Gå til innhold

Kunne du fortsatt å være venner med din bestevenninne om mannen din kommenterte at hun er dritsexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Har en god venninne som synes min mann er dritsexy. 

Det tar jeg med knusende ro og synes det er hyggelig at mange av venninnene mine liker mannen min :) 

Anonymkode: d4ba5...dbd

 

det er noe helt annet. tror du misforsto litt her.

Anonymkode: dae4f...cb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvordan kom dette opp, ts?

Sa han det bare uoppfordret? "Maste" du det frem?



Jeg tenker at det er innafor å tenke det, men veldig dumt å si det - og særlig dersom det var uoppfordret. Selv om du hadde "mast" det fram er formuleringen dum, det hadde holdt å si "Jada, hun er veldig flott".
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde beholdt venninnen, men revurdert mannen. Dog avhengig av konteksten det ble sagt i og hvor godt jeg kjente mannen. (i de fleste tilfeller er det en uskyldig uttalelse tenker jeg. Å synes at noen er sexy betyr ikke automatisk at han hopper på henne. oppegående mennesker forstår at det er mer som er viktig i forhold) Om du ikke stoler på mannen sammen med venninnen din så er det han du må skifte ut. Tror du venninnen din vil legge seg etter mannen din så ville jeg droppet henne.

Anonymkode: e3428...aa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eske skrev (3 timer siden):

Men hvordan kom dette opp, ts?

Sa han det bare uoppfordret? "Maste" du det frem?



Jeg tenker at det er innafor å tenke det, men veldig dumt å si det - og særlig dersom det var uoppfordret. Selv om du hadde "mast" det fram er formuleringen dum, det hadde holdt å si "Jada, hun er veldig flott".
 

Samme tenkte jeg, i hvilken setting sa han det? 
viss du spurte må du tåle svaret. Men sa han det av seg selv mangler han sosiale antenner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 18.40):

De færreste menn synst vel at kona er den eneste på kloden som er sexy. 

Anonymkode: 7828a...ec3

Og de færreste menn er så dumme at de sier det høyt.. Hvis man har noe som helst i topplokket, så trenger man ikke poengtere at venninnen er "dritsexy", selv om hun skulle vkre det 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...