Gå til innhold

Hunden til gjestene spiste opp hele påskeegget mitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sofakona skrev (13 minutter siden):

Det kan forsatt ligge i magen og godteri kan gjøre den skikkelig syk. Og dine truser og sokker .BE eier passe på hundens oppførsel etc

Hunden har det fint mens jeg har fått akutt depresjon. Så du kan passe på hunden selv. 

Anonymkode: 3fa98...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siste påskekrampe her nå da altså. 

Anonymkode: f73a5...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Hunden har det fint mens jeg har fått akutt depresjon. Så du kan passe på hunden selv. 

Anonymkode: 3fa98...df4

Det holder nå. Har du ikke noe bedre å bruke påskeferien på enn å trolle på forum?

Anonymkode: 3706e...2c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var hundeeierens reaksjon da du fortalte om hva som hadde skjedd?

Har vedkommende tilbudt sec å betale for det hunden har ødelagt/spist opp? For det burde selvfølgelig gjøres.

Anonymkode: cc5d6...135

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, jeg klarer ikke å skjønne om de som svarer ts er seriøs eller ikke. Innlegget til ts blir for dumt.

Anonymkode: 79b19...e98

Sant. Jeg tror det er blanding nå etterhvert, mating av troll og også folk som også genuint tror på dette jasset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor holdt du ikke døren til soverommet lukket da? Du burde jo ha gjort det iom at dere har besøk av en hund!

Anonymkode: fb3d8...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var ikke laget av tekstil .. hunden har spydd det opp. I biter. 

Anonymkode: 3fa98...df4

Undertøy og sokker er jo tekstiler da...

Anonymkode: fb3d8...8e8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hunden har det fint mens jeg har fått akutt depresjon. Så du kan passe på hunden selv. 

Anonymkode: 3fa98...df4

Hvis du får «akutt depresjon» av et ødelagt påskeegg, bør du oppsøke psykologhjelp når ferien er over.

Helt forståelig å bli litt lei seg eller sur, men du må være veldig labil om dette vipper deg av pinnen i en slik grad at du først blir knust og så glir inn i en «akutt» depresjon.

Men er det ikke greit at det er hverdag igjen i morgen, så er behovet for å lage tulleproblemstillinger på KG kanskje litt mindre? 😆

Anonymkode: 9a8ec...7ce

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du får ufortjent mange stygge svar her ts! 
Dette handler jo ikke om at et påske egg er så verdifullt eller viktig, men om den følelsesmessige verdien og opplevelsen av å bli fratatt noe man oppriktig blir glad for! 
Jeg forstår godt at du ble lei deg, og det er selvfølgelig ikke ditt ansvar å ha kunnskap om andres oppdratte hunder. 
 

Håper du fikk gitt beskjed til eier og at de umiddelbart tilbød seg å erstatte det ødelagte egget. 
Om ikke bør du be om det og forklare at dette påvirket deg veldig! 
 

Anonymkode: e13ab...956

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes du får ufortjent mange stygge svar her ts! 
Dette handler jo ikke om at et påske egg er så verdifullt eller viktig, men om den følelsesmessige verdien og opplevelsen av å bli fratatt noe man oppriktig blir glad for! 
Jeg forstår godt at du ble lei deg, og det er selvfølgelig ikke ditt ansvar å ha kunnskap om andres oppdratte hunder. 
 

Håper du fikk gitt beskjed til eier og at de umiddelbart tilbød seg å erstatte det ødelagte egget. 
Om ikke bør du be om det og forklare at dette påvirket deg veldig! 
 

Anonymkode: e13ab...956

Uoppdratte mente jeg selvfølgelig 😅

Anonymkode: e13ab...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Synes du får ufortjent mange stygge svar her ts! 
Dette handler jo ikke om at et påske egg er så verdifullt eller viktig, men om den følelsesmessige verdien og opplevelsen av å bli fratatt noe man oppriktig blir glad for! 
Jeg forstår godt at du ble lei deg, og det er selvfølgelig ikke ditt ansvar å ha kunnskap om andres oppdratte hunder. 
 

Håper du fikk gitt beskjed til eier og at de umiddelbart tilbød seg å erstatte det ødelagte egget. 
Om ikke bør du be om det og forklare at dette påvirket deg veldig! 
 

Anonymkode: e13ab...956

Det er rimelig dramaqueen å påstå at man får «akutt depresjon» på grunn av et ødelagt påskeegg.

Anonymkode: 9a8ec...7ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få hunden til veterinær så fort som mullig. Den dør av sjokolade.

Håper dette er :trolling:

Anonymkode: 2f7be...267

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror innlegget er seriøst ment fra TS. Synes det ligner på stilen i innlegget til hun som ble så fornærmet på moren at hun forlot frokostbordet "i streik".

TS har som hobby å være offer. Her er det om å gjøre å være dramatisk. 

Anonymkode: 719f1...4d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Påskepsykatri på KG. 

Anonymkode: ba032...ec2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...