Gå til innhold

Barnslig mann? Grunn til å gå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke problemet, bortsett fra dersom du gjerne vil ha barn.  Jeg har drevet på med/ driver på med alle de tingene og jeg er en fembarnsmor på 50. Gaming har falt ut, det har blitt mindre gitarspilling og jeg har stort sett sluttet å samle tegneserier, etter barn 4 og 5, men death metal, hører jeg fortsatt på - i tillegg til andre former for metal og noen sjangre til. 

Anonymkode: 32ed1...cc1

Glemte å føye til at jeg også har fast jobb og utdannelse på universitetsnivå. 

Anonymkode: 32ed1...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 18.46):

Plata kosta forresten 56 kroner da jeg kjøpte den i 1971, vet du om noen aksjefond som gir bedre avkastning så vil jeg gjerne vite det. :D

Anonymkode: 70a13...240

For å so det sånn: Hvis høydepunktet i karrieren din var fortjenesten pp en ussel LP kjøpt i 1971 (!) synes jeg ikke livet ditt virker som  en kjempesuksess. Det året ble jeg født, og takket være kloke prioriteringer og hardt arbeid utgjør ikke ca 8900 kr en særlig imponerende gevinst? Deg om det. Det kjedeligste i verden er ihvertfall fall aldrende menn som lever et tulleliv foran en skjerm mens de insisterer på at de er....ungdommelige.  Det er jo bare tragisk. Barnslige gamle menn, det motsatte at det jeg vil ha.

Anonymkode: fddb5...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/8/2024 at 10:06 AM, AnonymBruker said:

Haha, det er ingen som gidder å sitte i sofaen og prate om følelser i timesvis. Troll.

Anonymkode: 738ea...cf5

Da hadde jeg heller hørt på death metall. Eller Ole Ivars.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For å so det sånn: Hvis høydepunktet i karrieren din var fortjenesten pp en ussel LP kjøpt i 1971 (!) synes jeg ikke livet ditt virker som  en kjempesuksess. Det året ble jeg født, og takket være kloke prioriteringer og hardt arbeid utgjør ikke ca 8900 kr en særlig imponerende gevinst? Deg om det. Det kjedeligste i verden er ihvertfall fall aldrende menn som lever et tulleliv foran en skjerm mens de insisterer på at de er....ungdommelige.  Det er jo bare tragisk. Barnslige gamle menn, det motsatte at det jeg vil ha.

Anonymkode: fddb5...a69

Han kunne selge noe han betalte nesten ingenting for, for 9.000 kr, klart det er gøy å tjene såpass på hobby selv om han har jobb der han tjener mye mer pr mnd. 

Anonymkode: 8fd2a...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han kunne selge noe han betalte nesten ingenting for, for 9.000 kr, klart det er gøy å tjene såpass på hobby selv om han har jobb der han tjener mye mer pr mnd. 

Anonymkode: 8fd2a...e02

Jo, det er kult med noen ekstra slanter på hobby, mer det oppveier absolutt IKKE for tenåringssjel i gammelmannskropp.  

Anonymkode: fddb5...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nitrist, disse småfeil gubbene på 40+ med t-skjorter med bandnavn som lever evigvarende tenåringsliv, de er så grunne og kjedelige.

Anonymkode: fddb5...a69

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jo, det er kult med noen ekstra slanter på hobby, mer det oppveier absolutt IKKE for tenåringssjel i gammelmannskropp.  

Anonymkode: fddb5...a69

Jeg liker selv iblant å tro at jeg er mer moden enn folk rundt meg, fordi jeg ikke går på fylla eller lager drama, men å kose seg med en hobby etter jobb er da helt uskyldig og fint. Det å være voksen er også å ivareta leken.

Anonymkode: 8fd2a...e02

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 23.21):

Samler på tegneserier, hører på death metal, gamer et par timer hver dag, spiller gitar, vil ikke ha barn.

Grunn til å gå?

Hilsen madammen.

Anonymkode: dd106...0ce

Så den fyren han var før dere ble sammen er nå plutselig ting som er "barnslig"? For han har vel ikke plutselig begynt med alt det?

 

Personlig synes jeg at alt det du beskriver er supert! Solide hobbyer og han trives tydeligvis godt hjemme.

Hvis du virkelig må spørre et forum om det, men prøve å sette han i en spotlight som merker han som barnslig har du nok bommet. Og ærlig talt så tror jeg at du egentlig har bestemt deg allerede...

Endret av LaddyGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Nitrist, disse småfeil gubbene på 40+ med t-skjorter med bandnavn som lever evigvarende tenåringsliv, de er så grunne og kjedelige.

Anonymkode: fddb5...a69

Noen her er grunne, og det er ikke de med t-skjorter med bandnavn på ;)

Anonymkode: 2d752...c30

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 23.21):

Samler på tegneserier, hører på death metal, gamer et par timer hver dag, spiller gitar, vil ikke ha barn.

Grunn til å gå?

Hilsen madammen.

Anonymkode: dd106...0ce

Var han sånn, eller ble han sånn etter at forholdet startet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/7/2024 at 11:21 PM, AnonymBruker said:

Samler på tegneserier, hører på death metal, gamer et par timer hver dag, spiller gitar, vil ikke ha barn.

Grunn til å gå?

Hilsen madammen.

Anonymkode: dd106...0ce

Eneste grunnen her er om dere er uenige rundt det å ha barn eller ikke. Alt annet er smak og behag mener jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er forskjell på barnlig og barnslig. Når du sier at han er barnslig, tenker jeg på en som er urimelig, bortskjemt, dårlig regulert og dårlig til å kommunisere. Å ha barnlige hobbyer er ingen deal breaker for meg, så lenge han er oppegående og ansvarlig ellers.

men hvis du ønsker barn, og han ikke gjør det, da kan det være lurt å tenke seg litt om. 
 

lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (På 7.4.2024 den 23.25):

Han høres ut som en mann jeg kunne bli interessert i. Når blir han single?

Haha samme her! 

Anonymkode: 4db88...5e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...