AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #41 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Muligens for deg, men ikke for meg. Seksualiteten din er det som skal motivere meg til å akseptere personligheten din, ikke motsatt. Anonymkode: 09185...194 Spesiell tilnærming, må jeg si. 😂 Det er kun kollegaer (og ev. familie) jeg må omgås på et nivå der jeg må nøye meg med å «akseptere personligheten» deres. Andre mennesker velger jeg å omgås ut fra om jeg liker personligheten deres. Hadde aldri giddet å ha en langvarig seksuell relasjon med noen jeg ikke egentlig liker og bare såvidt tolererer. Anonymkode: 149cb...6a1 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #42 Del Skrevet 8. april 2024 T-AA skrev (1 time siden): Da får man tenke etter hvor viktig det er da. Men det er ingen normale mennesker som synes dette er noe annet enn ugrei oppførsel. Det er ingen som ville begynt å prate om dette dersom man hadde møtt hverandre på byen, i turistforeningen eller på kajakk-kurs heller. Hvorfor er det plutselig helt greit bak et tastatur? Jeg er som regel sterkt uenig med deg, men her er jeg helt enig. Det vitner om useriøsitet. Min mann og jeg er veldig seksuelle av oss, men vi drev jo ikke på sånn da vi pratet på nett. Anonymkode: 81cd8...50d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #43 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da liker du dem ikke. Hadde blitt skuffet om jeg fant ut noen tollererte meg for sex, takk for å kaste bort tiden min på planeten. Anonymkode: c633d...726 Nettopp. Og med en gang man endrer seg, som man da gjør når man eldes, vil man bli byttet ut med noe yngre og penere. Anonymkode: 81cd8...50d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 8. april 2024 #44 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du skulle bare visst hvor mange menn som vil sexchatte. Det gir nok mange av oss totalt avsmak Fullt mulig, men det er jo ikke dere de ønsker kontakt med. Jeg liker ikke sexchatte, fordi jeg er veldig konkret i natur. Denne typen rollespill fungerer ikke for meg, Så møtte jeg en som likte det, ville jeg sagt takk for meg. Det betyr jo ikke at VI to nødvendigvis ville hatt noen lang chat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest T-AA Skrevet 8. april 2024 #45 Del Skrevet 8. april 2024 20 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er som regel sterkt uenig med deg, men her er jeg helt enig. Det vitner om useriøsitet. Min mann og jeg er veldig seksuelle av oss, men vi drev jo ikke på sånn da vi pratet på nett. Anonymkode: 81cd8...50d Det er ingen normale mennesker som snakker om sex etter et par meldinger på Tinder eller andre apper. Men som en skrev tidligere, kanskje like greit at disse filtrerer seg selv ut tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #46 Del Skrevet 8. april 2024 Druid skrev (35 minutter siden): Selvfølgelig er det innafor å spørre om ting som er viktig for deg. Og det er jo ikke slik at du ikke kommer med krav som er viktig for deg. Skal disse også bare ligge til at du er i situasjon av relasjonen gjør vondt å bryte? Jeg skjønner ikke tankegangen til dere som FØRST ønsker å knytte relasjon, og så etterpå skal få på plass den praktiske funksjonen av relasjonen. Ikke rart folk synes det er vanskelig med relasjoner, når man saboterer for seg selv på den måten. Det er ikke sabotering. Jeg stoler langt mer på hva folk gjør og hvordan de fremstår enn hva de sier de gjør og er, når det gjelder egenskaper. Man kan i stor grad etter hvert også merke om de er kjærlige, oppmerksomme, kåte osv. o l. Tar ikke så lang tid. Anonymkode: 465f3...91e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 8. april 2024 #47 Del Skrevet 8. april 2024 Druid skrev (46 minutter siden): Selvfølgelig er det innafor å spørre om ting som er viktig for deg. Og det er jo ikke slik at du ikke kommer med krav som er viktig for deg. Skal disse også bare ligge til at du er i situasjon av relasjonen gjør vondt å bryte? Jeg skjønner ikke tankegangen til dere som FØRST ønsker å knytte relasjon, og så etterpå skal få på plass den praktiske funksjonen av relasjonen. Ikke rart folk synes det er vanskelig med relasjoner, når man saboterer for seg selv på den måten. Nei det er ikke ALLTID innafor det. Selv om en mann skulle leve i en alternativ verden der han får livsenergi av sex, så kan han fortsatt ikke bare buse på med intime spørsmål. Man har ikke spesielle rettigheter selv om sex er viktig. Det er ganske egosentrisk å føle at man "har rett" på intim info om fremmede bare fordi de også ønsker å finne en kjæreste. Man må vise respekt for andre ( det er faktisk en del av regelverket i disse appene ) og man må vise helt generell omtenksomhet og være et generelt godt menneske. Det er faktisk helt normalt å være et omtenksomt medmenneske med respekt for andre. Er det noen som er i overkant opptatt av sex, så må de jo egentlig bare smøre seg med tålmodighet og huske at det tar litt tid å bli kjent, og at man passer på at man ikke presser en annen person til å gi fra seg info de ikke ønsker. Man vet jo ikke om det er en psykopat man snakker med, eller om de faktisk vet hvem du er eller har sett deg på butikken. Man må være forsiktig på nett, og om noen menn ikke forstår det så mangler det en kobling eller to. Sitter du på bar og så kommer det en kar bort til deg som du har hatt et godt øye til, og begynner samtalen med å spørre hva slags sex du liker, og ditt og datt som er veldig privat, så føler du deg sikkert plaget og trakkasert. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #48 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg avslutter slik prat, syns de er 100% uinteressante å bli kjent med. Slike spørsmål er og umulige å svare på for de avhenger av relasjonen man har med personen. Uansett hvor glad man er i sex så forsvinner jo den lysten umiddelbart om du har en partner som tror at å klipe i brystene og si "oink oink" er forspill. Anonymkode: 0e03a...06e Så ut fra dette blir det ingen dates for tiden .. alle spør om seksuelle ting dessverre. kvinne 56 Anonymkode: 6078f...0e8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #49 Del Skrevet 8. april 2024 Så godt å lese innlegg om dette. Er så fullstendig enig med TS og mange av dere andre her. Det er så ufint og respektløst å begynne å forhøre fremmede kvinner på nett om noe så personlig som deres seksualitet. Jeg fatter ikke at noen menn synes dette er grei og normal oppførsel, for det er det ikke! Og som en skriver her, ingen menn hadde turt dette i virkeligheten, men bak den anonyme skjermen så tør de det! Og det skal de jammen benytte seg av også, og garantert er mange av dem ikke interessert i å møte kvinnene i virkeligheten. Det brukes av mange menn som rent onanimateriale, det er helt sikkert. Har til og med hørt det fra flere menn som innrømmer at det er hensikten for dem. Dette er rett og slett å misbruke datingappene, for alle som er der for å finne en kjæreste. Nei, dette er ikke greit, og det blir det aldri. En annen ting med dette er at mange menn sammenblander ting så veldig. De tror at det at du ikke er villig til å chatte om sex med en fremmed mann du mest sannsynlig aldri kommer til å møte betyr at du er uinteressert i sex generelt og i et forhold! Dette er så utrolig dumt, for det har jo faktisk ingen sammenheng. Det andre de sammenblander er at de påstår at man må finne ut av dette før man møtes, for ellers blir man kjærester uten å vite noe om den andre seksuelt. Altså, blir dere kjærester med den andre fra første date? De fleste må jo ha flere dater for å finne ut om de vil bli kjærester, og mange bruker lang tid på den prosessen. Så det er jo bare tull. Det er absolutt ingen grunn for å snakke om sex på nettet før man har møttes, sett om man har kjemi og begge ønsker å gå videre! Alt annet er en unnskyldning for å presse personlig og intim informasjon ut av fremmede kvinner på nettet. Nei, disse mennene som holder på sånn er det bare å slette og blokkere. Anonymkode: 794c3...318 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #50 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg dater noe halvhjertet, fordi jeg egentlig ikke har så troen på å finne noen jeg passer med via datingside som jeg forsøker nå. Jeg forsøker å unngå å prate lenge med folk på nett, og heller treffe dem raskt for å unngå å forhåpninger som ikke blir innfridd og at man utleverer mye til til fremmede mennesker. Likevel er det mange menn som blur så himla personlig. Spør meg ut om hvordan kropp jeg har, hvor ofte jeg vil ha sex, om jeg er kjærlig osv. Jeg syns det er så ubehagelig å bli forhørt om sånt, når det ikke egentlig har relevans for andre enn den jeg evt. blir sammen med.. Hvordan takler dere andre kvinner sånne spørsmål, og dere menn: hvorfor spør dere så personlig? De aller fleste man snakker med på nett kommer man ikke til å møte en gang, langt mindre ha sex med. 🤷♀️ Anonymkode: 9690d...89c Du bestemmer selv hva du vil dele. Seiv kan jeg gjerne svare på ting som høyde, kroppsform etc. Dette med hvor ofte folk vil ha sex er folk ofte ikke ærlig på, eller dette varierer fra forhold til forhold. Så det folk egentlig spør etter, er hvor viktig man synes sex er. Men jeg møtte min kjære via Fetlife, hvor vi begge hadde veldig utfylte profiler med mye snacks. Det var ikke behov for å si noe ut over det. Vi visste vi hadde match serviett, uten at det var fokus, på en måte. Ingen svarer vel at de er ukjærlig? Men jeg har svart at jeg er kosete, for jeg vet at jeg og hele familien er over snittet kosete. Ikke bare med kjærester men med alle. Til og med katten min er kosete 😊 Anonymkode: 47922...185 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 8. april 2024 #51 Del Skrevet 8. april 2024 Avviser slike spørsmål helt. Det er ikke noe jeg snakker med fremmede om, ut over det helt overfladiske. De som ikke respekterer grensene mine vil jeg ikke snakke med. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #52 Del Skrevet 8. april 2024 Ingenting normalt med å spørre om sånt før man overhode har møtt hverandre 🙃 Sånne typer er kun ute etter et ligg, eller de skal ta seg en ronk hvis noen er så blåøyde at de faktisk svarer! Anonymkode: 31a30...953 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #53 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Muligens for deg, men ikke for meg. Seksualiteten din er det som skal motivere meg til å akseptere personligheten din, ikke motsatt. Anonymkode: 09185...194 Haha, ja, akkurat det er bra å få klarhet i. Hadde ikke blitt noe treff 😂 Anonymkode: d097f...e97 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 8. april 2024 #54 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så ut fra dette blir det ingen dates for tiden .. alle spør om seksuelle ting dessverre. kvinne 56 Anonymkode: 6078f...0e8 Ser den. Det er ulempen med å komme i datingmiljøet i så høy alder, det er stort sett det som er viktig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #55 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er enda mer spesielt at du i det hele tatt snakker/skriver med menn du ikke vil ta i med ildtang. Det er jo bare å avslutte diskusjonen. Hva er galt med deg som ikke forstår det? Anonymkode: 3671c...6e1 Hvordan kan jeg lastes for at de bruker bilder som overhodet ikke ligner på dem og skryter på seg personlige egenskaper, ferdigheter og livstil de bare ikke har? F.eks hevdet alle 4 at de er i god form. 3 av 4 var i dårlig form. 1 trolig nær hjerteinnfarkt. Deres manglende bakkekontakt gjør det jo bare enda eklere at de spør og graver om design på min kropp og info om min sex apetitt.. Anonymkode: 9690d...89c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #56 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan kan jeg lastes for at de bruker bilder som overhodet ikke ligner på dem og skryter på seg personlige egenskaper, ferdigheter og livstil de bare ikke har? F.eks hevdet alle 4 at de er i god form. 3 av 4 var i dårlig form.... Anonymkode: 9690d...89c "Alle" mener jo selv at de er i god form. Og god form er relativt. Jeg er feks sprekere enn alle småbarnsforeldrene på jobben min og vant Sykle til jobben i fjor. Men jeg er småtjukk og mye mindre trent enn før jeg fikk corona og prolaps i ryggen. Sammenlignet med en idrettsutøver er jeg i dårlig form. Anonymkode: 47922...185 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalle Klok Skrevet 9. april 2024 #57 Del Skrevet 9. april 2024 Helt normalt kjære deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 9. april 2024 #58 Del Skrevet 9. april 2024 Kalle Klok skrev (12 minutter siden): Helt normalt kjære deg ! Nei den må du langt ut på landet med. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #59 Del Skrevet 9. april 2024 Skjønner at noe av det er relevant når man skal finne seg en partner. Men er jo ikke det første man spørr om. For min del liker jeg best å snakke om interesser, hva man jobber med, familie og sånne ting først for å avklare om man kan være en mulig match. Seksuelle preferanser er jo ikke relevant før man eventuelt har funnet ut av det, med mindre man er der bare fordi man vil ha sex men da er det jo bare å si at det er det man ser etter. Anonymkode: 97298...1c6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #60 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 11.57): Jeg har vært på date med 4 menn i løpet av 2 uker der alle 4 har hatt profiler som gjorde at jeg anså dem som aktuell. Irl er ingen av dem interessant som kjæreste for meg. På grunn av at det er så store sprik mellom hvordan menn fremstiller seg selv og hva de faktisk er så vil jeg helst de vet minst mulig om meg..hva skal f.eks disse 4 med info om hvor ofte jeg liker å ha sex og hvordan jeg ser ut naken? Og forstår du at det er ubehagelig for meg at menn jeg ikke ville tatt i med illtang har personlig informasjon om meg? Anonymkode: 9690d...89c Nettopp. Har hatt noen sånne dater hvor vedkommende hadde stilt endel intime spørsmål på forhånd, og jeg, som følte at vi hadde veldig god kommunikasjon, hadde svart. Ble skikkelig kleint når det var nada kjemi når vi møttes, og de satt der og visste masse veldig personlig om meg. Så jeg har lært. Jeg sier hvor ofte jeg vil ha sex, men ikke hva slags. Har fått spørsmål om analsex, gruppesex og masse annet, men har lært. Nå svarer jeg ikke… Men sier at jeg liker mye fysisk kontakt, og annet mer uskyldig, men ikke de mest intime greiene. Resten får de heller vite om det oppstår noe kjemi. Anonymkode: cb944...530 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå