Gå til innhold

Syns det er ekkelt når fremmede menn spørr meg ut om min seksualitet..er det normalt å bli forhørt om sånt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Annasin skrev (3 timer siden):

Aseksuell er jo noe helt annet, selvfølgelig ( men du nevnte spesifikt demiseksuell)

Det som jeg ofte merker da, er ikke at menn lurer på om jeg er aseksuell, men de vil gjerne ha noen hete detaljer slik at de har noe å fantasere om på kvelden. Altså de er kåt og håper jeg kan hjelpe dem litt med en fiffig fantasi eller to. 

Anonymkode: 1df31...662

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 11.42):

Jeg dater noe halvhjertet, fordi jeg egentlig ikke har så troen på å finne noen jeg passer med via datingside som jeg forsøker nå.

Jeg forsøker å unngå å prate lenge med folk på nett, og heller treffe dem raskt for å unngå å forhåpninger som ikke blir innfridd og at man utleverer mye til til fremmede mennesker.

Likevel er det mange menn som blur så himla personlig. Spør meg ut om hvordan kropp jeg har, hvor ofte jeg vil ha sex, om jeg er kjærlig osv. Jeg syns det er så ubehagelig å bli forhørt om sånt, når det ikke egentlig har relevans for andre enn den jeg evt. blir sammen med..

Hvordan takler dere andre kvinner sånne spørsmål, og dere menn: hvorfor spør dere så personlig? De aller fleste man snakker med på nett kommer man ikke til å møte en gang, langt mindre ha sex med. 

Anonymkode: 9690d...89c

Jeg hadde aldri latt meg utpresse til å svare på private og intime spørsmål omkring seksuelle preferanser og egen kropp fra vilt fremmede menn på internett. Så ekstremt desperat er jeg ikke. Man kan i det minste møtes først, for å se om det foreligger fysisk kjemi i det hele tatt. Utrolig kleint å legge ut i det vide og det brede om seksuelle preferanser og beskrivelser av egen nakne kropp til en fremmed fyr om det skulle dø ut, for så å f eks ende opp som sjefen hans på en ny arbeidsplass. 

Anonymkode: e5e14...36e

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Det at du vil møte de med en gang gir et kraftig hint om at du er rett på og vil ha sex.

Anonymkode: 70f15...230

Å f**n.. Jeg trodde man kunne møtes for å bli kjent. Notert, takk! Greit å skjønne hva som går galt :D

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 12.32):

Muligens for deg, men ikke for meg.

Seksualiteten din er det som skal motivere meg til å akseptere personligheten din, ikke motsatt. 

Anonymkode: 09185...194

Du høres særdeles kynisk og kald ut. Er de kokain-snortende, utro fyrene i Exit dine store helter? 

Anonymkode: e5e14...36e

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annasin skrev (5 timer siden):

Men hvorfor ta det til etteretning? Det sier jo ingenting om hennes preferanser vedr.sex?

Eller tenker du at du bare er ute etter tilfeldig sex?( For da betyr det selvfølgelig noe). Jeg kjenner flere demiseksuelle, og de er like forskjellige som alle andre, noen vil ha sex 2 ganger daglig, andre 2 ganger i måneden...

Jeg er ikke så innstilt på de som har et anstrengt forhold til sex, de som enten mener at det skal gå måneder før man har sex eller at man til nøds kan ha sex et par ganger i måneden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
norw skrev (52 minutter siden):

Jeg er ikke så innstilt på de som har et anstrengt forhold til sex, de som enten mener at det skal gå måneder før man har sex eller at man til nøds kan ha sex et par ganger i måneden.

Det vi prøver å få fram er jo at det er respektløst å spørre om sånt etter fem minutter med chatting. En annen ting er at det blir uansett veldig opp til deg og dine prestasjoner i senga hvor ofte din partner vil ha sex. Feks om du er en veldig ego person i senga, så er gjerne kvinne ikke så intressert i det. Og om det i det hele tatt er noe magi på soverommet eller ikke, så er det avgjørende for hvor mye man ønsker å være intim. Det kan også ha med feromoner å gjøre, hvor forelsket man er, hvor omtenksom du er som partner. Det hjelper ikke å finne en kjempeseksuell dame om hun ikke føler seg respektert og satt pris på i forholdet for ingen vil vel ligge med en kjæreste som er sånn. 

Det er liksom ikke bankers for din del om du intervjuer damene om sex, når de i det hele tatt ikke har peiling på den seksuelle kjemien dere har. Kansje dere ikke passer sammen i det hele tatt. 

Og det du risikerer da, er å skremme vekk de damene som 1. Liker å vise respekt for andre og seg selv og 2. Faktisk har god kjemi seksuell med deg/passer sammen med deg intimt sett. For du vet vi er alle forskjellig der nede. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

...de vil gjerne ha noen hete detaljer slik at de har noe å fantasere om på kvelden. Altså de er kåt og håper jeg kan hjelpe dem litt med en fiffig fantasi eller to. 

Akkurat det hadde jeg ikke giddet så tidlig i datingfasen. 

Anonymkode: 47922...185

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det vi prøver å få fram er jo at det er respektløst å spørre om sånt etter fem minutter med chatting. En annen ting er at det blir uansett veldig opp til deg og dine prestasjoner i senga hvor ofte din partner vil ha sex. Feks om du er en veldig ego person i senga, så er gjerne kvinne ikke så intressert i det. Og om det i det hele tatt er noe magi på soverommet eller ikke, så er det avgjørende for hvor mye man ønsker å være intim. Det kan også ha med feromoner å gjøre, hvor forelsket man er, hvor omtenksom du er som partner. Det hjelper ikke å finne en kjempeseksuell dame om hun ikke føler seg respektert og satt pris på i forholdet for ingen vil vel ligge med en kjæreste som er sånn. 

Det er liksom ikke bankers for din del om du intervjuer damene om sex, når de i det hele tatt ikke har peiling på den seksuelle kjemien dere har. Kansje dere ikke passer sammen i det hele tatt. 

Og det du risikerer da, er å skremme vekk de damene som 1. Liker å vise respekt for andre og seg selv og 2. Faktisk har god kjemi seksuell med deg/passer sammen med deg intimt sett. For du vet vi er alle forskjellig der nede. 

Tja..jeg som kvinne hadde ikke blitt fornærmet av sånne spørsmål. Jeg bestemmer jo selv hva jeg vil svare på og hvordan.

Vil man ikke si så mye detaljert går det jo an å svare at det er opp til matchen og kjemien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
norw skrev (1 time siden):

Jeg har ikke fokus på hyppighet men personen må synes sex er viktig og være villig til å utforske sammen. Hvis ikke, er vi nok en dårlig match. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Les mitt første innlegg i tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt uinteressant for meg å diskutere sex med noen jeg aldri har møtt, rett og slett fordi jeg ikke har anelse om jeg tenner på vedkommende. Det avggjør man først når man ser dem og hører dem prate. Skjønner ikke virkelighetsoppfatning til de som gjør det, så dermed passer vi heller ikke.

Har høy sexlyst  men totalt uinteressant.

Anonymkode: 465f3...91e

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lar alltid dama ta opp tema om sex først.

Anonymkode: b5484...08b

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 12.32):

Seksualiteten din er det som skal motivere meg til å akseptere personligheten din, ikke motsatt. 

Anonymkode: 09185...194

Begge deler er vel viktige? Og seksualitet er ikke motsatt av personlighet. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det at du vil møte de med en gang gir et kraftig hint om at du er rett på og vil ha sex.

Anonymkode: 70f15...230

Hvorfor det? Eneste grunnen til at jeg møter menn raskt er at jeg ikke gidder bruke masse tid på å prate skit med menn på nett når sjansen for at de er det de fremstiller seg som på nett er forsvinnende lav og sjansen for at vi klaffer er enda mindre. Jeg vil bare treffe dem, å gjøre en rask vurdering på om der er er noen grunn til å ha videre kontakt eller ikke. Sex er aldri! Motivet  mitt ved ett første møte med noen som helst, selv om det kan endre seg om vi mot formodning klaffer og har kjemi..

Anonymkode: 9690d...89c

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Å nei, menn stiller krav. Eeelsker det jeg leser 🙃 Selvfølgelig spør de hvis det er viktig, gidder ikke date i 3 måneder hvis du er aseksuell liksom 😂

Anonymkode: 37907...7be

De stiller da ikke krav, de bare oppfører seg som bavianer eller kåte hannhunder. Å stille krav er ikke det samme som å buse ut med sexprat før første møte. Jeg gidder heller ikke å date i tre måneder uten intimitet, men det var heller ikke snakk om i denne tråden. TS tar opp problemstillingen med at mennene spør FØR møte. De vet ikke engang om de liker damas utseende (ansikt, hvordan hun beveger seg osv), personlighet, stemme, lukt osv, om det er kjemi der, men de MÅ vite i detaljer om hvordan hun ser ut naken og hva hun gjør i senga. De aller fleste damer forstår at slik tilnærming er en av to: enten fisking etter runkemateriale, eller vurdering strikt ut fra utseendet på den nakne kroppen og sexpreferanser, altså one night stand eller sexvenner. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Helt uinteressant for meg å diskutere sex med noen jeg aldri har møtt, rett og slett fordi jeg ikke har anelse om jeg tenner på vedkommende. Det avggjør man først når man ser dem og hører dem prate. Skjønner ikke virkelighetsoppfatning til de som gjør det, så dermed passer vi heller ikke.

Har høy sexlyst  men totalt uinteressant.

Anonymkode: 465f3...91e

Samme her. Dessverre er det ikke bare kvinner, men også menn som poster gamle bilder, skjuler diverse mindre flatterende sider og så videre. I tillegg kan man jo ikke lukte en person over Internett, vite om vedkommende vasker håret jevnlig, går i normale klær, har svart sot under neglene og sånt. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har flere ganger opplevd dette på tinder. (Nei jeg har ikke bilder som inviterer til denne type dialog) 

match «hei» 

meg « hei hei :)»

match « liker du anal?»

jeg lurer oppriktig, fungerer denne taktikken for menn? :klo:

Jeg er langt fra prippen, men har null interesse av å snakke om sex men en person jeg ikke har noe reaksjon til .

hvis vi dater og sex ligger i kortene er det noe annet. 

jeg må i det minste tenne på noen få å ha sex, da må vi kanskje ha en samtale på 15min først, er det virkelig så mye å be om? 
Menn hva er det dere holder på med?

alt lyst forsvinner når det kun er sex spørsmål etter hei.

Anonymkode: eff2b...fd4

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Har flere ganger opplevd dette på tinder. (Nei jeg har ikke bilder som inviterer til denne type dialog) 

match «hei» 

meg « hei hei :)»

match « liker du anal?»

jeg lurer oppriktig, fungerer denne taktikken for menn? :klo:

Jeg er langt fra prippen, men har null interesse av å snakke om sex men en person jeg ikke har noe reaksjon til .

hvis vi dater og sex ligger i kortene er det noe annet. 

jeg må i det minste tenne på noen få å ha sex, da må vi kanskje ha en samtale på 15min først, er det virkelig så mye å be om? 
Menn hva er det dere holder på med?

alt lyst forsvinner når det kun er sex spørsmål etter hei.

Men bra de avslører seg så lett. Sparer tid. 

Anonymkode: c633d...726

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Men bra de avslører seg så lett. Sparer tid. 

Anonymkode: c633d...726

Ja samtalene dør ut der hos meg. 

men jeg lurer om dette er en taktikk som fungerer ? For jeg har opplevd dette flere gnager. Er der så lett å få napp på tinder ?😅

Virker som jeg er kravstor som vil sjekke om vi i det minste har kjemi 😂 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunshade83 skrev (På 8.4.2024 den 11.50):

Da jeg datet var det uaktuelt å date noen som ikke oppfylte de viktigste kriteriene mine (blant annet kjærlig). Uaktuelt med nok en mann som ikke presterte å være kjærlig.

Jeg ønsket ikke å kaste bort tid på feil folk. Regner med at mange menn du kommer over heller ikke ønsker å kaste bort tiden sin på noen som ikke vil matche dem på de viktigste punktene. Noe rusk og rask må du regne med å "pløye" deg gjennom, men det kommer ikke noe positivt ut av å være hårsår. Om det er temaer du ikke vil snakke om så får du heller skrive det i profilen.

Men du finner jo ikke ut om en person er kjærlig ved å spørre om det. Jeg hadde ikke ant hva jeg skulle svart om jeg ble spurt om det. Der må man jo se på handling. Ikke ord

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...