Gå til innhold

Bruker lang tid på å svare..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tipper du får en avlysning rett før, så du slipper å dra.

Anonymkode: 6796a...308

Ja det er helt ok evnt. Bedre det enn at jeg drar på en fake date der hun blir med fordi hun ikke tør å skrive nei..

Anonymkode: 8a0f4...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tenkt på det også, men mulig det blir rart om jeg bare kutter kontakten fram til da når jeg har sendt mld og kommunisert hver dag, spurt om hvordan dagen har vært etc. Men da kan man jo bevise det motsatte på selve daten👍

Anonymkode: 8a0f4...6dd

La kommunikasjon være litt 50/50. At dere tar initiativ hver sin gang . Jeg hadde nok ikke vært veldig interessert i å svare på om hvordan dagen min har vært , til en «fremmed « . Å avtale en date er ikke det samme som å ville gi daglige oppdateringer / utspørringer . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tenker folk at de kan bygge noe med andre personer når de skal ikke svare for fort pga at man har lært at man her needy. Men jeg er hvis jeg er interessert i noen så svarer jeg så fort jeg kan. Jeg mister fort interessen for en som omtrent aldri svarer hvis man aldri har møttes i hvertfall. Så skjønner hva ts mener her. Men ts gjennomfør daten og se om ho dukker... tviler på ho der vil dukke opp men da har i hvertfall ditt på det tørre.. bare ha null forventninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (1 time siden):

Jeg kan bruke lang tid på å svare uavhengig av interesse. Spørs hvor slitsomt man har det på jobben osv

Samme her! 

Er dame og i begynnelsen av 30-årene, og forutsetter selvsagt at livet til daten ikke handler om meg. Svarer når det passer, så får han også svare når det passer for ham. 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 2c35c...54b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke interessert, dessverre. Jeg husker ikke helt hva teknikken heter, men den er ganske vanlig. Istedenfor for å ghoste, så bruker man lenger tid på å svare. Da blir personen som venter på svar mer usikker. Desto lenger de holder på sånn, så føler du at det var ditt valg å kutte kontakten. Ganske utspekulert teknikk.

Ja, folk kan være opptatt. Det er ikke alltid man kan svare med engang og det kan gå noen timer. Da svarer man når man har mulighet. Man må ikke svare med engang hvis man er sliten heller, men når det er OFTE og lang tid mellom hvert svar. Da er man rett og slett for pyse til å si "Jeg er ikke interessert".

Hvis jeg får melding av en jeg er interessert i, og jeg allerede er på telefonen svarer jeg med engang eller venter 5-10 min om jeg holder på med noe annet. 

Anonymkode: ed297...9a3

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer ofte bare en gang i løpet av døgnet på tinder. Jeg mottar meldinger fra mange nye per dag, og for at det ikke skal ta for mye tid av livet mitt, svarer jeg som regel mer sjeldent. Nå i påska har jeg svart enda sjeldnere, for det er jo ikke noe alternativ å møte noen før etter påske uansett.. 

Det er nok vanskelig for menn å forstå hvordan tinder er for oss kvinner, for menn styrer som regel hvor mange samtaler de har gående samtidig i større grad. Det fordi menn starter samtaler, mens vi kvinner i større grad er mottakere av den første meldingen. Har hun sagt hun skal møte akkurat DEG, tenker jeg det er et veldig godt tegn. Du er helt sikkert en av veldig mange som har skrevet til henne 😉

Anonymkode: 46c59...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei. Jeg er en mann på 33 år, har snakket med en dame (31) en ukes tid og fått henne med på en første date om kort tid. Det jeg syns er litt rart og som jeg tar som et tegn på at hun kanskje ikke er så interessert er at hun bruker så lang tid på å svare meg.. jeg på min side sjekker mld etter noen timer etc og tenker selvsagt på henne for det er jo spennende, men folk som bruker lang tid er vel ikke interessert og tenker ikke så mye på meg? Er det bare jeg som er litt rar? Kanskje jeg ikke skal ta noe mer kontakt å se hva som skjer eller er det også dumt? Jeg skal gjøre et bra forsøk og bra inntrykk første date og kanskje det blir bedre da men syns det er litt rart å ikke vise litt mer interesse? Hvis man godtar å dra på en date er man jo liiiiitt interessert men virker ikke sånn.. 

 

Jeg har ikke lyst til å bruke tid og energi på noen som kanskje ikke er interessert heller🙆‍♂️

Anonymkode: 8a0f4...6dd

Hva slags type dame er hun?  Altså hva slags livsstil lever hun, hva slags relasjoner har hun, hvordan benytter hun dagene og timene om dagen?  

Anonymkode: 0f4ed...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tenkt det samme. Alle damer jeg har møtt som virkelig var interresert svarte fort

Anonymkode: e3919...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ville tenkt det samme. Alle damer jeg har møtt som virkelig var interresert svarte fort

Anonymkode: e3919...334

Hvordan vet du det? Har du spurt de som ikke svarte fort også? 

Anonymkode: 0f4ed...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun er ikke interessert, dessverre. Jeg husker ikke helt hva teknikken heter, men den er ganske vanlig. Istedenfor for å ghoste, så bruker man lenger tid på å svare. Da blir personen som venter på svar mer usikker. Desto lenger de holder på sånn, så føler du at det var ditt valg å kutte kontakten. Ganske utspekulert teknikk.

Ja, folk kan være opptatt. Det er ikke alltid man kan svare med engang og det kan gå noen timer. Da svarer man når man har mulighet. Man må ikke svare med engang hvis man er sliten heller, men når det er OFTE og lang tid mellom hvert svar. Da er man rett og slett for pyse til å si "Jeg er ikke interessert".

Hvis jeg får melding av en jeg er interessert i, og jeg allerede er på telefonen svarer jeg med engang eller venter 5-10 min om jeg holder på med noe annet. 

Anonymkode: ed297...9a3

Må dere kutte ut! 

Folk er forskjellige. Her snakker vi om kontakt EN UKE! Hva vet vi om hvor flink han har vært til å vise sin verdi for at hun skal prioritere å svare han raskt?  

Anonymkode: 0f4ed...a72

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er verdens tregeste når det kommer til teksting. Jeg kan bruke DAGER på å svare på en sms fra venner og bekjente. Men hvis det er noen jeg er interessert i, så svarer jeg innen noen få minutter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var en dame du var skikkelig interessert i som tok kontakt med deg, hadde du brukt en dag på å svare henne? For meg personlig er lav entusiasme helt uinteressant. Ikke kast bort tiden din.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvordan vet du det? Har du spurt de som ikke svarte fort også? 

Anonymkode: 0f4ed...a72

Noen ja, for å bekrefte mistankene, eller så er det også andre ting enn meldinger som viser om man er interresert. Og det sier seg litt selv da, om man har tid, og alikevel ikke ønsker å holde flørten i gang, så er det veldig dårlig tegn, for det koster ikke mange kaloriene å sende en melding.

Er man så opptatt at man ikke har tid til å åpne tlf iløpet av hele dagen, så er det noe annet, men få er så opptatt at de ikke har 10sek til overs. Og skulle det være at jeg har tatt feil med noen av disse så spiller det ingen rolle, for en dame som ikke klarer å vise interesse er ikke noe for meg 

Anonymkode: e3919...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Litt usikker nå på om jeg skal gidde å dra på date faktisk. Men nå er det jo jeg som har invitert henne ut og da er det kanskje mitt "ansvar" fram til den er over og hvis det skjer lite etter det avslutter jeg. Skal også være ærlig med henne evnt face2face og spørre etter daten om hun er interessert i mer kontakt, hvis ikke kan hun si det muntlig til meg. Jeg er voksen og tåler å få avslag:)

Anonymkode: 8a0f4...6dd

Jeg tenker at du i det minste bør møte henne face to face. Jeg har ei god venninne som er usannsynlig treig på å svare, det kan gå dagevis, men det er fordi hun i motsetning til de fleste andre ikke anser mobilen som en naturlig del av kroppen sin. Hun fortrekker å leve det virkelige livet 😊

Anonymkode: c5596...4f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis jeg sender en mld kl 22, kan det komme svar ca 15 dagen etter. Jeg på min side sjekker tlf så ofte jeg har tid og når jeg våkner, så syns det er et dårlig tegn men kanskje det bare er meg som er litt rar her..

Anonymkode: 8a0f4...6dd

Dett er lunkent asså. 

Anonymkode: fd715...73d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Litt usikker nå på om jeg skal gidde å dra på date faktisk. Men nå er det jo jeg som har invitert henne ut og da er det kanskje mitt "ansvar" fram til den er over og hvis det skjer lite etter det avslutter jeg. Skal også være ærlig med henne evnt face2face og spørre etter daten om hun er interessert i mer kontakt, hvis ikke kan hun si det muntlig til meg. Jeg er voksen og tåler å få avslag:)

Anonymkode: 8a0f4...6dd

Altså, ikke fremstå butthurt allerede før første date da. Pust med magen, kan godt hende hun er omgitt av familie og venner hele påsken og ikke har mobilen fastlimt i hånda. Kan også godt tenkes at hun ikke vil legge altfor mye energi i det før dere i det hele tatt har møtt hverandre i virkeligheten.

Anonymkode: c5596...4f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, sikkert bare jeg som er litt for mistenksom! Det er jo forskjell på folk, men jeg på min side er nysgjerrig på hvem jeg skal møte og tenker naturligvis på henne og da sjekker man jo mld. Jeg bare tolker det som at når du skal på date og ikke svarer så raskt så tenker ikke huk så mye på meg heller:)

Anonymkode: 8a0f4...6dd

Jeg tenker at hun ikke ønsker å skape illusjoner eller en connection før hun har møtt deg i virkeligheten. Kvinner og menn som blir betatt av ideen om noen blir som regel skuffa av det de opplever i virkeligheten. Det er altså er sunnhetstegn at hun ikke går rundt å tenker på deg. 

Anonymkode: 0f4ed...a72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er man så opptatt at man ikke har tid til å åpne tlf iløpet av hele dagen, så er det noe annet, men få er så opptatt at de ikke har 10sek til overs. Og skulle det være at jeg har tatt feil med noen av disse så spiller det ingen rolle, for en dame som ikke klarer å vise interesse er ikke noe for meg 

Anonymkode: e3919...334

Det kommer jo helt an på hva du har vist av verdi hos deg selv. Hvis du har blitt godt kjent med disse damene og har vist hvem du er og hva du kan bringe til en eventuell relasjon så er det en ting. Å forvente prioritert interesse av noen etter noen dater eller utveksling av meldinger med kun profil som informasjon er ikke bra. 

Anonymkode: 0f4ed...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på. Dersom vi er i gang med litt lange meldinger er det forståelig at man ikke rekker å svare iløpet av kvelden, men får kanskje i det minste et " god natt" og "svarer deg i morgen". Merker iallefall tydelig når det er et ønske om å vedlikeholde kontakten.

Damer som hele tiden bruker lang tid på å svare, og gjerne bare et par setninger, er aldri interessert nok. 

Anonymkode: ccb24...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke tenkt på at hun har et liv å leve, og at hun ikke bruker arbeids- eller familietid på telefonen?
Har hun sagt ja til en førstedate, så er hun interessert. Ikke alle liker mye eller ofte teksting, mens for andre er det et slags tegn på at man er "ivrig". Selv føler jeg meg lett kvalt om fremmede er for ivrige og masete før vi blir litt kjent. 
Vær fornøyd med en daglig melding.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...