Gå til innhold

Folk som lå liker å trykke ned andre for å føle seg bedre selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trykke ned av en patetisk voksen passiv aggressiv mobber? Nei det gjør jeg ikke. Litt irriterende og litt trist er det jo.

Anonymkode: 0b8f1...1cf

Det må nok mer intelligente metoder til. Ellers blir det jo bare flaut.

Anonymkode: b3ebe...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha ok. 

Anonymkode: 2a12e...576

Jepp. Ønsker alle her en god kveld videre.

Anonymkode: b3ebe...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er interessant hva det er som driver dem. 
Hvordan det må være å liksom næring og energi fra å ta noe fra andre. For det er jo på en måte det de gjør når de trykker andre ned, de tar fra dem noe som de da kan få selv. Som de tydeligvis mangler i utgangspunktet. 
 

For det er jo ikke hvem som helst som kan gjøre det, normale mennesker fungerer ikke slik, de hadde ikke fått noe ut av det. 
 

Jeg er hvertfall overbevist om at det er de som egentlig har det verst, man får bare tenke at man er glad man ikke har det sånn 

Anonymkode: 530d3...bfb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ok. Men husk på at folk kommer til å ta avstand fra deg når du holder på sånn. 

Anonymkode: 2a12e...576

Alt kan ikke sees og høres. Og når man har stempel på at «h*n er ikke en som holder på slik», og er godt likt på arbeidsplassen. Jeg blir sett på som trygg og selvsikker av andre, og har en stor vennekrets. Likevel så har jeg ikke noe i mot å trykke folk ned, spesielt hvis det er noen som fortjener det. Den tapende part blir jo den som utsettes for det, da ingen tror på vedkommende. 

Anonymkode: 18654...b78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Alt kan ikke sees og høres. Og når man har stempel på at «h*n er ikke en som holder på slik», og er godt likt på arbeidsplassen. Jeg blir sett på som trygg og selvsikker av andre, og har en stor vennekrets. Likevel så har jeg ikke noe i mot å trykke folk ned, spesielt hvis det er noen som fortjener det. Den tapende part blir jo den som utsettes for det, da ingen tror på vedkommende. 

Anonymkode: 18654...b78

Sorry. Glad jeg ikke kjenner deg.

Anonymkode: 2a12e...576

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Kompani Lauritsen er eit godt program,og mange hadde nok hatt utroleg godt av 3 mnd. plikttjeneste i forsvaret så de idet minste kunne lære seg å re opp sengen.

Anonymkode: 7dc36...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Alt kan ikke sees og høres. Og når man har stempel på at «h*n er ikke en som holder på slik», og er godt likt på arbeidsplassen. Jeg blir sett på som trygg og selvsikker av andre, og har en stor vennekrets. Likevel så har jeg ikke noe i mot å trykke folk ned, spesielt hvis det er noen som fortjener det. Den tapende part blir jo den som utsettes for det, da ingen tror på vedkommende. 

Anonymkode: 18654...b78

Tror ikke du nødvendigvis vet hvilket stempel du har, selv om du har en stor krets. 

De med størst krets er jo somregel de som har de mest overfladiske relasjonene med alle de menneskene de kjenner. Du er nok heller en sånn som folk holder seg inne med, som de unngår å risikere å «lage noe styr» med, som de smiler og later som ingenting med. Men de vet hvordan du er og at det er noe som er litt «off» med deg. 

Anonymkode: 530d3...bfb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Sorry. Glad jeg ikke kjenner deg.

Anonymkode: 2a12e...576

For det vet du jo....

Anonymkode: b3ebe...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei på jobben som oppfører seg slik; himler med øyne, ler til sidemannen, baksnakker meg til kollegaer )som de har fortalt til meg etterpå). Denne såkalte venninnen (for vi var venninner en stund) røpte seg selv gang; da sa hun at det verste hun visste var å bli ignorert. Hun var opphengt i alle mulige hersketeknikker, mente at hun selv ble utsatt for dette av flere. Så nå svarer jeg henne med det hun misliker eller mest; Jeg ignorerer henne;-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

For det vet du jo....

Anonymkode: b3ebe...6f2

Ganske sikker på det ja.

Anonymkode: 2a12e...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ganske sikker på det ja.

Anonymkode: 2a12e...576

Der kom vel det sikre tegnet på at det er noen som bare prøver å få en reaksjon, når de blir så desperate at de prøver å skremme😅

Anonymkode: 530d3...bfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kollega som trykker meg ned på denne måten. Hun er sykemeldt fordi hun sliter psykisk og er bare i møter en gang i uka, og jeg har da tatt over hennes oppgaver. Jeg forstår det sånn at hun sikkert føler seg truet, og er sikkert irritert over at jeg gjør ting annerledes, men det begynner å gå inn på psyken min. Synes det er vanskelig å si ifra, ikke bare fordi jeg er så travel, men fordi jeg er en person som ikke er snarsint eller kjapp til å reagere. Kan ta meg uker før jeg blir sint på henne..😰

Anonymkode: a8530...ad4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Der kom vel det sikre tegnet på at det er noen som bare prøver å få en reaksjon, når de blir så desperate at de prøver å skremme😅

Anonymkode: 530d3...bfb

Hva er denne skremmingen her?

Anonymkode: b3ebe...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...