Gå til innhold

Bruker lang tid på å svare..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en mann på 33 år, har snakket med en dame (31) en ukes tid og fått henne med på en første date om kort tid. Det jeg syns er litt rart og som jeg tar som et tegn på at hun kanskje ikke er så interessert er at hun bruker så lang tid på å svare meg.. jeg på min side sjekker mld etter noen timer etc og tenker selvsagt på henne for det er jo spennende, men folk som bruker lang tid er vel ikke interessert og tenker ikke så mye på meg? Er det bare jeg som er litt rar? Kanskje jeg ikke skal ta noe mer kontakt å se hva som skjer eller er det også dumt? Jeg skal gjøre et bra forsøk og bra inntrykk første date og kanskje det blir bedre da men syns det er litt rart å ikke vise litt mer interesse? Hvis man godtar å dra på en date er man jo liiiiitt interessert men virker ikke sånn.. 

 

Jeg har ikke lyst til å bruke tid og energi på noen som kanskje ikke er interessert heller🙆‍♂️

Anonymkode: 8a0f4...6dd

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg er interessert i noen så svarer jeg så raskt jeg kan, skal mye til for at jeg ikke gjør det (må være veldig opptatt med noe på jobb, eller så sover jeg). 

Vanskelig å si. Folk er forskjellige. 

Anonymkode: b03df...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid er det snakk om da? 

Anonymkode: 8ddf6...c7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo påske da og hun er sikkert ekstra opptatt med masse familie rundt seg. Og det er kanskje litt vanskelig å engasjere seg 100% i en hun aldri har møtt ennå. 

Hadde det vært vanlig hverdag hadde jeg også blitt skuffet over laber interesse, men merker det selv hvor lite jeg har tid til å være på mobilen nå med påskegjester i hus. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor lang tid er det snakk om da? 

Anonymkode: 8ddf6...c7f

Hvis jeg sender en mld kl 22, kan det komme svar ca 15 dagen etter. Jeg på min side sjekker tlf så ofte jeg har tid og når jeg våkner, så syns det er et dårlig tegn men kanskje det bare er meg som er litt rar her..

Anonymkode: 8a0f4...6dd

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantemor skrev (1 minutt siden):

Nå er det jo påske da og hun er sikkert ekstra opptatt med masse familie rundt seg. Og det er kanskje litt vanskelig å engasjere seg 100% i en hun aldri har møtt ennå. 

Hadde det vært vanlig hverdag hadde jeg også blitt skuffet over laber interesse, men merker det selv hvor lite jeg har tid til å være på mobilen nå med påskegjester i hus. 

Ja, sikkert bare jeg som er litt for mistenksom! Det er jo forskjell på folk, men jeg på min side er nysgjerrig på hvem jeg skal møte og tenker naturligvis på henne og da sjekker man jo mld. Jeg bare tolker det som at når du skal på date og ikke svarer så raskt så tenker ikke huk så mye på meg heller:)

Anonymkode: 8a0f4...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med mindre det er et eller annet sykt mindgame hun holder på med så er hun ikke gira eller interessert  i det hele tatt.

om hun driver mindgame må du for all del holde deg langt unna!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen 40 skrev (1 minutt siden):

Med mindre det er et eller annet sykt mindgame hun holder på med så er hun ikke gira eller interessert  i det hele tatt.

om hun driver mindgame må du for all del holde deg langt unna!!!!!

Hvordan finner jeg ut av det? Jeg har jo spurt om hun blir med på date, da er der lett å si ja eller nei siden det er skriftlig. Er jo fullt lov å si nei også så skjønner ikke greia..

Anonymkode: 8a0f4...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke bygge opp så mye før første date har vært. Må liksom kjenne personen først, ikke bare en dating-profil og chat liksom. Men holder jo allikevel jevnlig kontakt; og svarer på mld når jeg ser dem. 
om hun fortsatt er sånn etter dere har truffet hverandre, er det ett dårlig tegn. Men ikke når dere ikke har truffet hverandre enda

Anonymkode: 06953...4b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!  Jeg står i litt samme situasjon og forstår deg veldig godt. Forskjellen hos deg og meg er at jeg allerede dater henne mens hos deg er alt nytt. 

Hos meg trekker hun alltid tiden ut nå. Gjorde ikke det i starten. Vi har datet halvannen måned. Jeg tror jeg har såret henne med noe og at hun prøver vise meg det uten å kommunisere skikkelig. Dumt. 

Jeg vil vel si at når du sender melding en kveld og hun ikke svarer før langt utpå dagen etter, så er det ikke verdens beste tegn, dessverre. Jeg er, som en annen her, relativt rask med å svare hvis jeg har interesse for noen. Kan la det gå max 3 timer, tenker jeg, for å ikke virke for overklar. 

Så er det jo litt unntakstilstand med påsken da og hun kan jo være i Paris eller på hyttetur eller opptatt med noe. Det er jo typisk påsken, det. Ville hatt litt is i magen. Ikke mas, len deg heller tilbake. At hun vil på date er jo hvertfall positivt. Lykke til! 

Anonymkode: 70280...d81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis jeg sender en mld kl 22, kan det komme svar ca 15 dagen etter. Jeg på min side sjekker tlf så ofte jeg har tid og når jeg våkner, så syns det er et dårlig tegn men kanskje det bare er meg som er litt rar her..

Anonymkode: 8a0f4...6dd

Da er hun nok ikke så giret . Vent med å kommuniser til etter dere har vært på date , og gjør deg opp en mening når du har møtt henne face to face. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis jeg sender en mld kl 22, kan det komme svar ca 15 dagen etter. Jeg på min side sjekker tlf så ofte jeg har tid og når jeg våkner, så syns det er et dårlig tegn men kanskje det bare er meg som er litt rar her..

Anonymkode: 8a0f4...6dd

Hadde jeg fått en melding kl 22, hadde jeg svart ved leggetid, altså innen kl 00. Hadde jeg mpt formodning vært dautrøtt, hadde jeg i hvert fall svart neste morgen. Folk sjekker da mobilen både ved leggetid og når de står opp?

Men vet at ikke alle er likedan, har f eks en bror som bruker eeevigheter på å svare meg på meldinger, etter at han først har sendt melding til meg om noe. Jeg fatter det ikke. Jeg liker å svare kjapt for at det ikke skal henge over meg, liksom. Med mindre det er snakk om energityver som drar lykken ut av meg.

Anonymkode: 9feab...64d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei!  Jeg står i litt samme situasjon og forstår deg veldig godt. Forskjellen hos deg og meg er at jeg allerede dater henne mens hos deg er alt nytt. 

Hos meg trekker hun alltid tiden ut nå. Gjorde ikke det i starten. Vi har datet halvannen måned. Jeg tror jeg har såret henne med noe og at hun prøver vise meg det uten å kommunisere skikkelig. Dumt. 

Jeg vil vel si at når du sender melding en kveld og hun ikke svarer før langt utpå dagen etter, så er det ikke verdens beste tegn, dessverre. Jeg er, som en annen her, relativt rask med å svare hvis jeg har interesse for noen. Kan la det gå max 3 timer, tenker jeg, for å ikke virke for overklar. 

Så er det jo litt unntakstilstand med påsken da og hun kan jo være i Paris eller på hyttetur eller opptatt med noe. Det er jo typisk påsken, det. Ville hatt litt is i magen. Ikke mas, len deg heller tilbake. At hun vil på date er jo hvertfall positivt. Lykke til! 

Anonymkode: 70280...d81

Takk for svar. I ditt tilfelle ville jeg prøvd å finne ut av det så fort som mulig?

Anonymkode: 8a0f4...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NiceOrNothing skrev (1 minutt siden):

Da er hun nok ikke så giret . Vent med å kommuniser til etter dere har vært på date , og gjør deg opp en mening når du har møtt henne face to face. 

Litt usikker nå på om jeg skal gidde å dra på date faktisk. Men nå er det jo jeg som har invitert henne ut og da er det kanskje mitt "ansvar" fram til den er over og hvis det skjer lite etter det avslutter jeg. Skal også være ærlig med henne evnt face2face og spørre etter daten om hun er interessert i mer kontakt, hvis ikke kan hun si det muntlig til meg. Jeg er voksen og tåler å få avslag:)

Anonymkode: 8a0f4...6dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde jeg fått en melding kl 22, hadde jeg svart ved leggetid, altså innen kl 00. Hadde jeg mpt formodning vært dautrøtt, hadde jeg i hvert fall svart neste morgen. Folk sjekker da mobilen både ved leggetid og når de står opp?

Men vet at ikke alle er likedan, har f eks en bror som bruker eeevigheter på å svare meg på meldinger, etter at han først har sendt melding til meg om noe. Jeg fatter det ikke. Jeg liker å svare kjapt for at det ikke skal henge over meg, liksom. Med mindre det er snakk om energityver som drar lykken ut av meg.

Anonymkode: 9feab...64d

Leker sikkert hard to get..

Anonymkode: 8a0f4...6dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Litt usikker nå på om jeg skal gidde å dra på date faktisk. Men nå er det jo jeg som har invitert henne ut og da er det kanskje mitt "ansvar" fram til den er over og hvis det skjer lite etter det avslutter jeg. Skal også være ærlig med henne evnt face2face og spørre etter daten om hun er interessert i mer kontakt, hvis ikke kan hun si det muntlig til meg. Jeg er voksen og tåler å få avslag:)

Anonymkode: 8a0f4...6dd

Sitt stille på gjerdet å vent er mitt forslag . Du har bedt henne på date, men dere er ikke sammen enda. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan finner jeg ut av det? Jeg har jo spurt om hun blir med på date, da er der lett å si ja eller nei siden det er skriftlig. Er jo fullt lov å si nei også så skjønner ikke greia..

Anonymkode: 8a0f4...6dd

Ok, skjønner at det er litt kinkig🤔.

ok, hva med at du går på daten som er avtalt, men frem til daten skriver du ikke mer enn du evt må for å avtale detaljene rundt daten.

For å spille litt tilbake i forkant at du ikke er «veldig interessert» du heller.

men gå på daten, vær deg selv og vis at du er interessert i henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bruke lang tid på å svare uavhengig av interesse. Spørs hvor slitsomt man har det på jobben osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen 40 skrev (3 minutter siden):

Ok, skjønner at det er litt kinkig🤔.

ok, hva med at du går på daten som er avtalt, men frem til daten skriver du ikke mer enn du evt må for å avtale detaljene rundt daten.

For å spille litt tilbake i forkant at du ikke er «veldig interessert» du heller.

men gå på daten, vær deg selv og vis at du er interessert i henne.

Tenkt på det også, men mulig det blir rart om jeg bare kutter kontakten fram til da når jeg har sendt mld og kommunisert hver dag, spurt om hvordan dagen har vært etc. Men da kan man jo bevise det motsatte på selve daten👍

Anonymkode: 8a0f4...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du får en avlysning rett før, så du slipper å dra.

Anonymkode: 6796a...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...