Gå til innhold

Foretrekker DU en overvektig sexpartner?


Anonym11223344

Anbefalte innlegg

Vi vet at det føles forskjellig når vi er sammen med slanke og overvektige. Allt annet likt er slanke deiligere. Men det er bare en slags kink, dvs: ei tjukk dame kan være grisedeilig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Er overvektig selv. Føler meg ikke komfortabel sammen med en slank og/eller veltrent mann.

Anonymkode: 5e6f7...785

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringen min er at sex med overvektige er ganske kjipt(men jeg har opplevd et unntak, så vet at det ikke MÅ være kjipt). De er lite utholdende, de sliter med å bære seg selv og enkelte stillinger blir derfor uaktuelle. Noen er selvfølgelig bedre enn andre, så sier ikke at det gjelder alle.

Stunden blir litt ødelagt om vedkommende ligger å hveser etter luft etter endt sex og tror de skal få hjerteinfarkt fordi det gjør så vondt i brystet. Har man en usunn livsstil gir det jo også ofte ringvirkninger som f.eks. Potensproblemer.

Anonymkode: 5fdc9...c63

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Erfaringen min er at sex med overvektige er ganske kjipt(men jeg har opplevd et unntak, så vet at det ikke MÅ være kjipt). De er lite utholdende, de sliter med å bære seg selv og enkelte stillinger blir derfor uaktuelle. Noen er selvfølgelig bedre enn andre, så sier ikke at det gjelder alle.

Stunden blir litt ødelagt om vedkommende ligger å hveser etter luft etter endt sex og tror de skal få hjerteinfarkt fordi det gjør så vondt i brystet. Har man en usunn livsstil gir det jo også ofte ringvirkninger som f.eks. Potensproblemer.

Anonymkode: 5fdc9...c63

Å huff. Ikke særlig fin forklaring. Har aldri tenkt på det, på den måten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er normalvektig kvinne og foretrekker sex med overvektige menn.

Så lenge de er overvektige og i god form/trener så holder de nå de fleste stillinger godt og blir slettes ikke på randen nær av normal sex.

Jeg synes bare de er bedre å ta på, føler meg tryggere med stor kropp og synes størrelsesforskjellen mellom oss er sexy.

Anonymkode: c8934...ef3

  • Liker 9
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker normalvektige. Vil ikke ha for tynn, for tjukk eller for trent. Vil ha en helt vanlig mannekropp 

Anonymkode: 71008...27e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei.. jeg foretrekker variasjoner, det derfor jeg elsker å være singel😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Elsker at det er mye myk og rund kvinnekropp å kose med. Mer av alt, pupper, hofter, rumpe, lår, mage, deilig! Mere hudkontakt. Mere kos!  Der er jeg bare helt sånn "more is more".

Anonymkode: e9040...24e

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr utseendemessig til menn så er det viktig for meg at jeg tenner på han, men også (kanskje enda mer) viktig at jeg er sikker på at han tenner på meg. Derfor foretrekker jeg 10/10 ganger en jeg føler på ca samme nivå. Når det gjelder kropp vil det for min egen del si at han er slank og har en maskulin kropp med litt muskler. Men ikke modellflott, fitnessfyr eller overvektig. Hadde jeg vært overvektig selv hadde jeg sikkert foretrukket «pappakroppen» med litt mage osv, synes ikke det er stygt. Det tenner meg bare ikke.

Anonymkode: c2953...e8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, foretrekker en vanlig mann. Middels, pluss minus. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 😍 Jeg faller IKKE for tynne (eller muskuløse) menn 🤔 Samboeren min har vel det man kan kalle pappakropp, med litt ekstra her og der 😍 Jeg synes rett og slett han er kjempe-sexy 😍 😍 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, foretrekker litt overvekt. Muskuløs, men ikke ripped - arbeidskropp, ikke treningskropp. Gjerne såkalt pappakropp 😊

Anonymkode: e5bcd...5ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri prøvd ei stor dame, så vet ikke. Men jeg forstår de som sier at med store damer er det mer av alt det deilige. Hatt samme dama nå i over 20 år, så ser ingen grunn til å prøve noe annet heller😊

Anonymkode: 698df...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skulle man foretrekke sex med noen som er uattraktiv?

Anonymkode: a3253...869

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overvektig selv og syntes det er andre ting enn utseende som tiltrekker meg. Om det er god sex eller ikke kommet for meg av på andre ting enn om han er normalvektig eller overvektig.

Anonymkode: 95c8a...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best mannen min. Han er tilfeldigvis ripped. Datet en som var litt dvask før det. Jeg er mest tiltrukket av sjarm og intelligens.

Anonymkode: 8cf3d...892

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja... har pult noen ganske overvektige damer... Muligens tilfeldig men de jeg har vært med har vært ekstremt kåte i alle fall. Og det er skikkelig deilige og tennende. På den andre side legger det noen begrensninger på hvilke aktiviteter som kan utføres. Men jevnt over har det vært skikkelig bra sex.

Anonymkode: 8b6dd...291

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker at menn er litt kraftige. Har alltid gjort det, også da jeg var tynn. 

Min mann traff meg da jeg var tynn, og hadde bare vært med slanke kvinner. Etter fødselen var jeg litt rundere, og da ble det mye diskusjon angående dette. Jeg ville gå ned i vekt igjen, men min mann foretrakk at jeg beholdt ekstra kilo. Han hadde aldri vært med litt rundere kvinner og visste derfor ikke hvor mye deiligere det var både visuelt og å ta i hevdet han da jeg viste til at jeg hadde vært tynn tidligere, og han fornøyd med det. 

Videre ser jeg at det er kvinner med litt ekstra han helst kikker på. Så for han skjedde det en endring i preferanser da han hadde erfart at jeg var litt rundere. Tror nok dette kom overraskende på ham selv, for før dette var der slanke kvinner han fant mest sexy. 

Anonymkode: c8330...7c1

  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, nei. Foretrekker petite damer 😊

Anonymkode: fd651...557

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre med litt for mye enn litt for lite. Gjerne litt muskler og god stamina 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...