Gå til innhold

Kunne du fortsatt å være venner med din bestevenninne om mannen din kommenterte at hun er dritsexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller ville vennskapet bitt vanskelig? 

Anonymkode: 3d349...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

🤯

Anonymkode: ee54d...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt en venninne foran mann med dårlige sosiale antenner anytime. 

Nå et det ikke et problem for meg at min mann synes flere av mine venninner er flotte, fordi jeg ikke er særlig sjalu av meg, og de er jo det, men han er ikke stor nok idiot til å kalle noen av dem dritsexy heller. 

  • Liker 28
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke hatt en sånn idiot av en mann 🤣

Anonymkode: c95a4...d7e

  • Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde droppet mannen, ikke venninnen. 

  • Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde droppet mannen. 

Anonymkode: 29aa2...53f

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke noe mannen kunne sagt eller gjort, ville fått meg sjalu. Han prøvde å få meg sjalu i starten, men det var gjennomsiktig og teit. Jeg merket jo at han fikk mye interesse og samtidig var lite interessert i andre enn meg. Ville tatt det som tull. 

Anonymkode: e779e...1ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe problem med akkurat det, mannen min har aldri utrykt noe slikt om noen, hverken veninner, fremmede damer eller for den del kjendiser men jeg vet jo at det finnes millioner av kvinner som er mer sexy enn meg. 
 

Anonymkode: e7eb4...217

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde i alle fall passet på at han aldri var tilstedet om jeg var med henne. Å mannen, han skulle virkelig fått høre det. For en idiot! Mangler han en skrue kanskje?

Anonymkode: f157e...a60

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde i alle fall passet på at han aldri var tilstedet om jeg var med henne. Å mannen, han skulle virkelig fått høre det. For en idiot! Mangler han en skrue kanskje?

Anonymkode: f157e...a60

Ja han gjør jo det og har ikke omsorg for partneren sin. Sier han det om veninnen, vil ha si det om andre kvinner også. Det handler om mer enn at han liker veninna, han er respektløs. 

Anonymkode: 29aa2...53f

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AllahBallah said:

Er hun sexy da?

Ja, men likevel🫤

Anonymkode: 3d349...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde virkelig ikke brydd meg. Jeg vet da at andre kvinner kan være mer pen og sexy enn meg, men det er meg han er sammen med. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke hennes feil at han synes det. Så det hadde ikke ødelagt noe med vennskapet nei. 

Anonymkode: c45bc...285

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han må være fullstendig idiot som får seg til å si noe slikt om din bestevenninne. For meg er det verre enn om han spurte deg om du ville invitert henne på trekant (om han visste det kunne være noe for deg i det)

Anonymkode: e2ab0...ddb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av mine venninner er «dritsexy», så ikke så rart om mannen min legger merke til det også. Hadde likevel reagert om han hadde formulert noe slikt foran meg. Jeg hadde mistet respekten for ham og ikke følt meg trygg eller komfortabel. Ingen mann er vel så dum at han sier dette høyt foran partneren sin?


Jeg tror jeg ville ha svart at han har fritt frem til å prøve seg på henne hvis jeg får fritt frem til å prøve seg på en av hans kompiser som jeg finner «ekstremt deilig». Så hadde vi sett hva han hadde følt om saken. 
 

Men nå velger ikke jeg meg menn som er stokk dumme heller da, så lite realistisk problemstilling for min del. Min nåværende mann er en grad av demiseksuell, så han ser ikke seksuelt på andre kvinner med mindre han har følelser for dem og er i en trygg relasjon. Så hvis han hadde sagt noe slik hadde det vært mer enn at hun bare var sexy…

Anonymkode: 7dfd6...f08

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja, men likevel🫤

Anonymkode: 3d349...e4a

Hehe,

kona har et par sexy venninner, men man skal ha bra mangelfulle sjelsevner for å kommentere det til henne 😂

Hva ønsker man å oppnå, liksom?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De færreste menn synst vel at kona er den eneste på kloden som er sexy. 

Anonymkode: 7828a...ec3

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...