Gå til innhold

Hun syns jeg er for mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dere dater? Nei, dere har vært på 1 date. For alt du vet, vil hun ikke møte deg igjen

Anonymkode: 1ef32...26d

Hun ville møtes igjen når jeg spurte etter første date så jo👍

Anonymkode: 6cf49...747

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men sa du noe om hvordan hun er som person, eller bare utsendet? For om du sier du liker henne litt allerede og kun nevnet utsendet, så høres du overfladisk ut. Og som at du tror du kjenner noen uten å gjøre det, som kan være ensomt å oppleve fra andre siden. 

Vet ikke om hun tenker på det da.

Anonymkode: 66c25...573

Jeg har skrevet jeg liker væremåten hennes, at hun var lett å bli trygg på, at hun er interessant og at hun er fin både utenpå og innvendig. Da har jeg sagt litt om hvordan jeg syns hun er som person.

Anonymkode: 6cf49...747

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (6 minutter siden):

Utenom den meldingen om utseende hennes, så synes jeg det er innafor å sende en melding for å si at det var hyggelig og treffes gjerne igjen. Det er jo to korte meldinger det. Men du skriver at " Jeg har vært veldig på det med meldinger og har fått beskjed om at jeg er litt mye på kort tid.. Jeg skriver fine ting, og lange meldinger men det blir for mye på for kort tid for dama. Jeg liker henne veldig godt etter 1stk date og vi har planlagt en 2 date. Jeg er stygt redd for at jeg har ødelagt litt "

Jeg synes ikke at du har vært "veldig på" med lange meldinger. Så hvorfor skriver du det?

Fordi hun har gitt meg beskjed om at hun syns det?

Anonymkode: 6cf49...747

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun ville møtes igjen når jeg spurte etter første date så jo👍

Anonymkode: 6cf49...747

 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har skrevet jeg liker væremåten hennes, at hun var lett å bli trygg på, at hun er interessant og at hun er fin både utenpå og innvendig. Da har jeg sagt litt om hvordan jeg syns hun er som person.

Anonymkode: 6cf49...747

Det kan være en høflighetsfrase at hun svarte hun ville møtes igjen, men jeg heier på at du har klart å trykke på bremsen i tide, for den uthevede setningen der var litt voldsom etter første møte. Hold igjen litt og ta ting litt piano. 

Anonymkode: 2421a...8a5

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

 

Det kan være en høflighetsfrase at hun svarte hun ville møtes igjen, men jeg heier på at du har klart å trykke på bremsen i tide, for den uthevede setningen der var litt voldsom etter første møte. Hold igjen litt og ta ting litt piano. 

Anonymkode: 2421a...8a5

Jeg klarte å bremse fordi hun gjorde meg oppmerksom på det. Tar man ikke det hintet er man dum;) vi sa vi skulle snakkes, og avtalte date2 på mld seinere så håper det var ekte fra hennes side for jeg er ikke interessert i å bruke tid på henne hvis hun sier det fordi hun vil være høflig 🤔

Anonymkode: 6cf49...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har skrevet jeg liker væremåten hennes, at hun var lett å bli trygg på, at hun er interessant og at hun er fin både utenpå og innvendig. Da har jeg sagt litt om hvordan jeg syns hun er som person.

Anonymkode: 6cf49...747

Bra. Men lot daten deg bli kjennt med henne på denne måten, hadde dere gode samtale? Lurer bare tilfelle det er ustemt mellom komplemang og innblikk.  

Anonymkode: 66c25...573

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bra. Men lot daten deg bli kjennt med henne på denne måten, hadde dere gode samtale? Lurer bare tilfelle det er ustemt mellom komplemang og innblikk.  

Anonymkode: 66c25...573

Jeg skrev ikke det til henne bare for å skrive det. Var noe jeg fikk inntrykk av men mulig hun mener jeg skriver det uten å kjenne henne og at det virker overfladisk. Hun liker å hjelpe til i andre land for de som ikke har det som oss etc så derfor jeg sa det.

Anonymkode: 6cf49...747

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye betyr ikke nødvendigvis mengde. Men at du øser på for mye for tidlig med masse konplimeter osv. I starten er ikke jeg heller så interessert i å høre 100 ganger hvor fantastisk jeg er, når du ikke engang kjenner meg. Masse mas om hvor vakker jeg er , blir også for mye. 

Holder i massevis å høre det en gang. Mange ganger blir for mye.

Samt at det legges på forventinger om ftemgang i et forhold fortere enn det som passer meg

Anonymkode: 7d8af...476

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skrev ikke det til henne bare for å skrive det. Var noe jeg fikk inntrykk av men mulig hun mener jeg skriver det uten å kjenne henne og at det virker overfladisk. Hun liker å hjelpe til i andre land for de som ikke har det som oss etc så derfor jeg sa det.

Anonymkode: 6cf49...747

Da var det jo samstemt, om hun har egenskaper som er beundringsverdig. Tenkte mer om dere satt ganske stille og snakket om overfladiske ting hvor dere ikke blir spesielt kjennt, åsså hadde du sakt det. 

Anonymkode: 66c25...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mye betyr ikke nødvendigvis mengde. Men at du øser på for mye for tidlig med masse konplimeter osv. I starten er ikke jeg heller så interessert i å høre 100 ganger hvor fantastisk jeg er, når du ikke engang kjenner meg. Masse mas om hvor vakker jeg er , blir også for mye. 

Holder i massevis å høre det en gang. Mange ganger blir for mye.

Samt at det legges på forventinger om ftemgang i et forhold fortere enn det som passer meg

Anonymkode: 7d8af...476

Sett nå i ettertid er jeg helt enig. Latt det synke litt inn👍

Men lurer på om det er jeg som skal ta kontakt igjen nå eller vente å se om gun gjør det.. hvis hun ikke gjør det er hun ikke interessert lenger 🤔

Anonymkode: 6cf49...747

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sett nå i ettertid er jeg helt enig. Latt det synke litt inn👍

Men lurer på om det er jeg som skal ta kontakt igjen nå eller vente å se om gun gjør det.. hvis hun ikke gjør det er hun ikke interessert lenger 🤔

Anonymkode: 6cf49...747

Vent nokre dagar med å kontakte henne igjen :)

Du må gje henne tid til å tenke litt på deg (og kanskje småsakne deg og glede seg til å sjå deg att!). 

Anonymkode: a4b29...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg klarte å bremse fordi hun gjorde meg oppmerksom på det. Tar man ikke det hintet er man dum;) vi sa vi skulle snakkes, og avtalte date2 på mld seinere så håper det var ekte fra hennes side for jeg er ikke interessert i å bruke tid på henne hvis hun sier det fordi hun vil være høflig 🤔

Anonymkode: 6cf49...747

Man er ikke dum om man sliter litt med sosiale koder. Det er en kunst som man blir god på med trening. Det er helt ok, si beklager, og så ikke gå helt i Kjellern. Når man får tilbakemeldinger på oppførselen sin så er det en fin mulighet for utvikling. Bare ikke begynn å fornekte at man gjorde noe, eller bli sint og sur. Bare si ok den er god beklager det, og så tenk jaja jeg får bli bedre på det. Og ikke ta det så tungt.

Endret av lillevill
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Sett nå i ettertid er jeg helt enig. Latt det synke litt inn👍

Men lurer på om det er jeg som skal ta kontakt igjen nå eller vente å se om gun gjør det.. hvis hun ikke gjør det er hun ikke interessert lenger 🤔

Anonymkode: 6cf49...747

Vent frem til dagen før date. Send en melding da, og vær helt chill. Den kvelden før daten kan du dra ut med gutta, ta en øl og slappe av, og hygge deg, og ikke tenke på det. Har du ingen melding dagen etter, så har du blitt ghostet og da er det NEXT. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når har dere avtalt neste date og hva skal dere?

Anonymkode: b4fac...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du investerte alt for mye alt for fort og på alt for lite grunnlag. Det som skjer da, er at den andre personen kvier seg for å gi av seg selv. Det er ikke gøy å føle at man plutselig sitter fast i et forhold og vil måtte knuse hjertet til daten etter bare 2  dater.

Som noen over her skriver; å bli overøst med komplimenter er ikke så trivelig når de kommer fra noen som ikke engang kjenner deg enda. Da blir alle disse komplimentene tomme, og attpåtil blir man mistenksom på intensjonen bak. "Du sier jeg er helt fantastisk hele tiden, men du KJENNER meg ikke engang. Hva er det du vil??" 

Kvinner ønsker komplimenter, men de må være ektefølt og genuine. De trenger ikke å komme med storslåtte erklæringer. De kan være små ting man dytter inn i vanlige samtaler. For eksempel, har man en samtale om noe, kan man si" jeg liker hvordan du tenker." Det er lite og søtt, men viser at du lytter, at du er engasjert i hva hun sier og setter pris på hvordan hjernen hennes fungerer. Det er en flott kompliment.

"Fantastisk" er alt for vagt og bør aldri brukes med folk man ikke kjenner. 

Gode komplimenter er "Jeg liker hvordan du har ordnet håret i dag", "Du er så trivelig å prate med". Sånne ting. 

Mitt råd til deg er å behandle henne (og eventuelt andre du ønsker å date i fremtiden) som en ny venn og ikke noen som du ønsker noe fra. Finn ut hva de liker å prate om. Kanskje har de nettopp begynt på en ny serie? Herfra kan samtalen organisk utvikle seg i all slags retninger, til hvor dere plutselig sitter og snakker om alternative univers eller hva som er greia med hårløse katter.

"Hei, hvordan går det/hva gjør du/hva har du gjort i dag" blir kjedelig, repeterende og etterhvert plagsomt om man får disse spørsmålene hver eneste dag. Finn nye måter å starte en samtale på.

 

 

Anonymkode: fe809...cbf

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Når har dere avtalt neste date og hva skal dere?

Anonymkode: b4fac...858

Om en uke. Ut å spise:)

Anonymkode: 6cf49...747

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du investerte alt for mye alt for fort og på alt for lite grunnlag. Det som skjer da, er at den andre personen kvier seg for å gi av seg selv. Det er ikke gøy å føle at man plutselig sitter fast i et forhold og vil måtte knuse hjertet til daten etter bare 2  dater.

Som noen over her skriver; å bli overøst med komplimenter er ikke så trivelig når de kommer fra noen som ikke engang kjenner deg enda. Da blir alle disse komplimentene tomme, og attpåtil blir man mistenksom på intensjonen bak. "Du sier jeg er helt fantastisk hele tiden, men du KJENNER meg ikke engang. Hva er det du vil??" 

Kvinner ønsker komplimenter, men de må være ektefølt og genuine. De trenger ikke å komme med storslåtte erklæringer. De kan være små ting man dytter inn i vanlige samtaler. For eksempel, har man en samtale om noe, kan man si" jeg liker hvordan du tenker." Det er lite og søtt, men viser at du lytter, at du er engasjert i hva hun sier og setter pris på hvordan hjernen hennes fungerer. Det er en flott kompliment.

"Fantastisk" er alt for vagt og bør aldri brukes med folk man ikke kjenner. 

Gode komplimenter er "Jeg liker hvordan du har ordnet håret i dag", "Du er så trivelig å prate med". Sånne ting. 

Mitt råd til deg er å behandle henne (og eventuelt andre du ønsker å date i fremtiden) som en ny venn og ikke noen som du ønsker noe fra. Finn ut hva de liker å prate om. Kanskje har de nettopp begynt på en ny serie? Herfra kan samtalen organisk utvikle seg i all slags retninger, til hvor dere plutselig sitter og snakker om alternative univers eller hva som er greia med hårløse katter.

"Hei, hvordan går det/hva gjør du/hva har du gjort i dag" blir kjedelig, repeterende og etterhvert plagsomt om man får disse spørsmålene hver eneste dag. Finn nye måter å starte en samtale på.

 

 

Anonymkode: fe809...cbf

Takk for godt svar:) en ting er sikkert, jeg har lært av dette og skal endre meg til det bedre!

Anonymkode: 6cf49...747

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (20 timer siden):

Man er ikke dum om man sliter litt med sosiale koder. Det er en kunst som man blir god på med trening. Det er helt ok, si beklager, og så ikke gå helt i Kjellern. Når man får tilbakemeldinger på oppførselen sin så er det en fin mulighet for utvikling. Bare ikke begynn å fornekte at man gjorde noe, eller bli sint og sur. Bare si ok den er god beklager det, og så tenk jaja jeg får bli bedre på det. Og ikke ta det så tungt.

Jeg tok det til meg og var med på hva hun mente med en gang. Men er litt usikker på om det er kjørt nå faktisk, ikke alltid det skal så mye til å ødelegge ting..

Anonymkode: 6cf49...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Mye betyr ikke nødvendigvis mengde. Men at du øser på for mye for tidlig med masse konplimeter osv. I starten er ikke jeg heller så interessert i å høre 100 ganger hvor fantastisk jeg er, når du ikke engang kjenner meg. Masse mas om hvor vakker jeg er , blir også for mye. 

Holder i massevis å høre det en gang. Mange ganger blir for mye.

Samt at det legges på forventinger om ftemgang i et forhold fortere enn det som passer meg

Anonymkode: 7d8af...476

Skjønner hva du mener:) 

Er også litt usikker på om det kanskje er "kjørt" nå, at det har fått en skrape som er nok til at interessen er borte. Hva hadde du tenkt om hun var deg? 

Jeg tok til meg det hun sa med en gang, forsvarte meg ikke.

Anonymkode: 6cf49...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.4.2024 den 1.36):

Hei alle "eksperter"

Jeg er en mann på 38 år og bosatt i Sarpsborg/Østfold fylke. Jeg dater for tiden en flott dame på 29 år som holder til i Kongsberg. Vi bor derfor noen timer unna hverandre. Jeg har vært veldig på det med meldinger og har fått beskjed om at jeg er litt mye på kort tid.. Jeg skriver fine ting, og lange meldinger men det blir for mye på for kort tid for dama. Jeg liker henne veldig godt etter 1stk date og vi har planlagt en 2 date. Jeg er stygt redd for at jeg har ødelagt litt nå når jeg får en sånn melding tilbake og blir litt usikker. Jeg har vært på med meldinger og komplimenter fordi jeg syns hun har virket lite interessert og brukt opptil 7 timer på å svare meg på melding og gjort det for å vise at jeg bryr meg om henne og at det har vært ekte fra min side. Jeg skjønner jo nå at jeg har gått i en felle som det advares mot men det er for seint nå.. Man får seg en liten knekk og blir litt rådvill på fortsettelsen nå og lurer på om hun kanskje syns jeg er litt spesiell og angrer på at hun skal møte meg igjen? Mulig jeg må spørre henne rett ut om hun fortsatt er interessert? Jeg gjorde dette med intensjon om å vise at jeg er interessert og bryr meg men jeg skjønnet selv og innser når jeg blir snakket til at det var for mye. Det blir for overveldende..

Håper på mange svar fra dere, og forhåpentligvis er det ikke bare meg sol har gjort denne tabben. Jeg skal iallefall ikke gjøre den samme feilen i et evnt nytt bekjentskap. Er dette mulig å rette oppi?

 

Anonymkode: 6cf49...747

Får man for mye kompliment, så kan det virke mot sin hensikt. Det å skrive for mye meldinger kan også vere veldig turn of.  Ikke skriv melding forsatt interessert nå for da forsetter du bare i samme løpet. Dere har planlagt en date 2, så så lenge du roer ned så har du forsatt en sjanse. 

Anonymkode: ce745...26e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...