Gå til innhold

Mangel på nærhet som ikke kan "mettes"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er det? Det høres ikke særlig lurt ut. Jeg vil ikke bli utsatt for overgrep. 

Anonymkode: 2caf4...eb2

Du har nok veldig godt av å snakke med en psykolog.

Anonymkode: 6ba30...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnomynBurker skrev (24 minutter siden):

Da velger dere feil menn. Har du en formening om hvorfor du velger menn som bare vil bruke deg? 

Jeg "velger ikke bare menn som vil bruke meg". Jeg velger dem bort! Jeg har ikke sex med menn som ikke er partneren min. Jeg lukter lunta og sier neitakk, som de tilbudene fra menn jeg anser for å være venner.

Anonymkode: c15bf...335

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være noe av det mest idiotiske jeg har lest på kg så langt i år. 

Tips! Start med å Lukk opp gardinene som har vært trekt for i alt for lenge. Når du så føler deg komfortabel med sollyset så lukker du opp døra.. Få hjelp av personalet som følger deg opp. 

Anonymkode: bc922...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må finne deg en ordentlig mann og ikke en drittsekk 

Anonymkode: 00d4a...327

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må finne deg en ordentlig mann og ikke en drittsekk 

Anonymkode: 00d4a...327

Hva er en ordentlig mann og hvor finnes de, for jeg tror ikke det du mener med ordentlig mann faktisk eksisterer. 

Anonymkode: 2caf4...eb2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er en ordentlig mann og hvor finnes de, for jeg tror ikke det du mener med ordentlig mann faktisk eksisterer. 

Anonymkode: 2caf4...eb2

Vanlige menn som ikke ønsker å såre noen og blir glad i folk for dem de er finnes, på akkurat samme måte som at kvinner som det gjør. 

På alle måter kvinner er mennesker på godt og vondt er menn også det. 

Anonymkode: 75b71...79a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje reflektere litt over hvorfor du bare møter drittsekker? For flertallet av menn er jo ikke det 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel hvilken tilnærming man har til at menn ønsker sex. 

Man kan selvfølgelig tenke "Menn ønsker sex. Så primitive, enkle og ekle de er!"

Eller man kan tenke "Menn ønsker sex. Det vet man om en mann har interesse for deg, så man kan igrunnen være trygg på akkurat det, og så ha fokus på om man selv ønsker sex med dem eller ikke. Har man selv lyst er de villige, men de tåler det også- og er vant til- at kvinner er portvokter på slikt. Så jeg som kvinne avgjør om det blir sex eller ikke.", og så ha roen på at man som kvinne er den som sier ja eller nei, i forhold til hva man selv ønsker. Det er utrolig liten/ingen sjanse for at mannen takker nei når du ønsker og er klar. (Ikke før man er i etablert forhold iallefall. Da kan man oppleve det også. 😆)

Du ønsker/trenger jo også sex/nærhet ts. Er du ekkel og primitiv av den grunn? 

Problemet oppstår vel egentlig først om man sier ja til sex man ikke ønsker, eller krever absolutte garantier for forhold før det blir sex, eller etter sex. Garantier man ikke kan gi som kvinne heller, for så viser det seg at man likevel ikke passet sammen, og... Ja kan bli kvinnen som dumper også. 

Man kan nok rote dette veldig til i tankene om man anser menn som seksuelle rovdyr. I realiteten står jo de fleste menn litt med lua i hånden og ønsker sex, men vi kvinner bestemmer om det blir det eller ikke. Når vi vil, og ikke når de er lysten. De fleste menn er ikke overgripere, selv om de altså har lyst på sex med kvinner de synes er attraktive, og vi kvinner kan stole veldig på at vi ikke blir avvist seksuelt om/når vi har lyst. 

Først i etablerte forhold blir dynamikken litt annerledes, og må gå begge veier på feltet. DA kan vi ikke alltid belage oss på at mannen bestandig vil ha sex når vi ønsker det. Når man dater er det imidlertid ganske bankers at mannen er villig når kvinnen er klar, men ikke hopper på henne før det. Så makta her er jo din den ts. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
Bombasi skrev (17 timer siden):

For å være ærlig tilbake, så er du såpass på bærtur i din sterke tro og i dine sterke meninger at jeg tenker det er likegreit at du prøver å finne en ro med å være alene. Kan ikke skjønne at noen skal klare å få deg til å endre oppfatning, uansett hvor tillitsfulle, empatiske og kosen de er.
Mange har det best med å være alene, der nærhet ofte ender med et forventningsfullt antiklimaks uansett.

Jeg skjønner at det er hardt sagt av meg, men det er i din beste mening. 

Enig. 
 

Det at du har overbevist deg selv om at ALLE menn er sånn og sånn gjør jo at du aldri vil ha en sjanse å møte en flott, snill og omsorgsfull mann. Du er jo klar til å angripe alle bare fordi de er menn🤷🏻‍♀️

Om du virkelig ønsker å finne en fin partner bør du gå til psykolog og jobbe med hvorfor du har den innstillingen. For å finne kjærlighet må du være åpen for det. Og du må innse at det å åpne hjertet for noen og slippe ned guarden er en styrke. Det er deg som tar kontroll og bestemmer deg for å tørre å gi en del av hjertet ditt til en annen. 
 

Og ja; det KAN gå til helvete. Men det kan også bli det beste som har skjedd deg. Men det vil du aldri finne ut av om du aldri prøver. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. Nei, jeg har ikke tro på kjærlighet. 

Dette behovet går over. Det må gjøre det. 

Anonymkode: 2caf4...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Æsj.. Nei, jeg har ikke tro på kjærlighet. 

Dette behovet går over. Det må gjøre det. 

Anonymkode: 2caf4...eb2

Det gjør nok det. Hvis hverken menn eller kvinner frister, så kan du jo vurdere en hund? 

Anonymkode: 65175...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Æsj.. Nei, jeg har ikke tro på kjærlighet. 

Dette behovet går over. Det må gjøre det. 

Anonymkode: 2caf4...eb2

Så du er egentlig ikke interessert i å fikse opp i denne indre konflikten som du kalte det? Du oppretta tråden bare for å slenge dritt om menn?

Anonymkode: 6ba30...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...