter i sving i kvinnene du utnytter? Følelsen av ikke være bra nok, ikke bli respektert, ikke få følelser validert eller tatt alvorlig, følelsen av å være en mindreverdig kvinne som bare er bra nok til sex, å gå gjennom en kjærlighetssorg uten at man har ett forhold å avslutte, at man må tåle å bli kastet på båten fra en dag til en annen fordi man ble for lei seg til å ikke si noe..Tenker du noen gang over hvordan det går med disse kvinnene du forlater sekundet de gir deg ubehag? Vier du det en tanke hvor skremmende å utrygt det er at et annet menneske snur ryggen deg til fordi du har normale følelser og viser det?

Anonymkode: 48b0d...57b

Siste avsnitt veldig godt beskrevet hvordan det føles for meg og.  Jeg kjenner jeg blir veldig fort trigget av min person. Skal en bli eller flukt respons slår inn og adrenalinet flyr i været. Man blir alerten hele tiden de er i nærheten av deg. Fryktelig slitsomt. Men tror ikke en mann enser det en tanke da testosteronet er synkende etter de har fått tømt seg og de lever herrens glade dager. Det er fryktelig tungt å komme ut av og ved nye bekjentskaper føles alt utrygt og man forventer akkurat samme behandling igjen. Så kjenner meg igjen i alt du skriver ts.

 

Anonymkode: 8612a...dfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må se på det som en erfaring.

Anonymkode: 71039...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er kvinners eget valg å velge sex med menn de ikke kan få til forhold. Og konsekvent velger bort menn som faktisk er interessert i dem fordi de har fått sex fra bedre menn, og tror de skal kunne få mer. 
 

Løsninger er såpass enkelt at kvinner kan velge menn på deres eget nivå. Menn som er interessert i dem for en langtidsrelasjon. Sikkert ikke like spennende, men om det er forhold du vil ha så må man være realistisk.

Anonymkode: 41ee7...fd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mange kvinner tabber seg ut på å ha intime relasjoner med menn som kun ser dem som sex og selskap, paralellt med mannens hodeløs jakt på "Drømmekvinnen". Menn på sin side gjemmer seg bak at de er ærlige dritsekker og mener de ikke kan lastes for å utnytte kvinners følelser for dem om kvinnen er opplyst om at han ikke mener de er bra nok som kjæreste. Sånne relasjoner ender som regel med drama, et knust kvinnehjerte, og en mann som snur ryggen til og ikke tar noe ansvar for sorgen han påfører andre med sin egoisme.

Du mann som setter kvinner i slike situasjoner: tenker du noen gang over hvilke følelser du setter i sving i kvinnene du utnytter? Følelsen av ikke være bra nok, ikke bli respektert, ikke få følelser validert eller tatt alvorlig, følelsen av å være en mindreverdig kvinne som bare er bra nok til sex, å gå gjennom en kjærlighetssorg uten at man har ett forhold å avslutte, at man må tåle å bli kastet på båten fra en dag til en annen fordi man ble for lei seg til å ikke si noe..Tenker du noen gang over hvordan det går med disse kvinnene du forlater sekundet de gir deg ubehag? Vier du det en tanke hvor skremmende å utrygt det er at et annet menneske snur ryggen deg til fordi du har normale følelser og viser det?

Anonymkode: 48b0d...57b

Det er en naturlig motreaksjon på at kvinnen har fått for mye makt i senere år. Selvstendigheten de har fått og misbruker på det sterkeste, har selvsagt en bakside.

Den ser man i prsksis her.

Anonymkode: 71039...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg sier det jo åpenbart ikke til henne, da. Det burde du vel skjønne.

Anonymkode: fcaa0...5f4

Nei, jeg er glad jeg ikke skjønner hvorden det er å være deg. Håper du får potens problemer til du tenker deg om. 

Ts, bli mer kritisk til hvem du ligger med. Serriøst, gjør deg selv den tjenesten. 

Anonymkode: 58867...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er en naturlig motreaksjon på at kvinnen har fått for mye makt i senere år. Selvstendigheten de har fått og misbruker på det sterkeste, har selvsagt en bakside.

Den ser man i prsksis her.

Anonymkode: 71039...ce7

Tror du vi kvinner går å tenker vi har makt? Vi lever livene våre, vi er ikke en organisme som kjenner hva alle andre kvinner gjør til en vær tid. 

Vi er bare og må få lov til å være normale mennesker med frihet. 

Jeg misbruker ikke selvstendigheten min, jeg bare gjør det som er naturlig for min kropp. 

At baksiden er at noen ligger med en idiot? Det er opp til dem å bestemme hvem de vil ligge med. Men å ikke få bestemme har da ikke ført til noe bedre hell med menn det heller. De samme kvinnene har kanskje gått i samme felle da også. Selvstendighet lar kvinner klare segselv istede for å leve med eller ligge med en som ikke er bra for henne, hvorfor skulle ikke det være godt? Da får hun i det miste gå når hun finner ut at han behandler henne dårlig. Eller klare seg fint om han drar. 

Anonymkode: 58867...9e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror du vi kvinner går å tenker vi har makt? Vi lever livene våre, vi er ikke en organisme som kjenner hva alle andre kvinner gjør til en vær tid. 

Vi er bare og må få lov til å være normale mennesker med frihet. 

Jeg misbruker ikke selvstendigheten min, jeg bare gjør det som er naturlig for min kropp. 

At baksiden er at noen ligger med en idiot? Det er opp til dem å bestemme hvem de vil ligge med. Men å ikke få bestemme har da ikke ført til noe bedre hell med menn det heller. De samme kvinnene har kanskje gått i samme felle da også. Selvstendighet lar kvinner klare segselv istede for å leve med eller ligge med en som ikke er bra for henne, hvorfor skulle ikke det være godt? Da får hun i det miste gå når hun finner ut at han behandler henne dårlig. Eller klare seg fint om han drar. 

Anonymkode: 58867...9e2

Det er ikke meg du må rette skytset mot, jeg sier bare hva som skjer, altså svarer på HI.

Anonymkode: 71039...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, det er kvinners eget valg å velge sex med menn de ikke kan få til forhold. Og konsekvent velger bort menn som faktisk er interessert i dem fordi de har fått sex fra bedre menn, og tror de skal kunne få mer. 
 

Løsninger er såpass enkelt at kvinner kan velge menn på deres eget nivå. Menn som er interessert i dem for en langtidsrelasjon. Sikkert ikke like spennende, men om det er forhold du vil ha så må man være realistisk.

Anonymkode: 41ee7...fd0

Du er helt idiot om du tror kjekkhet gjør en mann til ett rasshøl og minst like idiot om du tror vi som opplever å bli brukt er mindre attraktive kvinner og halvtomsinger som ikke kjenner vår plass på attraktivitetsskalaen. De aller fleste som oppfører seg dårlig mot kvinner er helt, helt vanlige menn, akkurat som vi kvinner som blir brukt. 

Ts

 

Anonymkode: 48b0d...57b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er helt idiot om du tror kjekkhet gjør en mann til ett rasshøl og minst like idiot om du tror vi som opplever å bli brukt er mindre attraktive kvinner og halvtomsinger som ikke kjenner vår plass på attraktivitetsskalaen. De aller fleste som oppfører seg dårlig mot kvinner er helt, helt vanlige menn, akkurat som vi kvinner som blir brukt. 

Ts

 

Anonymkode: 48b0d...57b

På bakgrunn av ordbruken her og nivå av aggressivitet, skjønner du sikkert hvorfor det er blitt slik også for deg.

Anonymkode: 71039...ce7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med mindre de lyver om følelser, skjønner jeg ikke helt hva de skal ha dårlig samvittighet for?

Anonymkode: e8eee...dd9

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, jeg har blitt brent på dette selv et par ganger, men det beste jeg kan si til deg er å lese teksten din igjen med nye øyer. Lat som om du leser det uten å kjenne til personene. Mennene du beskriver sier det jo rett ut, at de ikke er interessert i noe mer - så hva slags ansvar har han da for kvinnens skuffelse?

Vi alle sammen har et ansvar ovenfor oss selv, først og fremst, men også ovenfor andre, til å sette grenser. Dette er noe av det viktigste du kan lære deg. Du kan ikke klandre andre for noe du selv gir tillatelse til. Ved å velge å avslutte når man ser at et menneske ikke føler det samme, eller ikke ønsker det samme, så beholder man kontrollen over sitt liv.

Slik som HI her, det blir fullstendig avskrivning av eget ansvar i situasjonen. Offermentalitet, hvor du føler deg urettferdig behandlet.

Anonymkode: 4b1fb...f03

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Betyr meg ikke, det er ikke mitt problem om hølet får følelser for meg.

Anonymkode: fcaa0...5f4

🤮 Håper karma slår til!

Anonymkode: 2c4fa...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er dette slik som skjer, når man velger å inngå en seksuell relasjon. Sex er kjemi og dermed oppstår det en reaksjon som gjør at man ønsker/trigger tilknytning. 

Man kan ikke komme i etterkant fordi man angrer. Alle vet at følelser ikke er noe som kan avtales og dermed velger man en kalkulert risiko. 

Det er vondt, men ikke dødelig.

Og det finnes definitivt bra menn der ute. 

:gruppeklem:❤️

Endret av Tradegy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...