Gå til innhold

Hva feiler damer som legger seg etter opptatte menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ei veninne som flørter og legger seg etter opptatte menn, og også en nabo som gjør dette.

Noen ganger biter disse mennene på, men som oftest blir disse damene avvist.

Hvorfor kan de ikke gå etter single menn?

Har de null respekt for andre? 

Anonymkode: fe929...aa9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det med damer som gir andre damer skylda for at menn er utro? Hvorfor kan de ikke holde mannen ansvarlig i stedet?

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har de null respekt for andre? 

Ja, de er jo damer.

Anonymkode: 0ca6c...be7

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er lov. Ingenting er skrevet i stein.

Anonymkode: 8af7f...e14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike damer har ofte et helt ødelagt selvbilde, de føler ofte at en utro mann som velger de og risikerer alt med kona og familie, kanskje til og med snakker drit om kona, setter de høyt og velger de. 

Anonymkode: 7d695...c92

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (41 minutter siden):

Hva er det med damer som gir andre damer skylda for at menn er utro? Hvorfor kan de ikke holde mannen ansvarlig i stedet?

Jeg gir ikke damene skylden når mannen biter på, siden det er han som er i forhold og ødelegger for seg selv.

Jeg snakker om damer som med viten og vilje kun er interessert i opptatte menn.

Ts

Anonymkode: fe929...aa9

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usikkerhet, tror de er verdt noe om de 'kaprer' en opptatt mann. Slike kvinner er simple, uten empati, har 0 respekt og har nok en vond barndom selv. 

Anonymkode: 987c7...f09

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de opptatte mennene er mest tilgjengelige og enkle, og det er ingen forpliktelser. Det har ingenting med lav selvfølelse, respekt eller moral å gjøre. De har ansvar for deres egen kuk. Enkelt og greit! 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes opptatte menn som går etter opptatte damer og, av en eller annen merkelig grunn 😝

Anonymkode: a8614...d35

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan handle om selvtilitt. De trenger å føle på det å bli valgt over noen andre og har ting å jobbe med. 

Jdz skrev (2 timer siden):

Hva er det med damer som gir andre damer skylda for at menn er utro? Hvorfor kan de ikke holde mannen ansvarlig i stedet?

Det går an å misslike begge. Finnes så mange personlighetstrekk i verden, at når du vet noen er imot å flørte med opptatte, vil jo du vite at disse er det bedre å være med enn de som aktivt prøver å få noen som har noen. De er jo mindre omsorgsfulle. Så naturlig å vite at om folk kan være spillere enn dette, så er dette kvinner som ikke har så fine personligheter. 

Anonymkode: 4775f...5ba

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ofte usikre og trenger bekreftelse, og etter erfaring, de takler veldig dårlig avvisning 😅

Anonymkode: 87b08...64d

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kåte vel. Mange gifte, både kvinner og menn har seksuelle behov. Hvis ekteskapet/ samboerskapet er dårlig, er det lett å ha ett sidesprang. Gifte menn snitcher ikke fordi de elsker barna og familien sin. Kan jo være 1000 grunner, men noen mennesker vil ha de dem ikke kan få

Anonymkode: 5ac6c...164

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De er ofte usikre og trenger bekreftelse, og etter erfaring, de takler veldig dårlig avvisning 😅

Anonymkode: 87b08...64d

Ja, i min erfaring også. De bryr seg heller ikke om personen de prøver seg på, det handler om å bli likt. 

Anonymkode: 4775f...5ba

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste kvinner drives bare av hva de vil ha. Og så er det nå slik at en mann som er godkjent av en kvinne, er dermed godkjent av alle kvinner. De to tingene gjør at kvinner skamløst legger seg etter opptatte menn

Anonymkode: 9c29e...ccc

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De er kåte vel. Mange gifte, både kvinner og menn har seksuelle behov. Hvis ekteskapet/ samboerskapet er dårlig, er det lett å ha ett sidesprang. Gifte menn snitcher ikke fordi de elsker barna og familien sin. Kan jo være 1000 grunner, men noen mennesker vil ha de dem ikke kan få

Anonymkode: 5ac6c...164

De elsker ikke familien sin om de er utro. Barn dør ikke av skilsmisse, faktisk er det bedre det enn å vokse opp med å se en forelder svikte en annen. Kan gå kraftig utover hva de tollerer i partner senere. Utro folk er avskum. Finn noen som dere selv eller forbli singel. Ingen menneskerett å ha partner eller få barn. 

Anonymkode: 4775f...5ba

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De fleste kvinner drives bare av hva de vil ha. Og så er det nå slik at en mann som er godkjent av en kvinne, er dermed godkjent av alle kvinner. De to tingene gjør at kvinner skamløst legger seg etter opptatte menn

Anonymkode: 9c29e...ccc

Du erriktig dum om du tror at en mann bare fordi han passer med Rebekka, kommer til å passe med deg. Mennesker er ulike. Å er han utro mor Rebekka, da kommer han til å være utro mot deg også, å hele logikken om at han er en god partner faller i grus. 

Anonymkode: 4775f...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blåtrå skrev (17 minutter siden):

Fordi de opptatte mennene er mest tilgjengelige og enkle, og det er ingen forpliktelser. Det har ingenting med lav selvfølelse, respekt eller moral å gjøre. De har ansvar for deres egen kuk. Enkelt og greit! 

De opptatte mennene er jo ikke mest tilgjengelig, de er opptatt.

De single er jo mest tilgjengelig

Ts

Anonymkode: fe929...aa9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør meg ingen verdens ting om kvinner flørter med min mann. Jeg stoler på han 1000%. 

Hadde han valgt å være utro, så hadde det vært 1000% hans feil.

Anonymkode: e6f90...867

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gjør meg ingen verdens ting om kvinner flørter med min mann. Jeg stoler på han 1000%. 

Hadde han valgt å være utro, så hadde det vært 1000% hans feil.

Anonymkode: e6f90...867

Hva om det er han som flørter med mange damer?😝

Anonymkode: a8614...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gjør meg ingen verdens ting om kvinner flørter med min mann. Jeg stoler på han 1000%. 

Hadde han valgt å være utro, så hadde det vært 1000% hans feil.

Anonymkode: e6f90...867

Sagt det samme om en venninne prøvde seg? 

Anonymkode: 87b08...64d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...