Gå til innhold

Hva feiler damer som legger seg etter opptatte menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Du erriktig dum om du tror at en mann bare fordi han passer med Rebekka, kommer til å passe med deg. Mennesker er ulike. Å er han utro mor Rebekka, da kommer han til å være utro mot deg også, å hele logikken om at han er en god partner faller i grus. 

Anonymkode: 4775f...5ba

Jeg har aldri sagt det er en smart greie det de driver med. Enhver mann som får seg dame merker fort hvor mye mer oppmerksomhet han får fra andre kvinner. Har selv opplevd det når jeg har vært ute og gått med en fysisk attraktiv venninne. Damer endrer seg helt. Det er rett og slett sånn kvinner er skrudd sammen

Anonymkode: 9c29e...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har aldri sagt det er en smart greie det de driver med. Enhver mann som får seg dame merker fort hvor mye mer oppmerksomhet han får fra andre kvinner. Har selv opplevd det når jeg har vært ute og gått med en fysisk attraktiv venninne. Damer endrer seg helt. Det er rett og slett sånn kvinner er skrudd sammen

Anonymkode: 9c29e...ccc

Ts her 

Jeg er ikke sånn. Møter jeg en mann som er opptatt eller jeg finner ut etter at han har flørtet med meg at han er opptatt, stikker jeg.

Anonymkode: fe929...aa9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Sagt det samme om en venninne prøvde seg? 

Anonymkode: 87b08...64d

Han hadde ledd av henne.

Anonymkode: e6f90...867

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De opptatte mennene er jo ikke mest tilgjengelig, de er opptatt.

De single er jo mest tilgjengelig

Ts

Anonymkode: fe929...aa9

Ja de opptatte er tilsynelatende ikke tilgjengelige….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det er trist at ikke flere kvinner liker opptatte menn. Mange har det til og med som dealbreaker ved korte relasjoner. Men de som prøver seg på menn som er i lukkede forhold er det naturligvis verre med

Av en eller annen grunn føler de seg bedre om en opptatt mann i et lukket forhold er interessert. Som om ikke 90% av menn sier ja til alt med puls uansett... Rart noen kvinner føler seg bra av å få bekreftelse fra menn egentlig, uavhengig av om de er single eller ei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Jdz said:

Hva er det med damer som gir andre damer skylda for at menn er utro? Hvorfor kan de ikke holde mannen ansvarlig i stedet?

Er selvsagt personen i forhold som er utro og dermed den mest ansvarlige. Men det er fortsatt ekstremt frekt å flørte med noen man vet er opptatt. 

Anonymkode: ba280...de6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han hadde ledd av henne.

Anonymkode: e6f90...867

Og du ville ikke sett på venninnen i et annet lys om hun prøvde å få seg et ligg med han? 

 

Anonymkode: 87b08...64d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og du ville ikke sett på venninnen i et annet lys om hun prøvde å få seg et ligg med han? 

 

Anonymkode: 87b08...64d

Jeg hadde blitt flau på hennes vegne. Noe så desperat og patetisk 🫣 

 

Anonymkode: e6f90...867

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde blitt flau på hennes vegne. Noe så desperat og patetisk 🫣 

 

Anonymkode: e6f90...867

Og fortsatt vært like god venninne, selv om hun prøvde å forføre mannen din? 

Anonymkode: 87b08...64d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få gangene jeg er på byen og blir sjekket opp, så er det ofte gifte menn. Jeg er selv gift og er ikke ute etter noe spenning om jeg kan si det på den måten, så jeg aviser dem på en høflig måte

Anonymkode: b4186...e13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De fleste kvinner drives bare av hva de vil ha. Og så er det nå slik at en mann som er godkjent av en kvinne, er dermed godkjent av alle kvinner. De to tingene gjør at kvinner skamløst legger seg etter opptatte menn

Anonymkode: 9c29e...ccc

Sånn det har blitt med likestilling uheldigvis.

Anonymkode: 0ca6c...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Er selvsagt personen i forhold som er utro og dermed den mest ansvarlige. Men det er fortsatt ekstremt frekt å flørte med noen man vet er opptatt. 

Anonymkode: ba280...de6

Det er frekkere at en singel kvinne sjekker opp en gift mann? Enn en gift mann sjekker opp en singel kvinne.

Ergo: er du singel er det ikke lov å være på sjekker’n.

MEN

Er du gift, har en lov å være på sjekker’n.

😳😳😳

Anonymkode: 7677b...13f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du gift eller i ett forhold så lar du være å gå etter andre. Er du singel så lar du være å gå etter opptatte folk. Så enkelt er det. Om man ikke klarer dette så bør man holde seg singel. Er du i ett forhold så vis din partner nok respekt å forlat forholdet før du ligger rundt.

Anonymkode: 40f95...9f4

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De damene kan jo flørte absolutt alt de vil (så lenge de er single), men til slutt så faller jo ansvaret på den fyren som tar frem pikken og sier "værsågod".

Det samme gjelder opptatte damer som fniser og legger seg på rygg for single mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Sånn det har blitt med likestilling uheldigvis.

Anonymkode: 0ca6c...be7

Har ingenting med likestilling å gjøre. Damer har alltid vært sånn. I tillegg til at de alltid har pult på seg barn fra andre menn, og fått ektemann til å ta seg av dem

Anonymkode: 9c29e...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Damer har alltid vært sånn.

Joda, men før var det greit å straffe dem for det.

Anonymkode: 0ca6c...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda, men før var det greit å straffe dem for det.

Anonymkode: 0ca6c...be7

Jepp. Det er en grunn til at kvinner ble holdt nede i alle samfunn over hele kloden i hundrevis av år. De lærde visste hva kvinner er i stand til, men det har vi visstnok gått vekk fra nå. Plutselig har vi bestemt at kvinner ikke har noen mørke sider, og så blir folk sjokkerte når mannfolk klikker fordi de lærer om kvinner og hva de er i stand til

Anonymkode: 9c29e...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er mindre vondt å bli avvist, så er det bekreftelse «jeg er hottere enn dama hans» og diverse andre vrangforestillinger…

Jeg har en bekjent som legger seg etter/under ALT, og sender lettkledde bilder til alle mannlige venner på Snapchat osv…

Jeg har NULL respekt for slike jævla tøser (ja, jeg fant bilder og videoer av henne på min daværendes telefon)

Anonymkode: e3668...5a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg gir ikke damene skylden når mannen biter på, siden det er han som er i forhold og ødelegger for seg selv.

Jeg snakker om damer som med viten og vilje kun er interessert i opptatte menn.

Ts

Anonymkode: fe929...aa9

Usikre damer som føler de får en form for validering av egen selvverd og selvtillitsboost ved å «stjele» en opptatt mann. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg havner i kategorien din. For min del handler det først og fremst om at opptatte menn legger an på meg, og at akkurat han mannen jeg ville ha, var opptatt. Det er mannen som er attraktiv, ikke sivilstatusen hans.

Men om man kun går etter opptatte.. jeg har også lest dette med at man kanskje litt ubevisst tiltrekkes av menn som er "godkjent" av en annen kvinne, at det er noe biologisk logikk i det. 

Så er det noen som kanskje liker litt konkurranse, føler seg bedre. 

Og noen som synes det er deilig når det er hundre prosent uforpliktende.

Anonymkode: a2c29...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...