AnonymBruker Skrevet 24. april #61 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 13.04): Jeg har selv bleika håret nå før sommeren. Why? Fordi jeg hadde lyst på en forandring: Det jeg har lagt merke til er: - Jeg tiltrekker meg yngre gutter enn før - Jeg ser yngre ut. Selv om jeg sover lite så ser jeg ikke like trøtt ut når jeg fjerner sminken - De blå øynene mine kommer fram på en annen måte - Det er veldig uvant, men det er noe nytt og det er det jeg liker med det - Bryr jeg meg om hva menn tenker om håret? Nei. Jeg gjør det kun for min egen del. - Jeg har vanligvis kommunegrått/brunblondt hår som fort mister gnisten og jeg ser fort sliten ut - Livet er for kort til å bry seg om hva andre mennesker tenker om håret! Anonymkode: d7dc0...bc0 Så enig med deg i alt. Blondt er fint og jeg elsket å ha lyse striper, øynene kom bedre frem, ansiktet også, håret ble sjeldent fett osv.. Nå har jeg i over to år hatt min egen farge som er sånn kjedelig brun, mistet gnisten og ser sliten ut:( Tør ikke stripe det lenger, da jeg sliter med håravfall. Sist gang jeg stripet det, jeg ble så happy, men etterhvert som jeg mistet mer og mer så turte ikke jeg å stripe det mer. Jeg unner dere å være blonde, fortsett med det og kos dere Dere er heldige ass! Anonymkode: 7478f...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 24. april #62 Del Skrevet 24. april Har aldri farget håret blondt og kommer ikke til å gjøre det heller 😄 Kommer bare til å se dum ut med det 😄 Her går det i mørke farger. Akkurat nå er håret mitt farget svart. Men jeg har også hatt blått hår og vinrødt hår 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #63 Del Skrevet 24. april Jeg hadde rødt hår som 1åring, senere ble jeg lys og som tenåring skiftet det til kommunegrått og da begynte jeg å eksperimentere med farger og bleking. Nå er jeg på vei til å bli grå og derfor striper jeg. Jeg liker det mørke best men pga etterveksten fungerer det dårlig pluss at jeg har noen glasshår rundt ansiktet som ikke tar til seg farge. Anonymkode: 8e160...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 24. april #64 Del Skrevet 24. april Det er ikke sånn at folk friterer håret å skal ha helt grått/gult hår lenger. De fleste betaler dyre dommer for naturlige og fine resultater. Syns det er kjempefint, men har dessverre så mørkt hår at det hadde blitt et mareritt å vedlikeholde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #65 Del Skrevet 24. april Kalle Klok skrev (På 7.4.2024 den 23.30): Hvorfor bleker så mange håret idag ? Jenter/damer i alle aldre ønsker tydeligvis å være blond.. noen bleker håret så det blir nesten hvitt... dette er IKKE pent eller sexy !!! Det får deg til å se dum ut og lite ekte. Det er mye mye penere med brunetter og rødhårete damer ! Vær deg selv heller ! Jeg som er naturlig lys blond da? Er ikke jeg ekte da? Tullete innlegg😳 Anonymkode: 07263...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #66 Del Skrevet 25. april Jeg er blond. Lys bllond som barnlig ungdom. Hårfargen endret seg etterhvett og ble mer gyllen. Denne fargen passer ikke til hudtonen min, som er lys griserosa. Spesielt på vinterblek hud blir den kombo dårlig. Så jeg striper litt for å få en kaldere tone. Hvorfor vil ikke alle menn ha en fin sveis? Det er stygt med lengde på sidene. Det bør være fyldig på toppen og kort på sidene, ikke noe hår foran pannen. Ikke bruk sånn klissete voks, det ser ut som en måke har bæsjet på dere. Er det begynt å bli tynt på toppen bør det barberes. Menn bør også gå nakne med et fikenblad foran utstyret. Klær er unaturlig og usexy. Anonymkode: c9427...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #67 Del Skrevet 25. april Når dere har pensko og slips ser dere dumme ut, forresten! Anonymkode: c9427...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 25. april #68 Del Skrevet 25. april Har mørkt hår, og har bleiket det tidligere. Endte opp med tørt og slitt hår som ikke så pent ut, og det var både dyrt og mye jobb. Trives nå mye bedre med mitt naturlige hår. Blankt og sterkt, og ikke minst langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #69 Del Skrevet 25. april Det er helt greit å bleke håret, hvis man ønsker det. Det er bare så synd at mange tror de blir så fine med lyst bleket hår, mens sannheten er at mange overhodet ikke kler det, og at ansiktet får en farge som gjør at de ser eldre ut enn de er... Anonymkode: 7ea62...f71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #70 Del Skrevet 25. april Jeg synes at mitt lysebrune/kommunefargede/skittenblonde hår blir mye freshere med noen lysere striper i, så da gjør jeg det. Koster en formue, men det gjør mye for utseendet mitt. Anonymkode: bd667...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå