Gå til innhold

OK… hva gjør jeg nå?


KallePils

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke gå til psykolog. Sånn seriøst. Jeg har vært i psykiatrien i snart 16 år og har sett hva unge damer i 20 årene er istand til... ikke en dritt. Burde vel egentlig slutte å dra men har galgenhumor og nyter å se de feile. Er en farse uten like.

Å dra til psykolog og prate om ting er for kjerringer. Du som mann klarer fint å prosessere tanker på egenhånd

Anonymkode: 3985b...6f5

Å, jeg klarer meg helt fint.

Ikke er jeg i ferd med å bryte sammen, ikke er jeg full av hat, og ikke er jeg tilbøyelig til å gjøre noe dumt. Så dette skal nok gå bra.

Men en sjelden gang iblant kan det høres litt fristende ut å prøve å joine resten av saueflokken inn i 2024-utgaven av Pink Floyds "Comfortably Numb", om enn bare for å se hvordan et liv i nedsløvet halvsøvne føles.

Så har jeg dessverre sett litt for mye til å bare glemme. Øynene glir liksom ikke igjen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du skrive litt mer om konteksten for hvorfor hun sa som hun gjorde? Hva snakket dere om først?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalle: 

Vi stiller spørsmål for å forstå kontekst for å kunne bidra, men det eneste du svarer på er det du føler som kritikk mot deg. Er du egentlig interessert i å få hjelp her? 

Det vi trenger av info er: 

Hvorfor sa hun dette? Hvordan kom tema opp? 

Anonymkode: 8ce1f...cb4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, KallePils said:

, men istedet selvmedisinere seg til å godta at det er Lenina og Mildred som er den nye normalen? Selv om de ikke har noe som helst med noe normalt å gjøre i det hele tatt?

Nei ellers takk

Men du er jo ikke en opprører. Du bruker jo bare tåkepratet ditt til å rettferdiggjøre at du oppfører deg akkurat som alle de du kritiserer. 

Du har jo flere ganger refefert til at du har blitt sviktet tidligere, så du har jo helt tydelig noe å bearbeide. 

Anonymkode: 01d38...945

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å vite kontekst, hun er forelsket og vil ikke miste deg. Men hun mister seg selv i stedet. Du må nok gi slipp på henne. Det vil såre henne nå, men kan potensielt bli enda mer sårende senere. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tema" var ganske rett frem:

Hun har gått hen og fått følelser. Sier hun i hvert fall. OK, så hva gjør vi med dette?

For hun virker som en bra person. Og så viser det seg at jeg visst ikke er fullt så kald som tidligere antatt. I det minste ikke dithen at jeg har lyst til å tråkke på en som kanskje ikke fortjener det. Og som jeg jo egentlig liker.

Kort fortalt har hun fått noen historier, bare for å forstå hvorfor hun ikke bør rote seg bort i noe her. Men i stedet kom tårene, og dette med å også være med andre hvis det er det jeg trenger.

Sikkert godt ment, men hvis jeg gjør det blir alt bare skittent.

Så høyst useriøst og nærmest bare for humorens skyld tenkte jeg å la skrullingene her på forumet, som synes dette perverse samfunnet vi har skapt var slik en god ide, få foreslå løsningen på denne floken.

For jeg tror nok ikke jeg er noe slags "husband material" lenger. Akkurat det har de nok sikkert rett i.

Og Jeg vet jo forsåvidt ikke hvordan hun egentlig er heller. Kan jo faktisk godt hende alt dette bare er meg som ennå ikke har lært skikkelig. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Men du er jo ikke en opprører. Du bruker jo bare tåkepratet ditt til å rettferdiggjøre at du oppfører deg akkurat som alle de du kritiserer. 

Du har jo flere ganger refefert til at du har blitt sviktet tidligere, så du har jo helt tydelig noe å bearbeide. 

Anonymkode: 01d38...945

I virkelighetens verden er "opprørere" idioter som blir liggende igjen i historiens grøftekant med stempler som "forræder" og "terrorist" i pannen.

Tenker jeg avstår fra slike dumheter, jeg. If you can’t beat them, join them. 😄

Som et lite apropos: Husker du forresten hvordan det gikk med Bernard, Winston og Montag?

Endret av KallePils
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (12 minutter siden):

"Tema" var ganske rett frem:

Hun har gått hen og fått følelser. Sier hun i hvert fall. OK, så hva gjør vi med dette?

For hun virker som en bra person. Og så viser det seg at jeg visst ikke er fullt så kald som tidligere antatt. I det minste ikke dithen at jeg har lyst til å tråkke på en som kanskje ikke fortjener det. Og som jeg jo egentlig liker.

Kort fortalt har hun fått noen historier, bare for å forstå hvorfor hun ikke bør rote seg bort i noe her. Men i stedet kom tårene, og dette med å også være med andre hvis det er det jeg trenger.

Sikkert godt ment, men hvis jeg gjør det blir alt bare skittent.

Så høyst useriøst og nærmest bare for humorens skyld tenkte jeg å la skrullingene her på forumet, som synes dette perverse samfunnet vi har skapt var slik en god ide, få foreslå løsningen på denne floken.

For jeg tror nok ikke jeg er noe slags "husband material" lenger. Akkurat det har de nok sikkert rett i.

Og Jeg vet jo forsåvidt ikke hvordan hun egentlig er heller. Kan jo faktisk godt hende alt dette bare er meg som ennå ikke har lært skikkelig. 😄

Syns dette høres lovende ut jeg, kalle! 

Tror dere finner utav det fint selv, virker jo som dere har god kommunikasjon og bryr dere om hverandre. 

Det passer ikke for alle å være gift og a 4.   Lykke til med kjærligheten! 

Anonymkode: 8d574...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, KallePils said:

apropos: Husker du forresten hvordan det gikk med Bernard, Winston og Montag

Haha. Jeg tror du skal slippe å bli deprimert, gal og landsforvist, (nesten) uansett hva du gjør med hun dama 🤣  Du får ta deg en solid dose soma og nyte påsken. 🐥 🤪

Anonymkode: 01d38...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får ta deg en solid dose soma og nyte påsken. 🐥 🤪

Er vel der vi ender opp alle sammen… 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (40 minutter siden):

"Tema" var ganske rett frem:

Hun har gått hen og fått følelser. Sier hun i hvert fall. OK, så hva gjør vi med dette?

For hun virker som en bra person. Og så viser det seg at jeg visst ikke er fullt så kald som tidligere antatt. I det minste ikke dithen at jeg har lyst til å tråkke på en som kanskje ikke fortjener det. Og som jeg jo egentlig liker.

Kort fortalt har hun fått noen historier, bare for å forstå hvorfor hun ikke bør rote seg bort i noe her. Men i stedet kom tårene, og dette med å også være med andre hvis det er det jeg trenger.

Sikkert godt ment, men hvis jeg gjør det blir alt bare skittent.

Så høyst useriøst og nærmest bare for humorens skyld tenkte jeg å la skrullingene her på forumet, som synes dette perverse samfunnet vi har skapt var slik en god ide, få foreslå løsningen på denne floken.

For jeg tror nok ikke jeg er noe slags "husband material" lenger. Akkurat det har de nok sikkert rett i.

Og Jeg vet jo forsåvidt ikke hvordan hun egentlig er heller. Kan jo faktisk godt hende alt dette bare er meg som ennå ikke har lært skikkelig. 😄

Jeg syns frihet er bra. Men du lever et mer perverst liv enn jeg noen gang kommet til å være i stand til. Så det er notert i barken din. 

Syns ikke du er klar for et forhold nå. Da har du aldri skrevet det her. Du har da oppført deg som at hun er ei du er glad i, ingen snakk om å tråkke på noen eller hevn, eller svik. Ingen sunne folk vil tråkke på noen de er intime med fra starten av. Da har du ikke tenkt på verden, men henne og dere sammen. 

Å hva med deg, er du glad i henne? For om ja, hvorfor er du slem? Hvorfor skal du da ligge med andre om du ikke er svingers? Å får hun også ligge rundt?

Om nei, hvorfor skal dere være sammen?

Anonymkode: bd515...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...