Gå til innhold

Alenemor lengter etter drømmemann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Drømmemannens drømmedame er neppe alenemor med to småunger på slep.

Anonymkode: 54c3a...838

En alenemors drømmemann har nok akkurat en alenemor som sin drømmedame😍

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

remix2020 skrev (1 time siden):

En alenemors drømmemann har nok akkurat en alenemor som sin drømmedame😍

Feil. En drømmemann som drømmer om en alenemamma er ingen mann…

Anonymkode: 54c3a...838

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Drømmemannens drømmedame er neppe alenemor med to småunger på slep.

Anonymkode: 54c3a...838

Tja, jeg fant drømmemannen som var 12 år eldre. Han hadde en ungdom. Jeg hadde 4 barn fra barnehagealder og oppover. 
nå var jeg ikke alenemor da, men hadde 50/50. 
men det setter jo noen begrensninger for årene fremover, når hans barn snart er ute av redet at han var villig til å gå all in og «starte på nytt»🥰 

 

når man møter hverandre og faller pladask begge to må man jo se mulighetene og ikke begrensningene. I livet er det flest hverdager. 
 

nå hadde jeg funnet meg selv etter skillsmissen og slått meg til ro med hverdagen, komt meg over den værste ensomheten. Jeg og barna fant på mye med venner og familie, reiste på ferie og dagsturer. Hadde et veldig sosialt liv både i hverdagen og helger. Så gjorde jeg ting med venninner når barna var med faren. 


 Tror det er viktig før man drar en partner inni det. Man må finne seg selv først. At man er ansvarlig for egen lykke og ikke legger det over på andre

Anonymkode: 730d6...4c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Feil. En drømmemann som drømmer om en alenemamma er ingen mann…

Anonymkode: 54c3a...838

Jeg merket med hånda på hjertet ingen forskjell i oppmerksomhet etter jeg fikk barn. Nå har jeg 50% da, og fikk barnet tidlig så hun er nå 10 mens jeg er 32. Det er mange menn som blir forelsket i meg, jeg er heldig med kropp og ansikt i tillegg til at jeg er blid og omsorgsfull. Det er alltid jeg som ikke ønsker å ta det videre.
Drifter egen bolig og er i full jobb, samme gjør faren så jeg ønsker på ingen måte en stepappa, men en myk og snill kjæreste som ønsker et barn til. Ikke ment som et skryte-innlegg, bare kjenner meg ikke igjen i sånne innlegg, har kun lest lignende på nett men aldri opplevd. 

Anonymkode: 5e826...248

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Feil. En drømmemann som drømmer om en alenemamma er ingen mann…

Anonymkode: 54c3a...838

Hvordan klarer han å ikke bli en mann? Er det noe som oppstår i kroppen hans idet han forelsker seg med ei som har barn? Spennende fenomen, må jo nesten forskes på.

Anonymkode: 57ab2...6cd

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må finne en i samme situasjon. Altså single mann med barn.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg føler meg så alene som alenemor med to små barn. Jeg håper virkelig at det dukker opp en drømmemann snart, som kan ta meg med til et annet sted, et annet land, bort fra denne hverdagslige ensomheten. Det er så utmattende å føle seg tappet for alt man har å gi, uten å ha tid til seg selv. Herregud, jeg fortjener virkelig en bedre skjebne enn det ser ut som jeg får. Er det noen andre her som kjenner seg igjen i denne følelsen av lengsel etter kjærlighet og frihet?

Anonymkode: 3585b...1ef

Barna dine små?

Det vil bli bedre☺🙏

Anonymkode: 03d76...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VetAlt skrev (5 timer siden):

Du må finne en i samme situasjon. Altså single mann med barn.

"Må" eller burde, men helst ikke. 

Anonymkode: d2f7f...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 19.36):

Jeg føler meg så alene som alenemor med to små barn. Jeg håper virkelig at det dukker opp en drømmemann snart, som kan ta meg med til et annet sted, et annet land, bort fra denne hverdagslige ensomheten. Det er så utmattende å føle seg tappet for alt man har å gi, uten å ha tid til seg selv. Herregud, jeg fortjener virkelig en bedre skjebne enn det ser ut som jeg får. Er det noen andre her som kjenner seg igjen i denne følelsen av lengsel etter kjærlighet og frihet?

Anonymkode: 3585b...1ef

Jeg håper jo at jeg selv kan være den perfekte uperfekte drømmemannen en dag, til ei dame (gjerne alenemor) som blir min drømmedame. Nå er jeg 50, så det er nok ingen alenemødre med små barn som kikker på meg, men kanskje ei dame med store/voksne barn?

TS, det er viktig å ikke gi opp håpet☺️🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alene når du har barn.. tenk på de som er single uten barn. De er faktisk helt alene uten noenting i livet sitt 😔

Anonymkode: ff4e0...47a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alene når du har barn.. tenk på de som er single uten barn. De er faktisk helt alene uten noenting i livet sitt 😔

Anonymkode: ff4e0...47a

Jeg har hund og penger, og jeg har valgt å være singel ;) 

Anonymkode: 111e0...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alene når du har barn.. tenk på de som er single uten barn. De er faktisk helt alene uten noenting i livet sitt 😔

Anonymkode: ff4e0...47a

Er glad jeg ikke har barn akkurat nå. Forstår foreldre kan føle seg ensomme, for barn er jo et stort ansvar også. Også er det sosial kontakt, men på en annen måte enn det du kan ha med voksne eller nærmere bestemt en partner. 

Anonymkode: 57ab2...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.4.2024 den 13.37):

Tja, jeg fant drømmemannen som var 12 år eldre. Han hadde en ungdom. Jeg hadde 4 barn fra barnehagealder og oppover. 
nå var jeg ikke alenemor da, men hadde 50/50. 
men det setter jo noen begrensninger for årene fremover, når hans barn snart er ute av redet at han var villig til å gå all in og «starte på nytt»🥰 

 

når man møter hverandre og faller pladask begge to må man jo se mulighetene og ikke begrensningene. I livet er det flest hverdager. 
 

nå hadde jeg funnet meg selv etter skillsmissen og slått meg til ro med hverdagen, komt meg over den værste ensomheten. Jeg og barna fant på mye med venner og familie, reiste på ferie og dagsturer. Hadde et veldig sosialt liv både i hverdagen og helger. Så gjorde jeg ting med venninner når barna var med faren. 


 Tror det er viktig før man drar en partner inni det. Man må finne seg selv først. At man er ansvarlig for egen lykke og ikke legger det over på andre

Anonymkode: 730d6...4c0

Da er du jo ikke alenemor, 50/50 er noe helt annet og utgjør en enorm forskjell på datingmarkedet.

Anonymkode: 54c3a...838

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 19.36):

Jeg føler meg så alene som alenemor med to små barn. Jeg håper virkelig at det dukker opp en drømmemann snart, som kan ta meg med til et annet sted, et annet land, bort fra denne hverdagslige ensomheten. Det er så utmattende å føle seg tappet for alt man har å gi, uten å ha tid til seg selv. Herregud, jeg fortjener virkelig en bedre skjebne enn det ser ut som jeg får. Er det noen andre her som kjenner seg igjen i denne følelsen av lengsel etter kjærlighet og frihet?

Anonymkode: 3585b...1ef

 Veldig dumt å søke noen av desperasjon , man kan tiltrekke seg menn med uheldig personlighets trekk.

Endret av Blåmonster
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...