Gå til innhold

Hadde du likt å være den siste kvinnen på jorden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 22.58):

Høres veldig utrygt ut. 

Anonymkode: b29ad...9fe

Ja… man hadde neppe levd lenge…

Anonymkode: 79cf8...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 10.09):

Det virker som folk her tror det er helt anarki og at lovløshet herjer.

Vi er mer siviliserte enn som så. Denne kvinnen ville bli tatt hånd om av en eller annen offentlig instans. Hun ville fått all verdens pleie og hun vil få et så behagelig liv som mulig. Den eneste forventingen vi ville hatt er at hun måtte føde barn. Om hun ville leve med en mann så kan hun det, men hun hadde nok måttet akseptere å bli inseminert med sæd fra menn med de beste genene. 

Anonymkode: 9c00f...4ff

Nei, vi er ikke mer siviliserte. Se på voldtektsstatistikken i land som har manneoverskudd. Det er ikke vakkert. 

Anonymkode: 56f1a...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle plutselig alle menn ment at voldtekt var greit? Det forutsetter at 99.999999% av alle menn tillater voldtekt for at noen andre skal ha seg. Det ville ikke ha skjedd.

Jeg tenker at den ene kvinnen ville blitt veldig godt passet på og tatt vare på og at hun ikke måtte hatt sex med noen om hun ikke ønsket. Hun ville kanskje vært tryggere enn kvinner i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 10.58):

Du virker veldig naiv. 
 

Anonymkode: 7c6ed...bc1

Jeg synes heller det er merkelig hvordan kvinner nesten tar for gitt at alle menn ville blitt monstre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hersket som dronning. Valgt meg ut noen forskjellige menn som jeg fikk barn med og som hjalp meg med å holde ro og orden i rekkene. Tipper det hadde føltes som å gå tilbake i tiden og gjenleve historien sett bort i fra at jentebarna hadde blitt de mest verdifulle, og guttebarna sikkert hadde blitt drept.

Som dronning hadde jeg også bevilget mye midler til forskning på hvordan man kan lage kunstige livmorer. Ja, det hadde jo etter hvert gjort at jeg ikke lenger ble så verdifull som Bee Queen, men jeg tipper jeg sikkert hadde blitt rimelig lei å konstant gå gravid og ønsket meg mer frihet og anonymitet.

Anonymkode: a05d5...5ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (På 9.4.2024 den 23.35):

Det hadde sikkert bare vært mas om analsex uansett:paff:

100% KG 😂

Anonymkode: 87040...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så hvordan klarte vi å få så mange mennesker vi har nå fra kun Adam og Eva?

Anonymkode: 5de49...369

Du får nesten spørre noen som faktisk tror på det tullet der.

Anonymkode: 87040...df3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare litt alvorlig på et tullete spørsmål.

Jeg tror det ville blitt ulevelig. Jeg tror kanskje jeg hadde valgt å ende mitt eget liv.

Iflg mange menn på KG, så er sex et behov på lik linje som mat og drikke.

Ville blitt fryktelig mye homsesex/analsex på jorden da. Ellers så hadde jo alle mennene dødd de også, da behovet for sex ikke ble oppfylt.

Anonymkode: 87040...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (1 time siden):

Hvorfor skulle plutselig alle menn ment at voldtekt var greit? Det forutsetter at 99.999999% av alle menn tillater voldtekt for at noen andre skal ha seg. Det ville ikke ha skjedd.

Jeg tenker at den ene kvinnen ville blitt veldig godt passet på og tatt vare på og at hun ikke måtte hatt sex med noen om hun ikke ønsket. Hun ville kanskje vært tryggere enn kvinner i dag.

 

Isambard skrev (1 time siden):

Jeg synes heller det er merkelig hvordan kvinner nesten tar for gitt at alle menn ville blitt monstre. 

Ikke mange som dømmes og straffes for voldtekt eller misshandlig av kvinner her i Norge, selv med et "moderne" rettssystem skapt av menn. Vi slipper dem løs. Noen må betale en lite sum i oppreisning. Det er større straff for å snyte på skatten enn å skamslå kona si. 

Anonymkode: 1ebb6...34a

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Isambard said:

Hvorfor skulle plutselig alle menn ment at voldtekt var greit? Det forutsetter at 99.999999% av alle menn tillater voldtekt for at noen andre skal ha seg. Det ville ikke ha skjedd.

Jeg tenker at den ene kvinnen ville blitt veldig godt passet på og tatt vare på og at hun ikke måtte hatt sex med noen om hun ikke ønsket. Hun ville kanskje vært tryggere enn kvinner i dag.

Hvor mange menn i dagens samfunn syns at voldtekt er greit? Ubehagelig spørsmål, men jeg tror faktisk at det er en del. Det er jo til og med visse grupperinger som syns det er helt greit.

Dersom menn faktisk vært i mot voldtekt og vold mot kvinner hadde det jo ikke skjedd. Det er dessverre mye vanligere enn vi tror. 

Anonymkode: 75d71...a90

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (2 timer siden):

Hvorfor skulle plutselig alle menn ment at voldtekt var greit? Det forutsetter at 99.999999% av alle menn tillater voldtekt for at noen andre skal ha seg. Det ville ikke ha skjedd.

Jeg tenker at den ene kvinnen ville blitt veldig godt passet på og tatt vare på og at hun ikke måtte hatt sex med noen om hun ikke ønsket. Hun ville kanskje vært tryggere enn kvinner i dag.

Nei, det gjør det ikke. Om 2% eller 10% ikke synes det var greit hadde de ikke endret situasjonen. Vi vet ikke nøyaktig hvor mange som synes det er greit, men vi vet at kvinneunderskudd gjør at flere menn er villige til å voldta, vi vet også at større grupper av menn kan piskes opp til å være med på det, feks i krigssituasjoner. Og selv i siviliserte samfunn har kvinner erfaring med hvor mange menn som blir monstre, med en gang ingen ser dem, og de seg fritatt for konsekvenser. Det er greit at du som mann ikke ser for deg at du selv ville voldtatt noen, men du aner ikke hvem av kompisene dine som ville gjort det.

Anonymkode: 56f1a...4ba

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hvor mange menn i dagens samfunn syns at voldtekt er greit? Ubehagelig spørsmål, men jeg tror faktisk at det er en del. Det er jo til og med visse grupperinger som syns det er helt greit.

Dersom menn faktisk vært i mot voldtekt og vold mot kvinner hadde det jo ikke skjedd. Det er dessverre mye vanligere enn vi tror. 

Anonymkode: 75d71...a90

Det er tydeligvis en god del som er villige til å gjøre det, men jeg tror det er veldig få som mener det er greit. Jeg for min del ville vært i sorg over datter og kone som var borte.

Jeg tror ikke det hadde blitt flertall for at noen skulle få tvinge seg på verdens siste kvinne. Hun ville sikkert blitt veldig passet på. Det er hva jeg tror, så får dere tro noe annet. Svaret får vi aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært helt grusomt. Helt alene mot masse seksuelt frustrerte menn. 

Anonymkode: 8eae7...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, kommer til å bli brutalt voldtatt hver eneste dag.

Anonymkode: edceb...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det "gøyeste" er jo at 100% kvinner svarer på det spørsmålet at de ville tatt selvmord umiddelbart, istedenfor å utsette seg for en slik risiko. Så utrygge føler kvinner seg. Det er selvsagt spesielt når absolutt ingen mann svarer at han ville tatt selvmord, neida. Menn tror bare at det ville vært helt fantastisk morsomt å være siste mann på jorda. 😑

Anonymkode: e4027...0d7

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 22.59):

Æsj, for et mareritt.

Anonymkode: 20db9...c2d

Story of A Single Woman and 32 Men | by The Crime Craft | Medium

Historien om ei dame som tilbrakte årevis alene med 31 menn på en øde øy.

Hun hadde det vel OK? Men mannfolka drepte hverandre en etter en før hun flyktet med båt etter 6 år. Først da ble det stille og rolig på øya.🙂

Usikker på hvilke konklusjoner man kan dra etter det eksperimentet. 

Men ryktene skal ha det til at posisjonen ga makt som hun brukte klokt.

 

 

Endret av Commander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (På 9.4.2024 den 23.35):

Det hadde sikkert bare vært mas om analsex uansett:paff:

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 21.39):

Hvordan tror du det hadde blitt om du var siste kvinnen på jorden? 

Fortsatt like mange menn som idag. 

Anonymkode: 11763...83a

Da hadde man kun vært en sekk med hull til forlystelse - enten hadde en dødd av alle voldtektene, eller så man hadde blitt holdt som slave for å føde barn etter barn.

Anonymkode: 05765...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...