Gå til innhold

Folk som lå liker å trykke ned andre for å føle seg bedre selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir de skuffet hvis teknikken deres ikke virker og personen ikke lar seg trykke ned? Er ei på jobb som stadig kommer med små stikk til meg, og jo mindre jeg bryr meg jo surere blir hun. Fordi hun ikke klarer å ramme meg eller?

Anonymkode: 2a12e...576

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan virke som om hun blir sur fordi hun ikke klarer å oppnå det hun ønsker ; å gjøre deg usikker. Hun høres ikke grei ut. Om hun har noe misnøye mot deg, så viser hun det på en passiv /aggressiv måte synes..Du er sterk , synes det er flott at du hever deg over det..Fortsett med det :)

  • Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at de bare skryter på seg at de ikke bryr seg.. Men gang på gang så blir de sykemeldt for deretter å slutte.. Enkelte går også over til AAP og deretter ufør. 

Hilsen hun som får slik energi av å trykke andre mennesker ned. 

Anonymkode: 471c1...918

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min erfaring er at de bare skryter på seg at de ikke bryr seg.. Men gang på gang så blir de sykemeldt for deretter å slutte.. Enkelte går også over til AAP og deretter ufør. 

Hilsen hun som får slik energi av å trykke andre mennesker ned. 

Anonymkode: 471c1...918

Ok. Hvorfor?

Anonymkode: 2a12e...576

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en sånn rundt meg, vedkommende er en usikker liten dritt som alltid skal komme med stikk mot meg, overse meh hvis noen andre kommer bort for å prate, slikker ræva på alle rundt seg og blir sett på som den fine personen, men rundt meg ser jeg de ekte sidene. Heldige meg. 

Anonymkode: 1c35e...d55

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt gøy når de prøver. Møter på sånne mennesker i ny og ne. De er jo miserable, ingen har det godt med seg selv holder på sånn. Ikke ta det til deg ❤️

Anonymkode: 0b8f1...1cf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Min erfaring er at de bare skryter på seg at de ikke bryr seg.. Men gang på gang så blir de sykemeldt for deretter å slutte.. Enkelte går også over til AAP og deretter ufør. 

Hilsen hun som får slik energi av å trykke andre mennesker ned. 

Anonymkode: 471c1...918

Du trenger hjelp! 

Anonymkode: 49c07...02a

  • Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Blir de skuffet hvis teknikken deres ikke virker og personen ikke lar seg trykke ned? Er ei på jobb som stadig kommer med små stikk til meg, og jo mindre jeg bryr meg jo surere blir hun. Fordi hun ikke klarer å ramme meg eller?

Anonymkode: 2a12e...576

Ja. Har hatt ei sånn gal dame etter meg,  hun dro den langt. Men hun hadde seriøse problemer med seg selv da. Prøvd seg på kjærestene mine osv også. Men hun blir jo også svært stressa av at jeg ikke lar meg påvirke. 

Anonymkode: adb87...ab4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Min erfaring er at de bare skryter på seg at de ikke bryr seg.. Men gang på gang så blir de sykemeldt for deretter å slutte.. Enkelte går også over til AAP og deretter ufør. 

Hilsen hun som får slik energi av å trykke andre mennesker ned. 

Anonymkode: 471c1...918

Hvorfor liker du å trykke ned andre? Det er ingen fin egenskap.

Anonymkode: 2a12e...576

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde en sånn  person reagert om du hadde spurt henne litt sånn undrende hvorfor hun i all verden oppfører seg slik mot deg? Se på henne lenge etter at du spør! På den måten må hun faktisk svare for oppførselen sin, uten at du virker usikker , men tvert imot ganske sikker...

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Min erfaring er at de bare skryter på seg at de ikke bryr seg.. Men gang på gang så blir de sykemeldt for deretter å slutte.. Enkelte går også over til AAP og deretter ufør. 

Hilsen hun som får slik energi av å trykke andre mennesker ned. 

Anonymkode: 471c1...918

Håper dette er en aprilspøk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslomaraton skrev (2 minutter siden):

Hvordan hadde en sånn  person reagert om du hadde spurt henne litt sånn undrende hvorfor hun i all verden oppfører seg slik mot deg? Se på henne lenge etter at du spør! På den måten må hun faktisk svare for oppførselen sin, uten at du virker usikker , men tvert imot ganske sikker...

Vet ikke hvordan hun hadde reagert. Mulig hun hadde blitt sint.

Anonymkode: 2a12e...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja. Har hatt ei sånn gal dame etter meg,  hun dro den langt. Men hun hadde seriøse problemer med seg selv da. Prøvd seg på kjærestene mine osv også. Men hun blir jo også svært stressa av at jeg ikke lar meg påvirke. 

Anonymkode: adb87...ab4

Hvordan reagerer hun på at du ikke lar deg påvirke? Hva gjør hun da?

Anonymkode: 2a12e...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har valgt helt riktig strategi :) og når du går for dagen skal du gi henne et strålende smil, og si: "Ha det bra! Jeg håper resten av dagen din blir like god som du." La henne tenke etter om det er et kompliment... Ikke vis følelser.

  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andro skrev (1 minutt siden):

Du har valgt helt riktig strategi :) og når du går for dagen skal du gi henne et strålende smil, og si: "Ha det bra! Jeg håper resten av dagen din blir like god som du." La henne tenke etter om det er et kompliment... Ikke vis følelser.

Takk 🙂 Det var et bra tips 😀🤙

Anonymkode: 2a12e...576

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andro skrev (2 minutter siden):

Du har valgt helt riktig strategi :) og når du går for dagen skal du gi henne et strålende smil, og si: "Ha det bra! Jeg håper resten av dagen din blir like god som du." La henne tenke etter om det er et kompliment... Ikke vis følelser.

Den skal jeg huske 😄

Anonymkode: 1c35e...d55

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ok. Hvorfor?

Anonymkode: 2a12e...576

Av og til er det nødvendig for å jekke ned folk.

Anonymkode: b3ebe...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Av og til er det nødvendig for å jekke ned folk.

Anonymkode: b3ebe...6f2

Det finnes andre bedre måter å gjøre det på faktisk. Du hadde uansett ikke klart å trykke ned meg for jeg hadde ikke brydd meg.

Anonymkode: 2a12e...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Min erfaring er at de bare skryter på seg at de ikke bryr seg.. Men gang på gang så blir de sykemeldt for deretter å slutte.. Enkelte går også over til AAP og deretter ufør. 

Hilsen hun som får slik energi av å trykke andre mennesker ned. 

Anonymkode: 471c1...918

Bor du i Valdres?

Anonymkode: 77e0c...ab5

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest komiske er at de surner mer og mer jo mindre du lar deg påvirke, og jo blidere du er. Fremstå uanfektet, og de ender bare opp med å trykke ned seg selv. Karma i beste velgående, esker det 🤣

Anonymkode: 35aa0...577

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...