Gå til innhold

Hun syns jeg er for mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når har dere avtalt date nr 2?

Anonymkode: ce745...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Får man for mye kompliment, så kan det virke mot sin hensikt. Det å skrive for mye meldinger kan også vere veldig turn of.  Ikke skriv melding forsatt interessert nå for da forsetter du bare i samme løpet. Dere har planlagt en date 2, så så lenge du roer ned så har du forsatt en sjanse. 

Anonymkode: ce745...26e

Tror du ikke hun tror at jeg har blitt fornærmet og er usikker/har mistet interessen om jeg holder helt kjeft en ukes tid nå?🤔

Kan jeg forvente at hun tar kontakt istedet?

 

Anonymkode: 6cf49...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Når har dere avtalt date nr 2?

Anonymkode: ce745...26e

Om en ukes tid. Skal jeg holde kjeft i mellomtiden? 

Anonymkode: 6cf49...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville foretrukket at du ringte 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Om en ukes tid. Skal jeg holde kjeft i mellomtiden? 

Anonymkode: 6cf49...747

Jeg synes ikke du skal holde kjeft. Hun ba deg ikke holde kjeft, hun sa at du kom litt sterkt på. 

Start gjerne opp en samtale, men ikke med "hei hva gjør du/hva skal du i helga?" tull. La henne ha hverdagen i fred for nå.

Begynn heller en samtale med for eksempel "Så, jeg starter nettopp å se på serie x. Har du sett den?" om hun svarer ja, kan du spørre henne om hun liker den/hva hun liker/ikke liker ved den, og ta det derfra. Svarer hun nei, kan du anbefale serien/ikke anbefale, og spørre om det er noen serier hun ser på nå hun liker eller noe i den dur.

Det høres ut som overfladisk snakk, men her får du muligheten til å bli kjent med henne uten å legge press på å få komme inn i livet hennes for fort. Du lar henne få hverdagen for seg selv, samtidig som du opprettholder kontakten og finner like interesser. Snakk med henne som om dere er venner som diskuterer løst og fast, tuller og lar samtalen gå naturlig fra ett emne til neste.

Når du ikke lenger legger press på henne, vil hun ikke lenger være redd for å starte opp en samtale i frykt for at du skal bli ekstremt emosjonelt investert det øyeblikket hun gir litt av seg selv

Anonymkode: fe809...cbf

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ikke du skal holde kjeft. Hun ba deg ikke holde kjeft, hun sa at du kom litt sterkt på. 

Start gjerne opp en samtale, men ikke med "hei hva gjør du/hva skal du i helga?" tull. La henne ha hverdagen i fred for nå.

Begynn heller en samtale med for eksempel "Så, jeg starter nettopp å se på serie x. Har du sett den?" om hun svarer ja, kan du spørre henne om hun liker den/hva hun liker/ikke liker ved den, og ta det derfra. Svarer hun nei, kan du anbefale serien/ikke anbefale, og spørre om det er noen serier hun ser på nå hun liker eller noe i den dur.

Det høres ut som overfladisk snakk, men her får du muligheten til å bli kjent med henne uten å legge press på å få komme inn i livet hennes for fort. Du lar henne få hverdagen for seg selv, samtidig som du opprettholder kontakten og finner like interesser. Snakk med henne som om dere er venner som diskuterer løst og fast, tuller og lar samtalen gå naturlig fra ett emne til neste.

Når du ikke lenger legger press på henne, vil hun ikke lenger være redd for å starte opp en samtale i frykt for at du skal bli ekstremt emosjonelt investert det øyeblikket hun gir litt av seg selv

Anonymkode: fe809...cbf

Vi har avtalt datofor daten, men ikke klslett så det er jo ikke spikret en avtale så på et tidspunkt må jeg forhøre meg litt angående den daten også..

Anonymkode: 6cf49...747

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere mangler kjemi.

Og som snart 40-åring, burde du lært at du skal være mer laidback.

Anonymkode: da853...95c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg synes ikke du skal holde kjeft. Hun ba deg ikke holde kjeft, hun sa at du kom litt sterkt på. 

Start gjerne opp en samtale, men ikke med "hei hva gjør du/hva skal du i helga?" tull. La henne ha hverdagen i fred for nå.

Begynn heller en samtale med for eksempel "Så, jeg starter nettopp å se på serie x. Har du sett den?" om hun svarer ja, kan du spørre henne om hun liker den/hva hun liker/ikke liker ved den, og ta det derfra. Svarer hun nei, kan du anbefale serien/ikke anbefale, og spørre om det er noen serier hun ser på nå hun liker eller noe i den dur.

Det høres ut som overfladisk snakk, men her får du muligheten til å bli kjent med henne uten å legge press på å få komme inn i livet hennes for fort. Du lar henne få hverdagen for seg selv, samtidig som du opprettholder kontakten og finner like interesser. Snakk med henne som om dere er venner som diskuterer løst og fast, tuller og lar samtalen gå naturlig fra ett emne til neste.

Når du ikke lenger legger press på henne, vil hun ikke lenger være redd for å starte opp en samtale i frykt for at du skal bli ekstremt emosjonelt investert det øyeblikket hun gir litt av seg selv

Anonymkode: fe809...cbf

Synes ikke det er nødvendig med sånt etter date en. Veldig veldig mange foretrekker å ta det chill første uka, og siden jenta har sagt at han skal ta det litt med ro, så virker det sosialt sett dumt å mase på henne med sånn nonsens. Spar heller snakket til date nr to. Men fint å sende en melding kvelden før og spørre om hun fortsatt er klar for date "i morgen" 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes hun er heldig, jeg, som har funnet en som virkelig er interessert og tør å si det. Flere skulle vært som deg, TS! Jeg er drittlei av alle disse reglene om hvor lenge det skal gå mellom hver melding osv, at man må spille "hard to get" osv... Bare BS! Hadde folk turt å gi litt slipp og turt å satse litt hadde nok flere funnet hverandre. Er hun interessert hadde hun blitt glad for å se din interesse. Drit i henne og finn noen som setter pris på ditt engasjement!

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.4.2024 den 2.10):

Jeg ville ikke akkurat blitt sur, men jeg ville ha mistet litt interessen for en som "korrigerte meg" og mente at jeg var for mye "på". Det vitner om at vedkommende ikke er særlig interessert, og ikke bryr seg om hun fornærmer deg. TS kunne jo fint ha kommet med spydigheter om at hun svarer sent, virker uinteressert og lignende. Det hadde nok ikke falt i god jord. Men hun skal få ta seg friheter til å kritisere TS.

Synes du bare skal la alt ligge, og se om hun tar noe initiativ. Hun er ikke noe stort tap om hun bare gir blaffen.

 

Anonymkode: 797a1...fe1

Eller så kan det være at hun sier i fra fordi hun ikke har lyst til å miste lysten på ham? 🫢

Anonymkode: a84ca...00e

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Hinkelpinkel said:

Jeg syntes hun er heldig, jeg, som har funnet en som virkelig er interessert og tør å si det. Flere skulle vært som deg, TS! Jeg er drittlei av alle disse reglene om hvor lenge det skal gå mellom hver melding osv, at man må spille "hard to get" osv... Bare BS! Hadde folk turt å gi litt slipp og turt å satse litt hadde nok flere funnet hverandre. Er hun interessert hadde hun blitt glad for å se din interesse. Drit i henne og finn noen som setter pris på ditt engasjement!

100%! Jeg er på vei hjem fra date tre nå, og vi har faktisk ligget på sofaen og ledd høyt av hvor faen vi gir i alt av regelbøker. Her er det dusinvis av meldinger daglig, komplimenter hagler fra begge sider, og vi kjører på. Krasjlander vi så kræsjlander vi! Synes denne tråden viser hvor mye kynisme og reservasjon preger dating nå til dags. 
 

TS! Synes du er modig og tøff som legger kortene på bordet og viser at du liker denne damen skikkelig. Følg nøye med på hva du selv føler - hvis det er slik at du oppriktig digger denne damen kan du fort bli såret hvis du må holde tilbake mens hun trekker beina etter seg. Jeg ville elsket å få meldinger av den typen du sier du har sendt, og er evig takknemlig for at jeg får det - daglig! - av han jeg nå har begynt å date. Så enten følte hun ikke samme kjemi du kjente på - og da må du vurdere hvor lang tid du skal bruke på å vente mens hun eventuelt tar deg igjen i løypa, for det kan gjøre litt vondt - eller så spiller hun et spill og leker kul for å få deg enda mer hekta. Det finnes slike kvinner også, det kan jeg bekrefte etter å ha hørt mine venninner snakke om sine datingerfaringer….

Anonymkode: 0d14b...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hinkelpinkel skrev (2 timer siden):

Jeg syntes hun er heldig, jeg, som har funnet en som virkelig er interessert og tør å si det. Flere skulle vært som deg, TS! Jeg er drittlei av alle disse reglene om hvor lenge det skal gå mellom hver melding osv, at man må spille "hard to get" osv... Bare BS! Hadde folk turt å gi litt slipp og turt å satse litt hadde nok flere funnet hverandre. Er hun interessert hadde hun blitt glad for å se din interesse. Drit i henne og finn noen som setter pris på ditt engasjement!

Totalt enig i alt du skriver. Fatter ikke alle disse reglene som må følges til punkt og prikke når det kommer til dating. Jeg blir stresset av slikt spill. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer.. Du er 38 år. Har du lite erfaring fra dating og forhold? Har selv møtt noen menn som har vært veldig på med meldinger, veldig tidlig i relasjonen. Har da følt meg kvalt og mistet interessen. 

Anonymkode: 99fa5...d5b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere vet at folk er forskjellig på dette? Jeg ble bombardert på snap av en fyr jeg ikke en gang hadde avtalt date med. Jeg sa ifra tre ganger, og han fortsatte, og så bare blokkerte jeg. Hadde aldri funka på sikt. Telefonen gikk varm hele arbeidsdagen. Vet ikke hvordan han gikk noe gjort en gang. 

Anonymkode: 9d90e...ee5

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (1 time siden):

Totalt enig i alt du skriver. Fatter ikke alle disse reglene som må følges til punkt og prikke når det kommer til dating. Jeg blir stresset av slikt spill. 

Det er ikke et spill, bare individer med ulike behov så ulike ting passer til ulike mennesker. 

Anonymkode: 66c25...573

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke et spill, bare individer med ulike behov så ulike ting passer til ulike mennesker. 

Anonymkode: 66c25...573

Jo, ofte er det et spill. At man feks bruker ekstra lang tid for å svare på en sms. For man vil ikke virke for "på". Tøysete, syns jeg🤪

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Jo, ofte er det et spill. At man feks bruker ekstra lang tid for å svare på en sms. For man vil ikke virke for "på". Tøysete, syns jeg🤪

Åja, ja du har rett 😅 Men det anerkjenner jeg også også en del av deres personlighet. 

Men vanskelig å vite om noen bruker lang tid med vilje, av uinteressert eller fordi de er opptatte eller ikke vet de har fått melding fordi mobilen ligger et annet sted enn de befinner seg eller lignende. 

Anonymkode: 66c25...573

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

100%! Jeg er på vei hjem fra date tre nå, og vi har faktisk ligget på sofaen og ledd høyt av hvor faen vi gir i alt av regelbøker. Her er det dusinvis av meldinger daglig, komplimenter hagler fra begge sider, og vi kjører på. Krasjlander vi så kræsjlander vi! Synes denne tråden viser hvor mye kynisme og reservasjon preger dating nå til dags. 
 

TS! Synes du er modig og tøff som legger kortene på bordet og viser at du liker denne damen skikkelig. Følg nøye med på hva du selv føler - hvis det er slik at du oppriktig digger denne damen kan du fort bli såret hvis du må holde tilbake mens hun trekker beina etter seg. Jeg ville elsket å få meldinger av den typen du sier du har sendt, og er evig takknemlig for at jeg får det - daglig! - av han jeg nå har begynt å date. Så enten følte hun ikke samme kjemi du kjente på - og da må du vurdere hvor lang tid du skal bruke på å vente mens hun eventuelt tar deg igjen i løypa, for det kan gjøre litt vondt - eller så spiller hun et spill og leker kul for å få deg enda mer hekta. Det finnes slike kvinner også, det kan jeg bekrefte etter å ha hørt mine venninner snakke om sine datingerfaringer….

Anonymkode: 0d14b...1a7

Hun har ikke tatt noe mer kontakt etter at jeg sist svarte at jeg skjønte hva hun mente og at jeg hadde vært for mye. Da tror jeg ikke hun er interessert lenger, og jeg kan vel snart sende en mld for å avlyse neste date..

Anonymkode: 6cf49...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Eller så kan det være at hun sier i fra fordi hun ikke har lyst til å miste lysten på ham? 🫢

Anonymkode: a84ca...00e

Hun har ikke tatt noe mer kontakt med meg etter jeg svare at jeg skjønte hva hun mente etc. Så tror ikke hun er interessert lenger. Jeg forventer jo at hun tar litt initiativ også, ikke bare jeg som skal ta kontakt. Tror kanskje jeg avlyser neste date å satser på noen andre:)

Anonymkode: 6cf49...747

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (8 timer siden):

Synes ikke det er nødvendig med sånt etter date en. Veldig veldig mange foretrekker å ta det chill første uka, og siden jenta har sagt at han skal ta det litt med ro, så virker det sosialt sett dumt å mase på henne med sånn nonsens. Spar heller snakket til date nr to. Men fint å sende en melding kvelden før og spørre om hun fortsatt er klar for date "i morgen" 

Siden hun nå ikke tar noe kontakt med meg tar jeg det som et tegn på at hun ikke er interessert. Hun har egentlig aldri tatt initiativ på melding, alltid jeg som gjør det.. syns det er et dårlig tegn!

Anonymkode: 6cf49...747

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...