Gå til innhold

Kvinner i 40+ tiltrukket og sex lyst med yngre menn ?


sara464

Anbefalte innlegg

Når kvinner i 40 årene ser yngre menn blir dere kåte av yngre menn i 20 årene hadde dere hatt sex med dd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.

Anonymkode: 7a91c...350

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de er kjekke ja

Anonymkode: 297b7...029

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sara464 skrev (6 timer siden):

Når kvinner i 40 årene ser yngre menn blir dere kåte av yngre menn i 20 årene hadde dere hatt sex med dd ?

Nei. Foretrekker modne menn

Anonymkode: bc401...9ea

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sjelden kåt bare av å se på en mann uansett alder.

Sex med gutter i 20-årene kan være greit det. Men det er ikke så bra som de tror, og mange av dem er altfor umodne og selvsentrert på flere måter.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke unge, nei. Absolutt minimum for meg er 35, men selv det er litt ungt. 38+ begynner menn å bli tiltrekkende i mine øyne.

K44

Anonymkode: 8bb15...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Det blir for stor forskjell. Har kolleger i tidlig 20-årene, og de er veldig unge i hodet.

K43

Anonymkode: b5550...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (1 time siden):

Blir sjelden kåt bare av å se på en mann uansett alder.

Sex med gutter i 20-årene kan være greit det. Men det er ikke så bra som de tror, og mange av dem er altfor umodne og selvsentrert på flere måter.

En pen veltrent 25-28 åring. Ikke noe eldre kvinner tenner avv?  En mann de kan dominerer eller leke med ?

 

Kvinner i 40 årene hva ser dere etter for sex ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis de er kjekke ja

Anonymkode: 297b7...029

Hvor skjekler 40+ damer opp yngre menn ?  Hvordan gå frem med de 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sara464 skrev (2 minutter siden):

En pen veltrent 25-28 åring. Ikke noe eldre kvinner tenner avv?  En mann de kan dominerer eller leke med ?

 

Kvinner i 40 årene hva ser dere etter for sex ?

Jeg vil absolutt ikke dominere nei, jeg vil bli dominert. Og da funker det ikke med en som ser ut som jeg kunne vært mora hans 😅

Anonymkode: 8bb15...51e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vil absolutt ikke dominere nei, jeg vil bli dominert. Og da funker det ikke med en som ser ut som jeg kunne vært mora hans 😅

Anonymkode: 8bb15...51e

Mannfolk går for små jenter men kvinner er komplekse hehe. Bare en myte at kvinner i 40 årene fantaserer om yngre menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sara464 skrev (Akkurat nå):

Mannfolk går for små jenter men kvinner er komplekse hehe. Bare en myte at kvinner i 40 årene fantaserer om yngre menn

Noen gjør sikkert det, men jeg er ikke en av de.

Anonymkode: 8bb15...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sara464 skrev (8 timer siden):

Når kvinner i 40 årene ser yngre menn blir dere kåte av yngre menn i 20 årene hadde dere hatt sex med dd ?

Skjønte ikke helt hva du egentlig spør om…?

Men nei, jeg blir ikke kåt av yngre menn nei. Har aldri sex med en yngre mann lenger. Erfart at de jevnt over er dårligere elskere en mer voksne og erfarne menn. Om ikke du mener men som er 2-3 år yngre liksom?

En i 20 årene vil jeg egentlig ikke kalle en mann. De er mer gutter. I hvert fall ikke noen jeg blir kåt av nei😂. De kan være søte, men da mer som en sønn eller en lillebror som var en»attpåklatt».

Anonymkode: fb5cd...e96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er en kvinne på 42 som er nok dominant i hverdagens sysler, så i senga elsker jeg å bli dominert av mannfolk som vet hva de holder på med. Jeg merker stor forskjell på min egen mann etterhvert som han har blitt eldre og vet hva jeg liker. Trenger ikke lenger å fortelle ham at han bommet med en cm liksom 🤣

Anonymkode: bc401...9ea

Typen min ønsker og ha trekant med en eldre dame. Vi har hatt det før med en til jente og det er fint det om kjemien stemmer.  Men én dame i 40 årene virker litt kleint for min del 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sara464 skrev (18 minutter siden):

Typen min ønsker og ha trekant med en eldre dame. Vi har hatt det før med en til jente og det er fint det om kjemien stemmer.  Men én dame i 40 årene virker litt kleint for min del 🙈

Ookeii da skjønner jeg. Hvor gammel er du?

Anonymkode: bc401...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sara464 skrev (56 minutter siden):

En pen veltrent 25-28 åring. Ikke noe eldre kvinner tenner av

Jo absolutt, om han tenner meg.  Må ha rette utstrålingen +++,  men ikke en 20 åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sara464 skrev (8 timer siden):

En pen veltrent 25-28 åring. Ikke noe eldre kvinner tenner avv?  En mann de kan dominerer eller leke med ?

 

Kvinner i 40 årene hva ser dere etter for sex ?

Nei. Nei (jeg vil ikke dominere noen). 
Jeg ser etter en som er kompatibel med meg og mine lyster. Noen på min egen alder.

Og til slutt.. Vi er voksne kvinner.. Jenter = barn. 

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ookeii da skjønner jeg. Hvor gammel er du?

Anonymkode: bc401...9ea

Vi begge er 27.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 46 og sikler etter en fyr på 37, men noe yngre enn det tror jeg ikke jeg hadde gått for. 

Anonymkode: dd4e5...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...