Gå til innhold

Hvor sunt spiser dere i svangerskapet? Sliter med å holde sukkernivået nede …


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, norw said:

Hvor finner du alle disse belærende ordene? Jøje meg.

Det er ingen grunn til at jeg skal ha inngående kunnskap om hva man bør gjøre og ikke gjøre som gravid, men visse ting virker opplagt. Man tenker litt over at det er et annet skjørt menneske som lever via deg og som blir påvirket av dine valg.

Hvis du er kvinne og / eller har vært gravid, hadde du hatt kunnskap om det. At man spiser delvis usunt skader ikke babyen i magen. Det har ingenting for seg å legge skam på gravide kvinner. 

Anonymkode: 23865...507

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

norw skrev (4 timer siden):

Dette er veldig enkelt. Alle typer skadelige avhengigheter og usunt kosthold utgår i en graviditet.

😂😂😂😂

Lykke til med den. Fine tanker å ha da.

Kroppen gjør litt som den vil den i graviditeten. Har aldri spist så usunt som jeg gjorde da, for jeg kastet opp det meste.

Babyene mine ble nok lagd på 50% sukker, og jeg gikk likevel ned i vekt i begge svangerskap. 

Jeg hadde 0 matlyst. Kjente knapt på sult. Hadde ingen cravings. Kjøtt, tørre ting, mat med salt i, enkelte konsistenser = oppkast. 

Og jeg er vanligvis alteter. Det ble da altså enten en baby lagd av havresjokolademelk eller luft og miljøgifter, så då var valget sjokomelka. 

 

Anonymkode: 01d6e...a39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som før graviditeten etterstreber jeg å spise bra ca. 80 % av tiden. Spiser søtsaker og bakst i helger og når det blir servert uten å ha dårlig samvittighet for det overhodet. Nå i påsken har det som vanlig blitt mer enn normalt, og koser meg med det. Så lenge man unngår rusmidler, nikotin og mat som kan være direkte skadelig for fosteret, går det nok helt fint ☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...