Gå til innhold

Den største gleden man kan ha... er å gjøre andre misunnelige.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tittelen sier vel sitt. Tanker?

Anonymkode: 9a3d5...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er man veldig usikker på seg selv og har et dårlig syn på andre mennesker, da tenker nok noen slik.

Kanskje startet med å ta tak i egne problemer?

Anonymkode: 457f9...ae0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke om det er det som driver en. Om noen tilfeldigvis blir misunnelig på noe som uansett hadde skjedd, så greit.. men det finnes grenser. Det er ikke bare dårlige tapere her i verden, men dårlige vinnere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en betydelig større glede å dele. 

Når venninner synes jeg har en fantastisk hage for eksempel er ikke gleden at de er misunnelig på den, men at de liker den så godt at de gjerne vil komme hit og være sammen med meg i den. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at det er å være lykkelig, selv om man har valgt et annet liv enn dem. Mange trur det bare finnes én vei til lykke, og blir nesten sur av at man prøver noe annet.

Anonymkode: 14ae3...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er den største gleden i livet til noen, så er det noen jeg holder meg langt unna.

Anonymkode: c864b...ecb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke største glede, men den er langt der oppe. Ærlighet varer lengst, og er av og til litt ubehagelig.

Anonymkode: 7b009...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner få og egentlig mye til at jeg tenker "å , det vil jeg og ha. Men tenker ofte at det unner jeg virkelig den personen, spesielt hvis jeg har et godt forhold til de. Er det ukjente og man hører om , så har jeg egentlig ikke en følese. Men kan høre på de som gjerne missunner og tenke stille...så gjør noe for å ha det slik selv da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (6 minutter siden):

Synes det er en betydelig større glede å dele. 

Når venninner synes jeg har en fantastisk hage for eksempel er ikke gleden at de er misunnelig på den, men at de liker den så godt at de gjerne vil komme hit og være sammen med meg i den. 

Helt enig. Blir stadig vekk glad fordi jeg deler med andre, eller observerer andre som gjør det. Glad fordi jeg gjør andre misunnelige? Kanskje da jeg var sånn 4 år, aldri siden.

Anonymkode: ac55a...a3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke største glede, men den er langt der oppe. Ærlighet varer lengst, og er av og til litt ubehagelig.

Anonymkode: 7b009...a75

Jøss

Anonymkode: ac55a...a3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gjøre andre misunnelige? Eh hva er vitsen med det? Nei skjønner jo hva mange tenker om seg selv. Har virkelig ikke behov for å gjøre andre misunnelige. Og ikke misunner jeg andre heller heldigvis.

Anonymkode: 3444e...53e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg si man har et fattig liv. Den største gleden man kan ha er å støtte og få lov til å bety noe for andre - og se dem blomstre.

Anonymkode: 6b515...2b3

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med TS, alltid deilig når naboen ser at jeg har fått kjøpt noe skikkelig greier slik at jeg kan skryte litt.

Anonymkode: d1b63...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Enig med TS, alltid deilig når naboen ser at jeg har fått kjøpt noe skikkelig greier slik at jeg kan skryte litt.

Anonymkode: d1b63...598

Jøss igjen. Mener dere virkelig dette? 

Anonymkode: ac55a...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt enig. Blir stadig vekk glad fordi jeg deler med andre, eller observerer andre som gjør det. Glad fordi jeg gjør andre misunnelige? Kanskje da jeg var sånn 4 år, aldri siden.

Anonymkode: ac55a...a3c

Takk for at du deler

Anonymkode: 69711...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da vil jeg si man har et fattig liv. Den største gleden man kan ha er å støtte og få lov til å bety noe for andre - og se dem blomstre.

Anonymkode: 6b515...2b3

Hvordan vet du at dette er den største gleden en kan ha?

Anonymkode: 69711...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg misunner iallfall ikke noen som mener det er den største gleden i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke når folk er misunnelig på meg eller oss. Opplever at folk kan bli litt smålig mot meg og kan komme med mange stikk som sårer 

Anonymkode: d8345...374

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for når noen er misunnelige er det trist å vite at de ikke er fornøyd med noe i sitt liv og jeg ønsker andre å ha det godt. 

For lenge siden var det ei som var misunnelig på kroppen min, noen fortalte meg at hun var det. Flere ganger. Vi er ulike, men hun har en fin kropp og har også hatt mange flere kjærester enn jeg har hatt. Kunne ønske hun på det tidspunktet likte sin egen bedre. Hun sa også komentarerer til meg for å svekke mitt forhold til min. Er vel kanskje personligheten hennes jeg tenkte var noe å kritisere, men det er lenge siden og håper hun har vokst. Det har jeg også gjort, for tok igjen litt og det var ikke snillt det heller. 

Anonymkode: 53d87...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jøss igjen. Mener dere virkelig dette? 

Anonymkode: ac55a...a3c

Ja, det får meg til å føle at jeg har gjort gode valg opp gjennom årene. Økonomisk frihet, osv.

Anonymkode: d1b63...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...