Gå til innhold

Hunden til gjestene spiste opp hele påskeegget mitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mardina skrev (57 minutter siden):

Det bør det være, om man gidder å ta seg bryet med å google litt 🙄 

Det er et ganske kjent faktum at sjokolade er giftig for hunder 🤔

Det står ingen steder at hunden har spist sjokolade altså. 

Anonymkode: a5513...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kom tilbake etter en lang dag i bakken. Påskeegget som jeg knapt hadde spist av på sengekanten uåpnet da jeg forlot det. Da jeg kom tilbake lå egget revet i biter på samme sted. Innholdet dette dyret har spist var både godis og undertøy / sokker. Bør eieren av dette beistet erstatte egget i sin helhet eller deler av det? Jeg er knust! 

Anonymkode: 3fa98...df4

Vel du la det ligge der åpent og hunder er glupske dyr. Håper ikke hunden ble syk bare. Og du er knust faktisk.... Over påskegodteri?

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingleton skrev (1 time siden):

var det sjokolade i egget? I så tilfelle må du fortelle det til gjestene, ettersom det er farlig for hunden

KAN være farlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en ypperlig anledning, TS, til å si fra om du trenger køyesengen slik at du kan legge egget ditt høyt.

Anonymkode: 3706e...2c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kom tilbake etter en lang dag i bakken. Påskeegget som jeg knapt hadde spist av på sengekanten uåpnet da jeg forlot det. Da jeg kom tilbake lå egget revet i biter på samme sted. Innholdet dette dyret har spist var både godis og undertøy / sokker. Bør eieren av dette beistet erstatte egget i sin helhet eller deler av det? Jeg er knust! 

Anonymkode: 3fa98...df4

Ja, krev erstatning av oppspist påskeegg 😂😂😂

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kom tilbake etter en lang dag i bakken. Påskeegget som jeg knapt hadde spist av på sengekanten uåpnet da jeg forlot det. Da jeg kom tilbake lå egget revet i biter på samme sted. Innholdet dette dyret har spist var både godis og undertøy / sokker. Bør eieren av dette beistet erstatte egget i sin helhet eller deler av det? Jeg er knust! 

Anonymkode: 3fa98...df4

🧌🧌🧌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mezzosoprena skrev (32 minutter siden):

Du er knust, faktisk! Kanskje litt krenket også, fordi ingen tar hensyn til akkurat deg?

Sånn er det jo når man har PMS. Ts blir vel knust fordi det betyr at hun ikke kan spise påskegodis i morgen tidlig og får virkelig lavt blodsukker og så blir hun krenket av sin mor igjen.

Anonymkode: 9a8ec...7ce

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eieren bør erstatte det, og ta hunden med til dyrlegen. Det er rett og rimelig. 

Anonymkode: d8ad0...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja for det er helt normalt over å ønske smerte over et uskyldig dyr. Skylda her har eier som ikke passet på og ts som lot det ligge fremme.

Normale hundeeiere ville selvsagt tilby seg å erstatte selvom det er veldig overreagering å bli knust over små materielle ting slik ts blir.

Anonymkode: ae04f...6f5

Det var jo ironi, da. For ts er det jo bare litt småkjipt at hunden spiste påskeegget hennes.  Men konsekvensen for hunden av å spise påskeegget kan være direkte fatal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (5 minutter siden):

Det var jo ironi, da. For ts er det jo bare litt småkjipt at hunden spiste påskeegget hennes.  Men konsekvensen for hunden av å spise påskeegget kan være direkte fatal!

Siden bikkja er kjent for å spise saker den ikke blir matet med burde eier ha dyret under oppsyn eller i bur om man forlater det.
Det er kjipt at trusa, sokkene og hjertekjærligheten hun fikk av sitt livs kjærlighet ble spist av en hund som burde blitt passet på.
Forresten så må en hund på 20kg spise en 200g melkesjokoladeplate før den blir moderat forgiftet.

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rebella81 skrev (1 time siden):

To sider med svar og ikke en kjeft lukter troll på høylys dag? Seriøst da folkens, går dere på det? Ikke rart fake News og AI kommer til å overta verden. 

Ja, jeg klarer ikke å skjønne om de som svarer ts er seriøs eller ikke. Innlegget til ts blir for dumt.

Anonymkode: 79b19...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (1 time siden):

Du er knust, faktisk! Kanskje litt krenket også, fordi ingen tar hensyn til akkurat deg?

Ja det var veldig leit. Jeg hadde gledet meg til kos og kort fra forloveden min… 

Anonymkode: 3fa98...df4

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whistler skrev (34 minutter siden):

Siden bikkja er kjent for å spise saker den ikke blir matet med burde eier ha dyret under oppsyn eller i bur om man forlater det.
Det er kjipt at trusa, sokkene og hjertekjærligheten hun fikk av sitt livs kjærlighet ble spist av en hund som burde blitt passet på.
Forresten så må en hund på 20kg spise en 200g melkesjokoladeplate før den blir moderat forgiftet.

Så bra du forstår meg. Dette var veldig leit og trist. 

Anonymkode: 3fa98...df4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grüner skrev (48 minutter siden):

Det var jo ironi, da. For ts er det jo bare litt småkjipt at hunden spiste påskeegget hennes.  Men konsekvensen for hunden av å spise påskeegget kan være direkte fatal!

Nei for meg var det fortalt. Hunden har spydd opp sokkene…. 

Anonymkode: 3fa98...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (1 time siden):

Vel du la det ligge der åpent og hunder er glupske dyr. Håper ikke hunden ble syk bare. Og du er knust faktisk.... Over påskegodteri?

Ja… det var jo egget også … et håndlaget ett. 

Anonymkode: 3fa98...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (1 time siden):

Og du tar sånn på vei p.g.a noe så trivielt som et påskeegg? Var det påskeegget så viktig for deg? 😂

Ja det var det. Det var ikke bare et påskeegg. Det var laget og malt … 

Anonymkode: 3fa98...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du har sakt dette til eier av hund. Det godis og Tekstil kan gjøre hunden skikkelig syk 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (Akkurat nå):

Håper du har sakt dette til eier av hund. Det godis og Tekstil kan gjøre hunden skikkelig syk 😭

Var ikke laget av tekstil .. hunden har spydd det opp. I biter. 

Anonymkode: 3fa98...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var ikke laget av tekstil .. hunden har spydd det opp. I biter. 

Anonymkode: 3fa98...df4

Det kan forsatt ligge i magen og godteri kan gjøre den skikkelig syk. Og dine truser og sokker .BE eier passe på hundens oppførsel etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde bedt de om å erstatte det. Helt lov å bli forbannet og knust om noen spiser gaven din. Ikke ditt ansvar å passe på hva noen andre sitt dyr gjør. 

Endret av Jonn123
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...