Gå til innhold

Kvinner i 40+ tiltrukket og sex lyst med yngre menn ?


sara464

Anbefalte innlegg

Den dårligste sex jeg har hatt i mitt liv var i 20 årene med jevnaldrende menn, så kan ikke si at det frister nei. Går ut fra at mye av årsaken til at seksuelle opplevelser ble betydelig bedre etterhvert var at jeg hadde sex med menn som var blitt mer moden og erfaren. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har aldri blitt tiltrukket av så unge gutter. Jeg synes at voksne menn er mye mer sexy og tiltrekkende.  Har aldri hatt sex med noen som er yngre enn meg, og har absolutt ikke noe ønske om et "leketøy".

Jeg hadde takket blankt nei til en trekant med et par i tjueårene.

K46

Anonymkode: 52e7c...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i slutten av 30-åra, og blir ofte tiltrukket av menn tidlig i 20-årene. Drar de mer enn gjerne med meg til sengs.

Anonymkode: 122b1...2db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei absoludt ikke. Dette er ikke bare en myte. Jeg er på et annet forum og blir ofte kontaktet av yngre menn. Pene også. Men jeg viser ikke mine fyldige lår og fitte som har født til en yngre mann. Uaktuellt. Har ingen interesse av å føle meg gammel. 

Anonymkode: 6908d...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke så unge menn er tiltrekkende en gang. Jeg ser de objektivt må være kjekke, men de gjør ingen ting for meg. 

Det står ikke på mangelen på tilbud heller. Vil si 25% av de som liker meg på Tinder er 25 og yngre.. 

Jeg hadde følt meg gammel og hva er vel sexy med det? 

Anonymkode: 9b016...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er såvidt over 40 selv, men det er lite jeg synes er mer hot og deilig enn gutter på rundt 20. Menn på min egen alder er i 9 av 10 tilfeller "gubber" og null turn-on.

Anonymkode: 85bfd...fb7

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det er en sannhet i det. Ingen her som har vært på Ivar’s kro på Grønland i Oslo? 

Anonymkode: 439ab...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du spør om slik så tenker jeg at du tror kvinner er noe helt annet en menn.. 

liker noen menn yngre kvinner ja, liker noen menn eldre kvinner ja. Sikkert like enkelt svar andre veien også ? Uten at jeg er noe ekspert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med menn i aldersspenn fra 16 år yngre enn meg til åtte år eldre, er 43 selv. Det er ikke mannens alder i seg selv som avgjør om jeg har lyst på han, men kombinasjonen av utseende og personlighet, bl a må han utstråle enn viss selvtillit, uerfaren "fomling" tenner ikke. Cluet er jo om han har skjønt hvordan han "leser" sexpartneren og er oppmerksom, denne kunnskapen har ikke alle kun fordi de har blitt godt voksne. Mine to beste sexpartnere er min nåværende elsker som er åtte år eldre enn meg og en tidligere elsker som var 15 år yngre enn meg.

Anonymkode: 71dff...b12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 22.16):

Nei absoludt ikke. Dette er ikke bare en myte. Jeg er på et annet forum og blir ofte kontaktet av yngre menn. Pene også. Men jeg viser ikke mine fyldige lår og fitte som har født til en yngre mann. Uaktuellt. Har ingen interesse av å føle meg gammel. 

Anonymkode: 6908d...1db

Ser man på en fitte at den har født?

Anonymkode: 96998...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ser man på en fitte at den har født?

Anonymkode: 96998...800

De første ukene kanskje 😅, men lårene da? 

Anonymkode: 386a4...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kan se på de som et pent objekt, dom et kunstverk, men jeg tenner på egen alder/ eldre menn. 

Anonymkode: 9ea3a...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker litt yngre menn. Som regel noen få år yngre, men har også hatt sex med en som er 20 år yngre. (Jeg er i 40 årene) 

Hadde gjerne gjort det igjen. Men tenner ikke automatisk pga alder, må være en kjemi der også. 

Aldri vært med noen som er eldre enn meg. 

Anonymkode: 1f82f...d35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt magisk sex med menn halvparten av min alder, men går ikke rundt og sikler på alle menn i den kategorien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex og vært sammen med en som er 25 og alderen på papiret var kun et tall med han. Har ikke hatt det så bra med noen før. Han var mer oppegående, bedre å prate med og så god if til eksene mine som er omtrent på min egen alder. Hadde det ikke vært for at han ville ha barn hadde jeg giftet meg med han. Det skal sies at han ser eldre ut og har maskuline trekk. Babyface tenner jeg ikke på😅 Kvinne 43

Anonymkode: 610da...ad1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Foretrekker eldre menn garantert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke i det hele tatt..

Glad i menn, glad i sex, men premisset er at jeg har en del til felles med mannen. Jeg har absolutt ingen ting til felles med menn i 20 årene fordi alder har en god del å si. Det samme gjelder for så vidt for veldig mange menn i 40-årene også..

Anonymkode: 4f188...cae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det skal sies at han ser eldre ut og har maskuline trekk. Babyface tenner jeg ikke på😅 Kvinne 43

Kunne ikke vært mer enig !   Mandige og maskuline menn, ca 25 - 35.  Passe mix av erfaring, og fortsatt ungdommelig virilitet.

Kv. 48

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne 1979

Jeg er 44 år og har en sønn på 27 og en på 22, så for meg blir det bare så alt for feil. Kunne aldri falt meg inn å ha sex med noen så ung. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...