Gå til innhold

Foreslå overnattingsturer og reise tidlig i dating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du bestemmer jo selv hva som er riktig for deg

Selv har jeg dratt på ukelang sydentur med 4-5 forskjellig partnere etter å ha møttes et par ganger (ved ett tilfelle kun én gang), og det har vært fine opplevelser. Man blir jo kjent! 

Det er riktignok ekstremvarianten, og da jeg oppdaget på flyet nedover at hun ikke passet med meg i det hele tatt ble det en lang uke! 😅

Men stort sett synes jeg det er en helt topp kombo med sol og sex, og jeg tenker selv som andre her at kan man ha sex - kan man bo på hotellrom sammen noen dager også.

M50

Anonymkode: 3ca12...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

som regel liker jeg ikke å overnatte i begynnelsen av dating heller, eller sove i samme seng. Kommer etterhvert. Jeg kan sove ekstremt dårlig med en ny person/mann ved siden av meg. 

Hvis det blir tur synes jeg du skal si at du sover dårlig med en ny person ved siden av deg, og at du derfor ønsker eget rom/egen seng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

 

Og hva er å gi noe en kjærestefordel?

Anonymkode: 640a8...2b4

Det betyr at du har gitt ham sex, dere har ikke hatt sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes en tur sammen er en perfekt måte å bli godt kjent uten avbrytelser/forstyrrelser fra andre mennesker. Man lærer mye om hverandre på kort tid, og etter en tur sammen så har man gjerne funnet ut om man er en god match eller ikke. 

Anonymkode: 9e4c8...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

 Jeg kan nok sjekke med han on han mener felles rom eller separat.

Anonymkode: 640a8...2b4

Det ville jeg og gjort. og ville gjerne reist med en ny date om vi ikke delte seng når det var helt i starten

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om han mangler sosiale antenner; evt. at han har tatt seg et glass eller to for mye.

Anonymkode: cfcce...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...