Gå til innhold

Foretrekker DU en overvektig sexpartner?


Anonym11223344

Anbefalte innlegg

Stort sett liker menn slanke damer, mens damer liker store menn (dvs. overvektige, aka "bamsemenn").

Anonymkode: d3728...da5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adrenalina1 skrev (10 timer siden):

Det samme lurer jeg på.

Ja, for hva du synes gjelder alle😂

Anonymkode: 757d6...c03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Stort sett liker menn slanke damer, mens damer liker store menn (dvs. overvektige, aka "bamsemenn").

Anonymkode: d3728...da5

Hæ? 

Hvor har du det fra? Om noe så er det motsatt i min vennegjeng..

Anonymkode: 757d6...c03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hæ? 

Hvor har du det fra? Om noe så er det motsatt i min vennegjeng..

Anonymkode: 757d6...c03

Du påstår altså at menn liker store "bamsedamer" mens kvinner liker tynne menn?

Anonymkode: d3728...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller ha noen med for mye enn for lite, det blir bare beinete. Har bare vært med veltrente menn da, er selv tjukk ikke bare litt heller. Man har for øvrig ikke dårlig stamina bare fordi man er feit, man kan faktisk være godt trent selv om man er feit. Muligens derfor så mange store damer roter seg opp i disse gymgutta.

Ellers så har jeg og mange store venninner som er sammen med lange tynne menn. 

Anonymkode: ca333...9b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Jeg er ikke interessert i kjærlighetsrelasjoner med overvektige kvinner, og de er ikke interesserte i meg heller. Jeg er høy og slank, og tiltrekker meg bare slanke kvinner.

Anonymkode: dea66...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vanlig slank selv ( med litt ekstra på magen ). Men elsker hvor sexy overvektige damer er. Gi meg valker, hengepupper, bollemage...det er så herlig og deilig!😍 

Ut ifra svarene her skulle jeg kanskje vært mer " bamsete " selv for å ha bedre sjans på slike damer🤔

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange nydelige kvinner der ute som er slanke/normalvektige. Men hvis jeg kunne velge fra "øverste hylle", så er preferansen min kvinner som har noen kilo for mye. Er selv slank. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ser ingen grunn til å ha sex med uattraktive mennesker.

Anonymkode: a3253...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer veldig an på hva som menes med overvektig. En sexylubben dame er helt klart å foretrekke framfor både sylslanke og de som er altfor overvektige.

Anonymkode: 91688...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt overvekt på kvinner kan  være sexy. Jeg foretrekker ikke kraftig overvekt, men ville ikke utelukket en partner på grunn av det. Det er helheten som teller.

Jeg tror ikke på innlegg av typen "Jeg har pult 3 feite damer og det var den dårligste  sexen jeg har hatt". Det er bare ondskapsfullt.

Anonymkode: 4fea2...be8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 14.46):

Hvorfor skulle man foretrekke sex med noen som er uattraktiv?

Anonymkode: a3253...869

Nei, det kan du si. Få ting er mer uattraktivt enn å skrive stygge ting på nettet.

Anonymkode: 4fea2...be8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri prøvd eller kommer aldri til å prøve å ligge med en overvektig. Ser for meg akuratt det som ble beskrevet her.

AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 7.50):

Erfaringen min er at sex med overvektige er ganske kjipt(men jeg har opplevd et unntak, så vet at det ikke MÅ være kjipt). De er lite utholdende, de sliter med å bære seg selv og enkelte stillinger blir derfor uaktuelle. Noen er selvfølgelig bedre enn andre, så sier ikke at det gjelder alle.

Stunden blir litt ødelagt om vedkommende ligger å hveser etter luft etter endt sex og tror de skal få hjerteinfarkt fordi det gjør så vondt i brystet. Har man en usunn livsstil gir det jo også ofte ringvirkninger som f.eks. Potensproblemer.

Anonymkode: 5fdc9...c63

 

Anonymkode: 0f82e...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borti alle typer og fortrekker en mannete pappakropp med  noen kilo ekstra. 

Anonymkode: d038e...951

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bilde av hva de anser som sexylubben eller det dere beskriver som noen kg ekstra?

Dette er svært individuelt hva man definerer de ulike.

Høres så smått utrolig ut at så mange menn foretrekker alt dette ekstra. Flott om det er tilfellet, men jeg er barn av 80-tallet og er vokst opp med et helt annet kroppsideal enn at noen kg ekstra er tiltrekkende 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: a588d...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er selv normalvektig, men foretrekker menn med litt ekstra vekt. Han jeg er sammen med nå har en bmi på 27,5. Det er noen kilo for mye og helt perfekt.

Anonymkode: 631f2...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slank, trent mann og foretrekker kvinner med en god del å ta i. Gjerne 100kg+.

Anonymkode: 89c6d...8f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer behagelig med litt kjøtt på kroppen enn noen som er mager eller totalt ripped. Men det skal ikke være sånn at det er til et hinder for visse stillinger.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...