Gå til innhold

Prostituere seg/være eskorte mens man går på AAP


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan du bare plis..🤦‍♀️🤦‍♀️ Det her er latterlig. Ha litt selvinnsikt og ikke minst selvrespekt..

Anonymkode: c9891...7e0

Så 'min kropp, mitt valg' skal bare gjelde for aborter? Dét er latterlig det. Men så er KG full av selvgode moralister da. 

Anonymkode: f9749...f29

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Så 'min kropp, mitt valg' skal bare gjelde for aborter? Dét er latterlig det. Men så er KG full av selvgode moralister da. 

Anonymkode: f9749...f29

nei men her snakke du faktisk om å svindle den Norske stat, i tilegg som du skal kreve penger av skatte betalerne.

Føler du deg bra når du gjør det?

Anonymkode: 7603f...a8b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

nei men her snakke du faktisk om å svindle den Norske stat, i tilegg som du skal kreve penger av skatte betalerne.

Føler du deg bra når du gjør det?

Anonymkode: 7603f...a8b

Hva har jeg gjort? Jeg snakker om at det er hennes valg om hun velger å prostituere seg. "Svindle den norske stat", lol. Det er den norske stat som svindler befolkningen. Den norske stat har aldri vært rikere, det er et faktum. Så om noen få "svindler" litt, så er det en dråpe i havet i forhold til hvor mye den norske stat håver inn, for ikke å snakke om hvor mye de aller rikeste svindler. Get off your high horse.

Pro tip: Sjekk anonymkodene før du kommenterer så hodeløst. 

Anonymkode: f9749...f29

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta betalt i kontant eller koble det til en paypal konto? Eventuelt be om betaling i crypto. Det er harde tider, kan ikke se for meg at AAP er allverdens. Men håper du anerkjenner at dette egentlig er ulovlig (og farlig, mange som prostituerer seg ender opp med overgrep eller gjør ting de ikke er komfortable med). Sørg også for å informere noen du stoler på om når og hvor det skal skje, slik at de kan kontakte noen hvis du ikke gir fra deg livstegn etter en viss tid.

Den norske stat blør befolkningen tørr nå, og politikerne begår lovbrudd på lovbrudd. Styrer landet basert på vitnemål og kompetanse de ikke fortjener engang. Stjeler fra butikker. Kjøper aksjer med info de har fått på uærlig vis. Get that bag 🫡

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knullepenger vippses som salg av møbler bla.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (12 minutter siden):

Ta betalt i kontant eller koble det til en paypal konto? Eventuelt be om betaling i crypto. Det er harde tider, kan ikke se for meg at AAP er allverdens. Men håper du anerkjenner at dette egentlig er ulovlig (og farlig, mange som prostituerer seg ender opp med overgrep eller gjør ting de ikke er komfortable med). Sørg også for å informere noen du stoler på om når og hvor det skal skje, slik at de kan kontakte noen hvis du ikke gir fra deg livstegn etter en viss tid.

Den norske stat blør befolkningen tørr nå, og politikerne begår lovbrudd på lovbrudd. Styrer landet basert på vitnemål og kompetanse de ikke fortjener engang. Stjeler fra butikker. Kjøper aksjer med info de har fått på uærlig vis. Get that bag 🫡

Det har blitt et jævla sirkus uten like, det er helt sikkert! 

Anonymkode: f9749...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

You go girl! ☺️ Vi gjør som vi vil med vår kropp 👏

Anonymkode: 54c24...3f4

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Mann oppsøker prostituert*

Kg: dette er helt forferdelig. For en syk og ondskapsfull mann, som utnytter seg av vanskeligstilte kvinner og støtter misbruk, voldtekt og slaveri. Som reduserer det helligste i livet til noe basalt og transaksjonelt. Tvi! Fy skam over deg og din familie, jeg vet ikke om det finnes et helvete, men om det gjør det, er det der for sånne som deg. Tenk å uironisk ha sex med noen du ikke elsker, mot noe så uviktig som penger!

*kvinne ber om råd for å prostituere seg, jukse på skatten og drive med velferdsprofitering* 

Kg: eeh jeg ser ikke problemet?? 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Somarfugelen skrev (15 timer siden):

*Mann oppsøker prostituert*

Kg: dette er helt forferdelig. For en syk og ondskapsfull mann, som utnytter seg av vanskeligstilte kvinner og støtter misbruk, voldtekt og slaveri. Som reduserer det helligste i livet til noe basalt og transaksjonelt. Tvi! Fy skam over deg og din familie, jeg vet ikke om det finnes et helvete, men om det gjør det, er det der for sånne som deg. Tenk å uironisk ha sex med noen du ikke elsker, mot noe så uviktig som penger!

*kvinne ber om råd for å prostituere seg, jukse på skatten og drive med velferdsprofitering* 

Kg: eeh jeg ser ikke problemet?? 

For å være helt ærlig ser jeg mer ned på de som kjøper sex i forhold til de som selger sex. Hvorfor jeg tenker slik vet jeg ikke, men er nå sånn det er 🤷‍♀️

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Somarfugelen skrev (16 timer siden):

*Mann oppsøker prostituert*

Kg: dette er helt forferdelig. For en syk og ondskapsfull mann, som utnytter seg av vanskeligstilte kvinner og støtter misbruk, voldtekt og slaveri. Som reduserer det helligste i livet til noe basalt og transaksjonelt. Tvi! Fy skam over deg og din familie, jeg vet ikke om det finnes et helvete, men om det gjør det, er det der for sånne som deg. Tenk å uironisk ha sex med noen du ikke elsker, mot noe så uviktig som penger!

*kvinne ber om råd for å prostituere seg, jukse på skatten og drive med velferdsprofitering* 

Kg: eeh jeg ser ikke problemet?? 

Det er lovlig å selge sex. Om TS gjør det av fri vilje: supert

Det er ulovlig å kjøpe sex. En vet ikke om de gjør det frivillig eller ei, om de som selger er en del av organisert kriminalitet, i verste fall er hun utsatt for menneskehandel.

Så ja, stor forskjell.

Anonymkode: 2707f...326

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Somarfugelen skrev (20 timer siden):

*Mann oppsøker prostituert*

Kg: dette er helt forferdelig. For en syk og ondskapsfull mann, som utnytter seg av vanskeligstilte kvinner og støtter misbruk, voldtekt og slaveri. Som reduserer det helligste i livet til noe basalt og transaksjonelt. Tvi! Fy skam over deg og din familie, jeg vet ikke om det finnes et helvete, men om det gjør det, er det der for sånne som deg. Tenk å uironisk ha sex med noen du ikke elsker, mot noe så uviktig som penger!

*kvinne ber om råd for å prostituere seg, jukse på skatten og drive med velferdsprofitering* 

Kg: eeh jeg ser ikke problemet?? 

🙄🤦‍♀️ 

Anonymkode: f9749...f29

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 22.57):

Nav har ikke innsikt i kontoene dine. 

Anonymkode: 2707f...326

men det har Skatteetaten

Anonymkode: 6d1de...6b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Somarfugelen skrev (På 13.4.2024 den 5.31):

*Mann oppsøker prostituert*

Kg: dette er helt forferdelig. For en syk og ondskapsfull mann, som utnytter seg av vanskeligstilte kvinner og støtter misbruk, voldtekt og slaveri. Som reduserer det helligste i livet til noe basalt og transaksjonelt. Tvi! Fy skam over deg og din familie, jeg vet ikke om det finnes et helvete, men om det gjør det, er det der for sånne som deg. Tenk å uironisk ha sex med noen du ikke elsker, mot noe så uviktig som penger!

*kvinne ber om råd for å prostituere seg, jukse på skatten og drive med velferdsprofitering* 

Kg: eeh jeg ser ikke problemet?? 

👌👏
TS må gjerne selge sex, om hun vil selv, det er ikke ulovlig. Kjøperen derimot står utsatt til.
Men det TS gjør, slik jeg leser henne, er å lete efter mulighet for skatteunndragelse, noe som kanskje er brudd på KGs retningslinjer? 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

johanne.91 skrev (På 11.4.2024 den 23.19):

Hvordan vet du det?

Ikke meg du siterer, men jo, NAV har innsikt på folks kontoer og reagerer om de ved stikkprøver finner beløp de tror vitner om inntekt.

Jeg fikk utbetalt noen tusen for styrearbeid i borettslaget, for eksempel. Et beløp som utbetales to ganger pr år, ikke hver måned. Plutselig ut av det blå fikk jeg et brev av NAV en måned eller noe etterpå. De ville gi beskjed om at jeg var pliktig å melde fra om inntekt på over så og så mange tusen, for det ville medføre reduksjon av trygden. Så la de til at hvis jeg IKKE ventet å motta inntekt på over et spesifikt beløp (noen og førti tusen pr år), så trengte jeg ikke foreta meg noe.

NAV hadde altså fått greie på at jeg fikk utbetalt det beløpet, første gang jeg fikk det. Aner ikke  hvordan. De må ha tatt stikkprøve på kontoen min. 

I mitt tilfelle trengte jeg ikke foreta meg noe, da fribeløpet man har er på over 40 000, og mitt styrehonorar bare var på 20 000 pr år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (1 time siden):

Ikke meg du siterer, men jo, NAV har innsikt på folks kontoer og reagerer om de ved stikkprøver finner beløp de tror vitner om inntekt.

Jeg fikk utbetalt noen tusen for styrearbeid i borettslaget, for eksempel. Et beløp som utbetales to ganger pr år, ikke hver måned. Plutselig ut av det blå fikk jeg et brev av NAV en måned eller noe etterpå. De ville gi beskjed om at jeg var pliktig å melde fra om inntekt på over så og så mange tusen, for det ville medføre reduksjon av trygden. Så la de til at hvis jeg IKKE ventet å motta inntekt på over et spesifikt beløp (noen og førti tusen pr år), så trengte jeg ikke foreta meg noe.

NAV hadde altså fått greie på at jeg fikk utbetalt det beløpet, første gang jeg fikk det. Aner ikke  hvordan. De må ha tatt stikkprøve på kontoen min. 

I mitt tilfelle trengte jeg ikke foreta meg noe, da fribeløpet man har er på over 40 000, og mitt styrehonorar bare var på 20 000 pr år.

det er vel mer sannsynlig at borettslaget har meldt det inn som de skal.

Anonymkode: 6d1de...6b9

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

x

 

 

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts.

Hva tenker du veien videre? Uføretrygd? Ut o jobb igjen. Tenker om du har orker å ha sex med mange mennesker for pengene...burde du klare å jobbe litt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eskorte er jo skattbar inntekt. En blir trukket i AAP ettersom en sender inn meldekort. Hva er egentlig problemet her? Reglene på dette står på NAV sine sider. 

Anonymkode: fc406...5fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å prostituere seg anser jeg som siste løsning i verden om man ikke har penger. Har man AAP får man penger? Hvorfor i helvete skal du da bli en «hore»?

Anonymkode: 643e7...fee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten, kan du «jobbe» så kan du jobbe. 

Anonymkode: 643e7...fee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...