AnonymBruker Skrevet 11. april #1 Del Skrevet 11. april Jeg satt og tenkte litt over hva jeg hadde gjort med hundene mine hvis en nødsituasjon oppsto og vi måtte evakueres. F.eks i tilfelle krig eller bombing, der vi måtte evakueres enten med fly eller til bomberom, hvor det ikke er tillatt med dyr. Dette fikk meg til å lure på hva andre med kjæledyr ville ha gjort i en lignende situasjon. Personlig tror jeg ikke at jeg hadde klart å forlate hundene mine i en slik krisesituasjon. Hva ville du ha gjort? Anonymkode: fc709...c81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 11. april #2 Del Skrevet 11. april Hadde holdt meg sammen med de. Funnet annen plass å gjemt oss på 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 11. april #3 Del Skrevet 11. april Hadde blitt igjen med dyrene. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #4 Del Skrevet 11. april Hvis dyrene ikke kan bli med så må man bare etterlate dem da. Du kan ikke sette deg selv i fare for dem. For hvis du blir kan andre folk potensielt måtte sette SITT liv i fare for å redde deg igjen. Anonymkode: 04135...f92 4 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #5 Del Skrevet 11. april Jeg hadde tatt med katten min. Anonymkode: fc13f...1b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #6 Del Skrevet 11. april Er katten inne, tatt den med. Er katten ute, latt den bli og satt ut det jeg har av tørrmat. Har katteluke med chip. Hjelper en liten stund.. Før barn hadde jeg blitt igjen. Nå som jeg har barn teller de høyere, og de kan ikke overleve uten meg. Anonymkode: 9a384...7e7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #7 Del Skrevet 11. april Jeg bor på bygda, tviler på at jeg blir bombet, hadde flyktet med katten min. Anonymkode: 482b7...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet 11. april #8 Del Skrevet 11. april Blir igjen eller finner et annet gjemmested. Uaktuelt å sette igjen dyra mine. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #9 Del Skrevet 11. april Hadde aldri forlatt hundene mine alene. De er av rase som ikke har særlig overlevelsesinstinkt alene. Anonymkode: 68cce...15c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #10 Del Skrevet 11. april Hunden hadde blitt med meg i alle tilfeller.. hun er liten, kunne gjemt henne i sekken 🤷♀️ Anonymkode: 95144...1e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #11 Del Skrevet 11. april Hadde dratt fra hundene, men satt igjen masse mat og vann Anonymkode: f231e...ad0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #12 Del Skrevet 11. april Jeg hadde aldri dratt fra hundene mine. Jeg hadde kjørt vekk fra havna og opp mot fjellet; vekk fra potensielle mål. Der hadde jeg blitt til faren var over. Anonymkode: 8c961...3bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taiko Skrevet 11. april #13 Del Skrevet 11. april Hadde tatt med hunden uansett situasjon, om jeg så måtte ha blitt igjen. Hunden er det kjæreste jeg har, familiemedlem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 11. april #14 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvis dyrene ikke kan bli med så må man bare etterlate dem da. Du kan ikke sette deg selv i fare for dem. For hvis du blir kan andre folk potensielt måtte sette SITT liv i fare for å redde deg igjen. Anonymkode: 04135...f92 Dette er et veldig godt poeng, men dog. For meg er det vanskelig å svare ang min katt. Jeg ville aller helst tatt henne med meg, eller blitt igjen med henne. Hun har jo vært min aller beste venn siden jeg fikk henne. Hun er ikke helt god i kroppen, og ville muligens prøvd å vri seg løs, - noe hun dessverre garantert hadde klart. Håper jeg slipper å oppleve slikt. To hunder omkom i raset på Gjerdrum. Den ene vekket sine eiere med bjeffing da raset kom, men de fikk ikke tid til å ta den med seg. To fortvilte eiere, en fortvilet hund som også må ha forstått situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 11. april #15 Del Skrevet 11. april Det er ikke godt å si. Både å bli igjen med hunden, forlate den eller avlive på stedet er jo mulige alternativer avhengig av trusselbildet. Om jeg skulle forlate den skulle jeg vært bra sikker på at jeg kunne returnere innen rimelig tid. Hadde vært ille å tenke på hunden som sultet eller frøs ihjel alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #16 Del Skrevet 11. april jeg hadde ikke klart å leve med meg selv om jeg forlot dyrene mine. De er de mest verdifulle skapningene jeg har på lik linje som om de var mine egne barn. Om de ikke er tillatt et sted så drar ikke jeg heller. Jeg dør heller sammen med dem enn å bære på den sorgen og skyldfølelsen å forlate dem ville bringe Anonymkode: 66189...169 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 11. april #17 Del Skrevet 11. april Jeg hadde blitt igjen med alle dyrene mine. Vi er uatskillige. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #18 Del Skrevet 11. april Hadde satt ut all maten jeg kunne og dratt. dersom livet sto i fare for meg og barna og jeg ikke kunne tatt med meg dyrene så hadde jeg vel ikke hatt så mye annet valg? Barna mine kommer før dyrene og de har bare meg. Kunne ikke ofret barnas mor for kjæledyrene våre. Men det hadde nok preget meg resten av livet siden jeg elsker dyrene mine. Anonymkode: 791a3...be4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #19 Del Skrevet 11. april Hadde tatt med katten. Anonymkode: 7bb6d...6dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest casca Skrevet 11. april #20 Del Skrevet 11. april Ville ofret livet for hunden. Høres kanskje latterlig ut for noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå