Gå til innhold

Når venner anbefaler en fyr men du må selv ta første skritt....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

 

Oh no! 😳TS her og jeg må ha uttrykt meg veldig klumsete.... Beklager! Det er IKKE sånn at han har sagt til venner at han er interessert i meg men at JEG må ta første skritt...! 

Det er sånn at disse vennene har vist meg bilder av han og de har vist han bilder av meg. Når han så bilder osv av meg, sa han at han syns jeg var interessant. Jeg sa det samme. Nå er det sånn at vi begge blir nok oppfordret til å ta kontakt med hverandre, men jeg føler disse vennene legger veldig press på at jeg må få ut fingeren og ta kontakt først.... Og sånn må det vel ikke være? 

Kanskje skal jeg bare hoppe i det. 

Men håper det nå er oppklart at det ikke er slik at han er interessert men mener at jeg skal ta kontakt... Ikke slik i det hele tatt. Beklager at jeg skrev litt keitete om det. Ts

Anonymkode: 171cf...f1a

Det går bra ts 😊

Men ja, da er det litt anderledes og da forstår jeg hvorfor du er redd for at han skal avslå. Du trenger ikke være den som tar kontakt, men det ligger mer likt her. Men jeg skjønner også at du kvier om du vet han vet, men holder tilbake. Og det samme kan jo han føle.

Hvorfor gjorde de det på denne måten istede for å fysisk introdusere dere? 

Men syns jo det var fint gjort av dem å prøve å spleise dere.  

Om du vil gjøre det, gjør det 😊

Anonymkode: 4965d...3bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

 

 

Oh no! 😳TS her og jeg må ha uttrykt meg veldig klumsete.... Beklager! Det er IKKE sånn at han har sagt til venner at han er interessert i meg men at JEG må ta første skritt...! 

Det er sånn at disse vennene har vist meg bilder av han og de har vist han bilder av meg. Når han så bilder osv av meg, sa han at han syns jeg var interessant. Jeg sa det samme. Nå er det sånn at vi begge blir nok oppfordret til å ta kontakt med hverandre, men jeg føler disse vennene legger veldig press på at jeg må få ut fingeren og ta kontakt først.... Og sånn må det vel ikke være? 

Kanskje skal jeg bare hoppe i det. 

Men håper det nå er oppklart at det ikke er slik at han er interessert men mener at jeg skal ta kontakt... Ikke slik i det hele tatt. Beklager at jeg skrev litt keitete om det. Ts

Anonymkode: 171cf...f1a

Vel, jeg synes ikke det gjør situasjonen noe bedre. Jeg ville aldri tatt kontakt med en jeg ikke visst hvem var en gang. Ingen grunn til å tro han er noe spesielt interessert heller.

Vennene dine får invitere dere på noe sammen hvis de først skal prøve å spleise dere.

Anonymkode: ae949...413

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har sagt at du må ta første skritt hadde jeg lurt på om han ikke hadde egne meninger.

Anonymkode: 75ed0...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal ta kontakt. Hva har du å tape? Slik jeg ser det har du bare noe å eventuelt vinne ved å sende han en melding.

jeg har selv vært i samme situasjon, og sendte melding. Vi dater nå 😊

Vi damer må ikke være så redde for å ta litt intiativ til første kontakt!

Anonymkode: 398d9...b65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syns du skal ta kontakt. Hva har du å tape? Slik jeg ser det har du bare noe å eventuelt vinne ved å sende han en melding.

jeg har selv vært i samme situasjon, og sendte melding. Vi dater nå 😊

Vi damer må ikke være så redde for å ta litt intiativ til første kontakt!

Anonymkode: 398d9...b65

Enig! Hva ha TS å tape? Hadde det vært en TS kjente til og var betatt av kunne jeg forstått at hun hadde noe å tape.

Hvis han avviser deg så er det hans tap!

TS - send en melding der du "skylder" på deres 3 bekjente. Jeg ville foreslått en tur ute i det fri, med kaffe/te, litt sjokolade osv, så ser du om det er noe der.

Og ikke ta det som et nederlag hvis det ikke funker. 😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri gjort det! Hvorfor skal venner fortelle deg at du skal sende melding til en fyr du ikke kjenner? 
De fleste finner kjæreste på egenhånd uten venners innblanding. Hvis de mener så sterkt at dere passer sammen, så får de invitere dere på noe sammen. Da merker du raskt om det er noen kjemi der.

Anonymkode: ae949...413

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Be vennene dine introdusere dere tilfeldig

Anonymkode: 67d22...97b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

 

 

Oh no! 😳TS her og jeg må ha uttrykt meg veldig klumsete.... Beklager! Det er IKKE sånn at han har sagt til venner at han er interessert i meg men at JEG må ta første skritt...! 

Det er sånn at disse vennene har vist meg bilder av han og de har vist han bilder av meg. Når han så bilder osv av meg, sa han at han syns jeg var interessant. Jeg sa det samme. Nå er det sånn at vi begge blir nok oppfordret til å ta kontakt med hverandre, men jeg føler disse vennene legger veldig press på at jeg må få ut fingeren og ta kontakt først.... Og sånn må det vel ikke være? 

Kanskje skal jeg bare hoppe i det. 

Men håper det nå er oppklart at det ikke er slik at han er interessert men mener at jeg skal ta kontakt... Ikke slik i det hele tatt. Beklager at jeg skrev litt keitete om det. Ts

Anonymkode: 171cf...f1a

Hva slag type er han som person? Tenker du at han er en person som kanskje ikke går helt for det han vil ha, er litt sjenert etc? Eller tror du at han ville tatt kontakt hvis han virkelig var interessert i å bli kjent med noen/deg nå? 

Er det noe sjanse for at du vil møte på han sammen med deres felles venner i nær fremtid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...