Gå til innhold

Hadde du likt å være den siste kvinnen på jorden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan tror du det hadde blitt om du var siste kvinnen på jorden? 

Fortsatt like mange menn som idag. 

Anonymkode: 11763...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jævlig, hadde tatt livet mitt.

Anonymkode: fd46a...1ec

  • Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig utrygt ut. 

Anonymkode: b29ad...9fe

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, for et mareritt.

Anonymkode: 20db9...c2d

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du hadde levd særlig lenge for å være ærlig, det hadde blitt slosskamp/krig om den musa.

Du blir per definisjon verdens viktigste menneske, uten dør vi ut.

Anonymkode: 01efd...432

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Tror ikke du hadde levd særlig lenge for å være ærlig, det hadde blitt slosskamp/krig om den musa.

Du blir per definisjon verdens viktigste menneske, uten dør vi ut.

Anonymkode: 01efd...432

Med dør vi ut og, 100% innavl 😁

Endret av TomSawyer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan tror du det hadde blitt om du var siste kvinnen på jorden? 

Fortsatt like mange menn som idag. 

Anonymkode: 11763...83a

Hvem finner på disse tingene??

Anonymkode: 3b49e...b7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde absolutt ikke villet noe slikt.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et mareritt. 

Anonymkode: 2ad65...5b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, for et mareritt. 

Anonymkode: 58cd9...4d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😱

Anonymkode: 7ab3a...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Tror ikke du hadde levd særlig lenge for å være ærlig, det hadde blitt slosskamp/krig om den musa.

Du blir per definisjon verdens viktigste menneske, uten dør vi ut.

Anonymkode: 01efd...432

Det hadde sikkert bare vært mas om analsex uansett:paff:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn hadde blitt så jævlig skuffet om jeg var den siste kvinnen på jorden. De ser meg ikke i dag, så hadde nok ikke sett meg om jeg var den siste kvinnen heller. Hadde vel heller kommet til meg og klaget på at de ikke har dame, kanskje fått litt trøst. Omtrent som en del menn gjør i dag, gjerne etter at jeg har prøvd meg og de har demonstrert at de ikke ser på meg som et seksuelt vesen. Menn hadde nok heller hatt sex med hverandre når nøden ble som verst. 

Anonymkode: 7936d...ba6

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har vært drit redd. 

Anonymkode: 05c24...826

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Sivilisert» samfunn er ikke nok til å holde menn siviliserte mot kvinner, så ting ville vært uendelig mye verre i det scenariet. 

Gjemt meg.

Prøvd å sett ut som en mann fordi livet mitt ville sannsynligvis avhenge av det. Jeg vil heller dø enn å bli brukt som sexslave. Ikke kan jeg få barn så det hadde falt bort. 


MEN. Spørsmålet er og om transkvinner ville vært tilstede siden de er biologiske menn og hva med transmenn som er biologiske kvinner? 🤔

Hvis, så hadde jeg jo mer sikret. 

Anonymkode: 7c6ed...bc1

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man hadde vel blitt buret inne, og så hadde det blitt noen menn med makt som fikk bruke deg ved behov, og kanskje det ble lotteri om å få knulle deg. 10-20- 30 hver dag. Man hadde temmelig sikkert blitt fratatt alle rettigheter, all frihet og all verdighet.

Jeg hadde tatt livet av meg. Det var sikkert det som hadde skjedd med de siste tusen kvinner også. 

En eventuell siste og eneste mann på jorden ville derimot blitt behandlet som en keiser. Noe verdifullt. 

Beklager menn, har ikke bedre tanker om slikt som dette. Menns primære natur ved få ressurser å kjempe om vs kvinners natur. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

«Sivilisert» samfunn er ikke nok til å holde menn siviliserte mot kvinner, så ting ville vært uendelig mye verre i det scenariet. 

Gjemt meg.

Prøvd å sett ut som en mann fordi livet mitt ville sannsynligvis avhenge av det. Jeg vil heller dø enn å bli brukt som sexslave. Ikke kan jeg få barn så det hadde falt bort. 


MEN. Spørsmålet er og om transkvinner ville vært tilstede siden de er biologiske menn og hva med transmenn som er biologiske kvinner? 🤔

Hvis, så hadde jeg jo mer sikret. 

Anonymkode: 7c6ed...bc1

Samme her, hadde søkt meg ut en mann og prøvd å funnet en måte vi kunne levd under radaren. Det hadde kanskje vært rykter om en kvinne et sted, men verden er stor, og de hadde kanskje gidd opp å lete. Er ikke steril, har vært redd for å bli gravid, for da har også noen funnet ut at jeg er kvinne, og det hadde jo blitt en hel greie med et barn født inn i den katastrofe verdenen, kanskje ville det barnet blitt en jente. For et mareritt, heldivis vil det ikke skje 😅

Anonymkode: 05c24...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

kanskje ville det barnet blitt en jente. For et mareritt, heldivis vil det ikke skje 😅

Anonymkode: 05c24...826

Dét hadde vært ulevelig hadde det blitt oppdaget. Tanken på alle løse pedofile menn… for ikke å snakke om hvis jentebarnet ble eldre… 

Anonymkode: 7c6ed...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde funnet beskyttelse i kompisene mine

Anonymkode: 50270...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dét hadde vært ulevelig hadde det blitt oppdaget. Tanken på alle løse pedofile menn… for ikke å snakke om hvis jentebarnet ble eldre… 

Anonymkode: 7c6ed...bc1

Tenkte på pedofile, men mest det at hun kunne blitt holdt fanget til hun ble eldre, og jeg eller dere om det var en av dere, for å føde barn og da helst kvinner. Har ikke trengt å bli brukt til sex, har kunne blitt hodt som medesin fange også, insiminert under kontroll.

Håper de hadde fortsatt sexrobot kampanien med ai. Også det noen nevnte med at transkvinner sikkert hadde eksistert. Stakkars dem også, om de ble hodt som sex slaver, eller noen ble tvunget til å skifte kjønn. 

Anonymkode: 05c24...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...