Gå til innhold

Hadde du likt å være den siste kvinnen på jorden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme her, hadde søkt meg ut en mann og prøvd å funnet en måte vi kunne levd under radaren. Det hadde kanskje vært rykter om en kvinne et sted, men verden er stor, og de hadde kanskje gidd opp å lete. Er ikke steril, har vært redd for å bli gravid, for da har også noen funnet ut at jeg er kvinne, og det hadde jo blitt en hel greie med et barn født inn i den katastrofe verdenen, kanskje ville det barnet blitt en jente. For et mareritt, heldivis vil det ikke skje 😅

Anonymkode: 05c24...826

Du skulle tatt trikset til ho Jomfru Maria.. og sagt at du ble unnfanget av den hellig ånd.. Det største problemet ditt, ble jo å finne 3 vise menn😅Men jeg er litt usikker om historen var sånn, for jeg tror ikke på jomfufødsler.. Jeg tror mere på, at ho Maria var med på en gangbang med de 3 vise menn.. De må ha vært vise, for dette har de holdt skjult 2024 år😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolltunge skrev (1 time siden):

Man hadde vel blitt buret inne, og så hadde det blitt noen menn med makt som fikk bruke deg ved behov, og kanskje det ble lotteri om å få knulle deg. 10-20- 30 hver dag. Man hadde temmelig sikkert blitt fratatt alle rettigheter, all frihet og all verdighet.

Jeg hadde tatt livet av meg. Det var sikkert det som hadde skjedd med de siste tusen kvinner også. 

En eventuell siste og eneste mann på jorden ville derimot blitt behandlet som en keiser. Noe verdifullt. 

Beklager menn, har ikke bedre tanker om slikt som dette. Menns primære natur ved få ressurser å kjempe om vs kvinners natur. 

😆 Beklagelse mottatt, og du har selvsagt rett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 hours ago, AnonymBruker said:

Hvem finner på disse tingene??

Anonymkode: 3b49e...b7b

Du mener " hvilket geni der ute er det som finner på disse tingene? " 🤣

Anonymkode: 11763...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (9 timer siden):

Man hadde vel blitt buret inne, og så hadde det blitt noen menn med makt som fikk bruke deg ved behov, og kanskje det ble lotteri om å få knulle deg. 10-20- 30 hver dag. Man hadde temmelig sikkert blitt fratatt alle rettigheter, all frihet og all verdighet.

Jeg hadde tatt livet av meg. Det var sikkert det som hadde skjedd med de siste tusen kvinner også. 

En eventuell siste og eneste mann på jorden ville derimot blitt behandlet som en keiser. Noe verdifullt. 

Beklager menn, har ikke bedre tanker om slikt som dette. Menns primære natur ved få ressurser å kjempe om vs kvinners natur. 

Dette. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 hours ago, AnonymBruker said:

Også det noen nevnte med at transkvinner sikkert hadde eksistert. Stakkars dem også, om de ble hodt som sex slaver, eller noen ble tvunget til å skifte kjønn. 

Anonymkode: 05c24...826

Skulle jeg ha gjettet ville transkvinnene i verden blitt holdt som sexslaver og annet, mens den ene biologiske kvinnen, hvis hun ble funnet, hadde måttet føde flere barn om hun var i alderen fra når man kan få barn, dvs ca 12 - 50+/-. 

Så må man huske på at transmenn fremdeles har en livmor, og de kan og føde. 

Anonymkode: 7c6ed...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det virker som folk her tror det er helt anarki og at lovløshet herjer.

Vi er mer siviliserte enn som så. Denne kvinnen ville bli tatt hånd om av en eller annen offentlig instans. Hun ville fått all verdens pleie og hun vil få et så behagelig liv som mulig. Den eneste forventingen vi ville hatt er at hun måtte føde barn. Om hun ville leve med en mann så kan hun det, men hun hadde nok måttet akseptere å bli inseminert med sæd fra menn med de beste genene. 

Anonymkode: 9c00f...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

VI vet vel alle hvordan det hadde endt. Helt forferdelig for den stakars kvinnen. 

Anonymkode: 75d71...a90

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi er mer siviliserte enn som så. Denne kvinnen ville bli tatt hånd om av en eller annen offentlig instans. Hun ville fått all verdens pleie og hun vil få et så behagelig liv som mulig. Den eneste forventingen vi ville hatt er at hun måtte føde barn. Om hun ville leve med en mann så kan hun det, men hun hadde nok måttet akseptere å bli inseminert med sæd fra menn med de beste genene. 

Du virker veldig naiv. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Du virker veldig naiv. 

Ok. For min del tror jeg krisetenkerne her har sett for mange apokalypsefilmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hadde funnet beskyttelse i kompisene mine

Anonymkode: 50270...030

De ville pult deg på tur, alle som en 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
TomSawyer skrev (17 minutter siden):

De ville pult deg på tur, alle som en 🤭

Og jeg hadde latt de. Mitt eget harem 😂

Anonymkode: 50270...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samme personen som laget "meteor" tråden antar jeg? En rød tråd her

Anonymkode: dcc2b...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Samme personen som laget "meteor" tråden antar jeg? En rød tråd her

Anonymkode: dcc2b...374

Nei, vi er flere 👻

Anonymkode: 11763...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Veldig sivilisert å tvinges til å føde fremmede menns barn etter å ha blitt inseminert med sæden deres. Jeg ville heller drept meg selv enn å sitte som en dukke i et «behagelig» liv som en levende fødemaskin. Det høres helt motbydelig ut. Uansett ville det ikke hjulpet, man kunne ikke befolket verden igjen med 1 kvinne. 

Anonymkode: 6c279...a32

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror ikke flere hadde funnet meg attraktiv 😂 men det hadde sikkkert vært mange rasende menn som stormet huset mitt hver dag for å kreve at jeg føder deres barn - for å sikre fremtiden (selv med innavl). Og garantert voldtatt meg, fordi jeg selv ikke ønsker barn. 

Så hadde det sikkert vært mange flere menn som turte stå frem og mene at kvinner er avskum og bare en fødekasse/fleshlight og at jeg må bistå med varm fitte fordi deres partner er borte.

Så ja det hadde nok vært helt grusomt, og mye voldtekt og tvangsføding.

Anonymkode: ae30d...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 10.09):

Hvor er dette? Disneyland?

Anonymkode: 1ebb6...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 21.42):

Jævlig, hadde tatt livet mitt.

Anonymkode: fd46a...1ec

Med en gang!! Tenk så jævli! Det hadde vært et liv i daglig tortur. 

Anonymkode: 24d57...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei uff, da hadde det nok blitt flere voldtekter daglig hvis du viser deg offentlig.

Anonymkode: 5de49...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

man kunne ikke befolket verden igjen med 1 kvinne. 

Så hvordan klarte vi å få så mange mennesker vi har nå fra kun Adam og Eva?

Anonymkode: 5de49...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...