Gå til innhold

Værste one night stand ?

manngjest

Anbefalte innlegg

Jeg mener selvfølgelig frivillig sex….bare så vi ikke avsporer i en mørk retning 😉

Ill start . Jeg var ute med noen venner samtidig som jeg småchattet litt med en dame jeg hadde møtt på Tinder noen uker tidligere. Hun satt hjemme i sofa med vin og jeg var ute og var på god bris. Vi ble enige om at jeg skulle komme ut til henne . Klokken var ca 01 på dette tidspunktet. Hun bodde et stykke unna . Ca 45 min med nattbuss og dette var i motsatt retning av mitt hjem med utgangspunkt i sentrum . Mao: jo nærmere henne , jo lenger vekk fra meg . Når jeg gikk av nattbussen så jeg henne for første gang i virkeligheten ….tenk Hobbitene fra Ringenes Herre x10 , og da mener jeg ikke høyden. Hun så så annerledes ut enn på bildene at jeg ble helt paff. Jeg fulgte med henne hjem i en litt sann utav-kroppen tilstand . Når vi kom hjem til henne ville hun bolle med en gang . Her var dilemmaet : bolle henne eller nærmere 5000kr i taxi. Det endte med at jeg ba henne ta av lyset og fikk det overstått. Selv i dag , nærmere ett år senere , kan jeg tenke på henne og bli fysisk uvel og få slike frysninger 😅

Sååå, noen andre som har noe bra ? 

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde et ons med en mann som var så hardhendt at han fikk noe av huden mellom de indre og ytre kjønnsleppene mine til å revne på ene siden. Det var ekstremt vondt. Kastet han ut umiddelbart og sa jeg aldri ville se han mer. 10 min etterpå sender han meg melding og spør om han kan låne 1000 kr av meg. Svaret var NEI.

Anonymkode: 4aa37...b0f

• Liker 10
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hadde et ons med en mann som var så hardhendt at han fikk noe av huden mellom de indre og ytre kjønnsleppene mine til å revne på ene siden. Det var ekstremt vondt. Kastet han ut umiddelbart og sa jeg aldri ville se han mer. 10 min etterpå sender han meg melding og spør om han kan låne 1000 kr av meg. Svaret var NEI.

Anonymkode: 4aa37...b0f

Wtf! 🫂 

Anonymkode: 36e1b...7b4

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

manngjest skrev (22 timer siden):

Jeg mener selvfølgelig frivillig sex….bare så vi ikke avsporer i en mørk retning 😉

Ill start . Jeg var ute med noen venner samtidig som jeg småchattet litt med en dame jeg hadde møtt på Tinder noen uker tidligere. Hun satt hjemme i sofa med vin og jeg var ute og var på god bris. Vi ble enige om at jeg skulle komme ut til henne . Klokken var ca 01 på dette tidspunktet. Hun bodde et stykke unna . Ca 45 min med nattbuss og dette var i motsatt retning av mitt hjem med utgangspunkt i sentrum . Mao: jo nærmere henne , jo lenger vekk fra meg . Når jeg gikk av nattbussen så jeg henne for første gang i virkeligheten ….tenk Hobbitene fra Ringenes Herre x10 , og da mener jeg ikke høyden. Hun så så annerledes ut enn på bildene at jeg ble helt paff. Jeg fulgte med henne hjem i en litt sann utav-kroppen tilstand . Når vi kom hjem til henne ville hun bolle med en gang . Her var dilemmaet : bolle henne eller nærmere 5000kr i taxi. Det endte med at jeg ba henne ta av lyset og fikk det overstått. Selv i dag , nærmere ett år senere , kan jeg tenke på henne og bli fysisk uvel og få slike frysninger 😅

Så jævla bra story 🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent vi var aldri intr hverandre men den kvelden fant vi ut at vi skulle pule, møkkfulle begge to, dårlig sex, og da jeg våknet dagen etter hadde han stukket. Han hadde nok våknet av at han pissa seg ut, i senga mi😬😅 

Vi snakka aldri sammen igjen

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
manngjest skrev (22 timer siden):

Oi, det er så skummelt med å avtale sex på forhånd. Men vit at du ikke trenger å gjennomføre noe du ikke har lyst til. Kan hende det hadde blitt taxi, men om jeg hadde vært henne, la oss si det. Det hadde jo vært flaut å bli avvist, men! Sånnt skjer, du hadde fått sove over uten å ha sex. Sånn blir det noen ganger. Å vi må bare gjøre det beste utav det. Som er å ikke ha sex når noen ikke har lyst. 

Hun vet jo ikke hva du følte, eller gjorde hun? Men du har jo en opplevelse av dette som ikke er god.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var litt over når hun sa "do your thing". Mest usexy jeg noen gang har hørt. Hun var forøvrig en potetsekk. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ble invitert hjem til ei etter en kveld på byen.

Lang historie kort,

det endte opp med at jeg hadde meg med venninna etter at hun sovnet. 

Anonymkode: 2e5a1...d3c

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han brølte som en løve da han kom! Vekket hele kollektivet og garantert naboer i et par kilometers radius! Merkeligste jeg har opplevd! 

Anonymkode: a6162...a88

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Han brølte som en løve da han kom! Vekket hele kollektivet og garantert naboer i et par kilometers radius! Merkeligste jeg har opplevd! 

Det høres jo bare digg og sexy ut spør du meg…..

Anonymkode: 78c02...521

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke direkte et gjennomført ons, men gøy å nevne. Fant kjemien med ei på byen, å slo følge med hjem til henne, hvor vi satt å drakk litt før vi skulle i senga. Hun gikk på badet først, før hun gikk i senga. Når jeg kom inn på soverommet sov hun tilsynelatende. Jeg strøk henne litt over magen for å sjekke respons, men nada. "Ok"  tenkte jeg, "sikkert inntatt for mye, å sovna av". Jeg snudde ryggen til å sovnet.

Morgenen undret hun seg og opplevde henne litt skuffet, og jeg fikk spørsmål om hvorfor jeg ikke prøvde meg mer, hun lå jo der klar ifølge henne seg. Jeg svarte: "Klar for å sove virket det som". Lurer enda på om dette faktisk har vært en fremgangsmåte som har fungert for henne tidligere. Kunne vært en fetisj, men da kunne jeg hvertfall ha blitt fortalt om den tidligere 🤣

Anonymkode: 0dd43...e8d

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det høres jo bare digg og sexy ut spør du meg…..

Anonymkode: 78c02...521

Greit med litt lyd, absolutt! Men trenger ikke sprenge trommehinnene på folk!! Var så høyt at det ble påtatt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oi, det er så skummelt med å avtale sex på forhånd. Men vit at du ikke trenger å gjennomføre noe du ikke har lyst til. Kan hende det hadde blitt taxi, men om jeg hadde vært henne, la oss si det. Det hadde jo vært flaut å bli avvist, men! Sånnt skjer, du hadde fått sove over uten å ha sex. Sånn blir det noen ganger. Å vi må bare gjøre det beste utav det. Som er å ikke ha sex når noen ikke har lyst. 

Hun vet jo ikke hva du følte, eller gjorde hun? Men du har jo en opplevelse av dette som ikke er god.

Altså , jeg følte ikke noe press fra henne utover at hun ville. Valgte vel å ikke såre henne , for det hadde vært så opplagt hva som var årsaken . Jeg føler ikke på å ha blitt utnyttet . Det var bare ekkelt , fordi hun var ekkel , for å si det rett ut . 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Greit med litt lyd, absolutt! Men trenger ikke sprenge trommehinnene på folk!! Var så høyt at det ble påtatt. 

Mulig første gang ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

. 10 min etterpå sender han meg melding og spør om han kan låne 1000 kr av meg

Jeg føler meg veldig normal når jeg leser slikt 😄😄

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
manngjest skrev (36 minutter siden):

Altså , jeg følte ikke noe press fra henne utover at hun ville. Valgte vel å ikke såre henne , for det hadde vært så opplagt hva som var årsaken . Jeg føler ikke på å ha blitt utnyttet . Det var bare ekkelt , fordi hun var ekkel , for å si det rett ut . 

Da burde du ikke ha gjort det. Det er jo ikke greit fra andre siden heller. Å være med en mann som syns du er ekkel. 

Vet du at hun tenkte hun ikke får noe forbi din mening om henne? For bare fordi hun er stygg i dine øyne, er det ikke sikkert hun vet om saken på måten du beskriver. Eller var det 100 prosent catfish? På åpenbare ting som å lyve at du har lyst hår om du har blå øyne om du har brune. Eller var det som andre kvinner også gjør, fin vinkel? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da burde du ikke ha gjort det. Det er jo ikke greit fra andre siden heller. Å være med en mann som syns du er ekkel. 

Vet du at hun tenkte hun ikke får noe forbi din mening om henne? For bare fordi hun er stygg i dine øyne, er det ikke sikkert hun vet om saken på måten du beskriver. Eller var det 100 prosent catfish? På åpenbare ting som å lyve at du har lyst hår om du har blå øyne om du har brune. Eller var det som andre kvinner også gjør, fin vinkel? 

Mente hårfarge, alt. En helt annen person på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg dro ut på byen med en tidligere barndomskjæreste. Hun skulle overnatte hos meg og vi fant ut at vi like så greit kunne kose oss litt.

Dagen etter på kvelden angret hun seg, sendte melding og sa hun egentlig hadde noe på gang med en annen og sa fra til meg at hun kom til å skylde på at hun ble voldtatt.

Jeg har holdt meg unna henne siden, men hun har vært veldig på familien min om at de må hilse til meg.

Anonymkode: c5d83...7a6

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
manngjest skrev (På 8.4.2024 den 20.43):

Hvis hun var så fæl, hvordan fikk du de  da opp og sikkert også oppnådde orgasme? 
Ekkelt med menn som kan pule over alle bare lyset er av 🤮

Anonymkode: 97294...521

• Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Avtalte og møte en fyr, ruslet gjennom byen og kom frem til der han bodde, snakket litt sammen og begynte forspillet. Men han klarte ikke å få den opp 😬🙈 

tok det hele med ett smil og forståelse men møttes ikke igjen men hilser på hverandre på byen da 🤣 (kjenner til hverandre fra før) 

var nok mest flaut for han selv om jeg prøvde å berolige han med at slikt kan skje. 

Anonymkode: 741a4...577

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...