Gå til innhold

Når venner anbefaler en fyr men du må selv ta første skritt....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har tre venner som på hver sin kant har gitt tydelige signaler til meg om en kompis de har, som er singel, son har sett meg i sosiale medier og vil gjerne møtes. Hva han måtte synes uten å ha møtt meg, legger jeg ikke så vekt på, men hva venner mener, betyr mye. 

Jeg er et typisk "brent barn" og syns det er helt utrolig skummelt å treffe noen jeg aldri har møtt før. Derfor jeg styrer unna dating apper. 

Men han her, han skryter mine venner av, de sier de tror han og jeg kan passe sammen.... Og at jeg bør sende han en mld. 

Tør jeg det? Jeg har bedt dem si at han kan gjøre det, men de har lagt alt på meg.... 🙄

Hvordan bør en slik mld se ut? Hva skriver jeg så jeg ikke driter meg ut? At han er blitt anbefalt av venner og at vi bør treffes? 

Tenk om han avviser meg, det takler jeg bare ikke.... 

Tips? Og bør jeg våge dette? 

Anonymkode: 171cf...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da synes jeg heller disse vennene dine kan sørge for at dere "tilfeldigvis" møtes, hvis de er så ivrige på det. 

Anonymkode: 55294...480

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selvsagt gjør du ikke det. Han får ta kontakt hvis han er interessert. Det får da være grenser.

Anonymkode: ae949...413

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, selvsagt gjør du ikke det. Han får ta kontakt hvis han er interessert. Det får da være grenser.

Anonymkode: ae949...413

Ja herre min Gud, skulle tatt seg ut om vi damer deltok aktivt og måtte prestere noe som helst under kurtiseringen. Makan.

Anonymkode: 1b9d2...949

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, selvsagt gjør du ikke det. Han får ta kontakt hvis han er interessert. Det får da være grenser.

Anonymkode: ae949...413

Yes👍

Beste taktikken du kan velge er:

- ikke ta kontakt 

- ikke svar hvis han tar kontakt 

- hvis han dukker opp i din nærhet, unngå ham og ignorer

- hvis han allikevel ber deg ut på date, så takk nei, hver gang 

- hvis du ikke hører noe fra ham på en måned så vet du at han egentlig ikke var så interessert i utgangspunktet og du har "dodged a bullet"

 

👍 Lykke til 

Anonymkode: 55294...480

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare send en melding. Hvorfor takler du ikke en avvisning? Det burde du jobbe med

Anonymkode: 7569f...326

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er dette så mye mer skummelt for damer? Aldri skjønt, men merket meg at mange damer er veldig redd for avvisning 

Anonymkode: 3dfc5...37f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt ☺️ Det kan bli starten på noe bra, ikke la frykten fra fortiden hindre nåtiden og fremtiden. 
 

Jeg tok kontakt med min mann, fordi jeg visste han var bra. Vi har felles venner. Det ligger ikke naturlig for meg, men jeg våget for å vinne. 
 

Du kan skrive noe sånt som: 

«Hei … 

Jeg har hørt at du er en bra fyr, og må si at det gjør meg litt nysgjerrig på deg. Har du lyst å *fyll inn det som passer* (kaffe, tur etc.) en dag?

Kunne vært hyggelig 😊

Hilsen …» 

Anonymkode: 63878...423

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ja herre min Gud, skulle tatt seg ut om vi damer deltok aktivt og måtte prestere noe som helst under kurtiseringen. Makan.

Anonymkode: 1b9d2...949

Du leste kanskje ikke HI? Her er en fyr som er interessert, men som via venner formidler at den han er interessert i skal ta første skritt! Noe mer turn-off kan jeg ikke tenke meg. TS har jo formidlet at han kan ta kontakt, men nei da, det må hun gjøre….

Hvis dere finner dere i dette, damer, så er det ikke rart dere blir sittende med tapere!

Anonymkode: ae949...413

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du leste kanskje ikke HI? Her er en fyr som er interessert, men som via venner formidler at den han er interessert i skal ta første skritt! Noe mer turn-off kan jeg ikke tenke meg. TS har jo formidlet at han kan ta kontakt, men nei da, det må hun gjøre….

Hvis dere finner dere i dette, damer, så er det ikke rart dere blir sittende med tapere!

Anonymkode: ae949...413

Helt enig, man skjønner jo hvordan dette blir hvis de evt skulle date videre😅 Tafatte mannfolk er slitsomme…

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som deg TS, også et veldig brent barn, og jeg hadde ikke tatt første steg her. Nå for tiden gjør jeg det egentlig aldri lenger, siden jeg ikke har noen som helst positive erfaringer med det, men i dette tilfellet hadde jeg ikke tenkt tanken engang. Det er jo han som har sett deg, blitt interessert og formidlet gjennom felles venner at han vil ha kontakt. Om jeg forstår deg rett så vet du ikke så mye om hvem han er, og det var ikke du som først fattet interesse. Her bør det virkelig være han som tar det første steget. Jeg kan ikke se at det er et tvilstilfelle engang. 

Anonymkode: e48ef...7a3

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Ja herre min Gud, skulle tatt seg ut om vi damer deltok aktivt og måtte prestere noe som helst under kurtiseringen. Makan.

Anonymkode: 1b9d2...949

Han er den som er interisert! Tafatt. 

Anonymkode: 4965d...3bb

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk videre med andre menn. Syns det blir for dårlig av han.

Anonymkode: 4965d...3bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Doffen. Hetti, Letti og Netti sier at du og jeg bør møtes. Hva syns du om det? 

Anonymkode: 1cae8...abb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Yes👍

Beste taktikken du kan velge er:

- ikke ta kontakt 

- ikke svar hvis han tar kontakt 

- hvis han dukker opp i din nærhet, unngå ham og ignorer

- hvis han allikevel ber deg ut på date, så takk nei, hver gang 

- hvis du ikke hører noe fra ham på en måned så vet du at han egentlig ikke var så interessert i utgangspunktet og du har "dodged a bullet"

 

👍 Lykke til 

Anonymkode: 55294...480

Det verste er at det er damer der ute som holder på sånn 😆😆

Anonymkode: c7a4f...60f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det verste er at det er damer der ute som holder på sånn 😆😆

Anonymkode: c7a4f...60f

Dere oppfører dere som at ts har møtt tidenes sjarmør. Avslører hvor tafatte dere er.

Anonymkode: 4965d...3bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes du skal kjøre på å sende ei mld jeg 😊 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sagt til venner at han synes hun virker som en person han liker,  han kan ta kontakt.  

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som oppmuntrer TS til å sende melding…. jeg kan rett og slett ikke tro dere virkelig mener det. 
Hvis en venn av deg hadde sagt at «min venn xxx (som du ikke kjenner og ikke har møtt) er interessert i deg basert på det han har sett av deg på sosiale medier» og du hadde svart at han godt kan ta kontakt.. men vennen sa: «Nei, det må DU gjøre»

… så hadde du faktisk gjort det? Jeg kjenner ingen kvinner som ville nedverdiget seg til å gjøre noe sånt. Hvorfor skulle de det? Bare fordi en eller annen random fyr visstnok skal være interessert men ikke gidder å løfte en finger selv?

Nei, TS, det må du virkelig ikke finne på å gjøre. 

Anonymkode: ae949...413

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du leste kanskje ikke HI? Her er en fyr som er interessert, men som via venner formidler at den han er interessert i skal ta første skritt! Noe mer turn-off kan jeg ikke tenke meg. TS har jo formidlet at han kan ta kontakt, men nei da, det må hun gjøre….

Hvis dere finner dere i dette, damer, så er det ikke rart dere blir sittende med tapere!

Anonymkode: ae949...413

 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han er den som er interisert! Tafatt. 

Anonymkode: 4965d...3bb

 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dere som oppmuntrer TS til å sende melding…. jeg kan rett og slett ikke tro dere virkelig mener det. 
Hvis en venn av deg hadde sagt at «min venn xxx (som du ikke kjenner og ikke har møtt) er interessert i deg basert på det han har sett av deg på sosiale medier» og du hadde svart at han godt kan ta kontakt.. men vennen sa: «Nei, det må DU gjøre»

… så hadde du faktisk gjort det? Jeg kjenner ingen kvinner som ville nedverdiget seg til å gjøre noe sånt. Hvorfor skulle de det? Bare fordi en eller annen random fyr visstnok skal være interessert men ikke gidder å løfte en finger selv?

Nei, TS, det må du virkelig ikke finne på å gjøre. 

Anonymkode: ae949...413

Oh no! 😳TS her og jeg må ha uttrykt meg veldig klumsete.... Beklager! Det er IKKE sånn at han har sagt til venner at han er interessert i meg men at JEG må ta første skritt...! 

Det er sånn at disse vennene har vist meg bilder av han og de har vist han bilder av meg. Når han så bilder osv av meg, sa han at han syns jeg var interessant. Jeg sa det samme. Nå er det sånn at vi begge blir nok oppfordret til å ta kontakt med hverandre, men jeg føler disse vennene legger veldig press på at jeg må få ut fingeren og ta kontakt først.... Og sånn må det vel ikke være? 

Kanskje skal jeg bare hoppe i det. 

Men håper det nå er oppklart at det ikke er slik at han er interessert men mener at jeg skal ta kontakt... Ikke slik i det hele tatt. Beklager at jeg skrev litt keitete om det. Ts

Anonymkode: 171cf...f1a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...